روش های مهاجرت به ترکیه شرکت املاک و سرمایه گذاری مای آفیس-کمک مهاجرت

البته ذکر این نکته ضروری است که در کنار تمام این مزیت‌ها، مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت معایبی نیز دارد. از جمله اینکه بر اساس آمارهای منتشرشده در سال 2015، ترکیه در رتبه 66 دنیا از لحاظ میزان فساد اداری قرار دارد و در چنین وضعیتی، پیش‌بردن کارها دشوارتر است. همچنین کارمندان شرکت‌ها باید به زبان ترکی مسلط باشند و در غیر این صورت، حتما باید از مترجمان حرفه‌ای در مجموعه استفاده کنند.

این نزدیکی فرهنگی باعث شده ترکیه مقصد ساده‌ای برای مهاجرت کاری بسیاری از ایرانیان در نظر گرفته شود. به طور کلی شرایط تحصیل در ترکیه برای ایرانیان بیشتر از سایر کشورها فراهم است و افراد زیادی در مسیر مهاجرت تحصیلی به این کشور قرار دارند. مشاورین ما در موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجوی صبا آمادگی دارند تا کل مراحل مهاجرت شما را در دست بگیرند.

سپس می توانند در درمانگاه های دولتی و خصوصی این کشور مشغول به کار شوند. در حالی که برای افتتاح داروخانه و کار به عنوان داروساز، افراد باید حتما شهروند ترکیه باشند. مهاجرت به ترکیه و روش های اقامت در ترکیه طبق قوانین سال 2023 در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اقامت ترکیه و مهاجرت به ترکیه امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به طوری که در سال های اخیر، ترکیه میزبان مهاجران زیادی به خصوص پناه جویان کشور سوریه است. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد. شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

هزینه های زندگی در ترکیه

لازم به ذکر است که محدودیت سنی برای بورسیه تحصیلی در مقطع لیسانس حداکثر 21 سال، فوق لیسانس 25 سال و دکترا 31 سال است. از شرایط دیگر ان می توان به داشتن مدرک زبان ایلتس 5.5 تا 7 نسبت به هر دانشگاه و مقطع مورد نظر، اشاره کرد. روش های دیگری نیز وجود دارد که با جستجو “مهاجرت به ترکیه ملک پور” می توانید به همه این راه ها و قوانین انها دسترسی داشته باشید. متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید در اولین مرحله نسبت به اخذ پذیرش دانشگاه های ترکیهاقدام نمایند. افرادی که قصد ورود به دانشگاه های ترک زبان را دارند، باید مدرکی مبنی بر گذراندن آزمون Yos ارائه نمایند. این مدرک برای دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی فعالیت دارند Sat نام دارد.

مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک

زیرا کارکردن در ترکیه تنها مشروط به اخذ مجوز کار یا همان چالیشما ایزین است و بدون آن، هرگونه مشغول‌به‌کارشدن، تخلف محسوب می‌شود. اما برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، باید از کجا شروع کرد؟ گفتنی است که ما در موسسه حامی مهاجر، خدمات گسترده‌ای را برای صفرتاصد این مسیر آماده کرده‌ایم. به این صورت که ابتدا با مشاوره تحصیلی آغاز می‌کنیم و پس از بررسی وضعیت شخصی متقاضی و موشکافی پرونده تحصیلی وی، اعلام می‌کنیم که کدام دانشگاه برای شخص مناسب است و چگونه می‌تواند در آن رشته تحصیل کند. از جمله اینکه ترکیه متعهد به معاهده بولونیا است و مطابق با آن، سیستم آموزشی یکپارچه‌ای را تشکیل داده. همچنین به‌دلیل هم‌سطح‌بودن ارزش مدارک دانشگاهی بین کشورهای عضو این پیمان، دانشجویان ترکیه می‌توانند بدون دردسرهای ناشی از تطبیق مدرک، در سایر کشورها نیز تحصیل کنند. بنابراین امکان تحصیل در دیگر کشورهای اروپایی، از مهم‌ترین مزایای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل است.

بهترین شهرهای ترکیه برای تحصیل

سپس مبحث مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل را پیش می‌کشیم تا ببینیم شرایط اخذ اقامت ترکیه با تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های این کشور به چه صورت است. در ادامه نیز راجع‌به مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره خانه و مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه حرف می‌زنیم و چگونگی مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری را شرح می‌دهیم. کشور ترکیه یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در میان کشور های منطقه می باشد که شرایط ساده تری نسبت به کشور های اروپایی دارد.

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت ترکیه است. بر این اساس اتباع خارجی برای کسب شهروندی ترکیه باید در ترکیه به مدت 5 سال زندگی کنند و درصورتی‌که از شش ماه در دوره اقامت موردنیاز درخواستشان تجاوز نکند، می‌توانند در خارج از ترکیه زندگی کنند. بنابراین همان‌طور که گفتیم، هرکدام از شیوه های مهاجرتی به ترکیه هزینه‌ای مختص‌به‌خود را دارند. همراه است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌خصوص، می‌توانید مقاله بررسی هزینه زندگی در ترکیه را مطالعه کنید. ضمن اینکه سرعت بالای ثبت شرکت در ترکیه (بین 3 تا 8 روز کاری) و راحت‌بودن این روند، سبب شده است تا مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت، راهی ایدئال برای زندگی و آغاز فعالیت در این سرزمین باشد. İkamet Harç Bedeli (هزینه رسیدگی به مجوز اقامت) برای بررسی و پردازش درخواست اجازه اقامت شما است.

  • در صورت عدم پاسخگویی تلفن ها، لطفا درخواست خود را در واتس اپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.
  • موسسه ملک پور با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی و داشتن رزومه ای درخشان، می تواند راهنما و همراه شما در تمامی مدت مهاجرت به تركيه و اخذ تابعیت این کشور باشد.
  • بنابراین اگر علاقه‌مند به کار در کشورهای اروپایی هستید می‌توانید گزینه‌های دیگری مانند اتریش و پرتغال را در نظر بگیرید.
  • ضمن اینکه باید گفت مراکز آموزشی ترکیه بسیار مجهز هستند و امکانات علمی قابل‌توجهی دارند.
  • در صورتی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه مهاجرتی اصطهباناتی تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در این خصوص را دریافت نمایید.

افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور ترکیه را دارند باید بدانند که کشور ترکیه از جمله کشورهایی نیست که ویزای کاری را ارائه نماید. اصولاً افرادی که به دنبال کار در کشور ترکیه هستند، از طریق سایت‌های اینترنتی کاریابی این کشور، اقدام به این کار می نمایند. با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید. همچنین در صورتی که فرد 5 سال در ترکیه اقامت داشته باشد و بیمه و مالیات خود را بپردازد، واجد شرایط اخذ پاسپورت ترکیه می‌شود و می‌تواند برای دریافت اقامت دائم این سرزمین، درخواست خود را ثبت کند.

پل‌های معلق، ساختمان‌های بلند، همه و همه در این شهر قدیمی و توریستی یافت می‌شود. دانشگاه فنی خاورمیانه یکی از دانشگاه‌های فنی برتر در کشور ترکیه می‌باشد، که برای فعالیت‌های پژوهشی خود بسیار معروف می‌باشد. دانشگاه فنی خاورمیانه دارای 23 هزار دانشجو می‌باشد که حدود 1.400 نفر آن‌ها خارجی می‌باشد.

از این طریق پس از ۵ سال شخص می تواند اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کند. متقاضیان مجله خبری مهاجرت از طریق کار در ابتدا باید بدانند با توجه به اینکه زبان رسمی مردم ترکیه، ترکی استانبولی می باشد تسلط به زبان ترکی استانبولی از جمله پیش نیازهای اصلی برای استخدام توسط کارفرمایان ترک می باشد. کلیه متقاضیان کار در ترکیه نیاز به دریافت مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور دارند.