روش های مهاجرت به ترکیه شرکت املاک و سرمایه گذاری مای آفیس-کمک مهاجرت

دومین مرحله ورود به خاک ترکیه می باشد که با توجه به روش مهاجرتی ممکن است از 3 روز تا 3 ماه به طول انجامد. بازار کار رشته زبان در آلمان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. به همین خاطر بسیاری از قاچاقچیان انسان، توسط راه های بسیار نا امنی اقدام به جا به جایی این افراد می کنند که بسیار خطرناک است. لذا این کشورها برای پناهجویان شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی در کمپ ها را در نظر می گیرد و فرآیند پیگیری پرونده ها را بسیار طولانی می کنند تا مانع پناهندگی افراد متقاضی شوند. همین عامل سبب شده است که اقتصاد ترکیه بر پایه تجارت از طریق دریا و کشتیرانی باشد و این از عوامل تاثیر گذار در رونق این کشور محسوب می گردد.

روش های مهاجرت به ترکیه

آنها می‌توانند به این ترتیب با گذشت 5 سال از فعالیت کسب و کار و شرکت خود، اقامت دائمی ترکیه را دریافت کنند. گفتنی است که تا سال 2017، این مبلغ 3میلیون دلار بود اما پس از آن دولت‌مردان ترکیه تصمیم گرفتند که جهت آسان‌ترشدن روند مهاجرت به ترکیه، مبلغ سپرده را کاهش دهند. با این وجود باید گفت که مهاجرت به ترکیه از طریق کار، به دریافت اقامت دائم این کشور منجر نمی‌شود.

اقامت و مهاجرت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

افرادی که قصد مهاجرت ترکیه را دارند می بایست پیرامون شرایط شرایط مهاجرت به ترکیه، آگاهی‌های لازم را به دست آورند. همچنین افرادی که رزومه‌ کاری بین‌المللی مناسبی دارند، و در زمینه شغلی خود در جهان شناخته شده هستند، اعم از تاجر و برنامه‌نویس و مدیر پروژه نیز می‌توانند با ارائه مدارک و رزومه خود اقامت ترکیه را دریافت کنند. اما به هر حال بهتر است در نظر داشته باشید که در کشور ترکیه نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، ازدواج صوری برای دریافت اقامت جرم محسوب می‌شود. برای همین در صورت آشکار شدن این موضوع، متقاضیان با جریمه‌ها و حتی محکومیت‌های زندان مواجه خواهند شد. ترکیه در سال‌های گذشته سیاست‌هایی جهت جذب سرمایه‌های خارجی تدوین کرده که باعث شده مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری به سادگی انجام شود.

  • در صورتی که متقاضی بخواهد شخصا این کار را انجام دهد نیز باید به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشد.
  • شخص متقاضی پس از یک سال کار و زندگی در ترکیه همچنین پرداخت بیمه و مالیات به دولت این کشور می تواند برای همراهان خود اعم از همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال درخواست ویزا نماید.
  • از جمله اینکه بر اساس آمارهای منتشرشده در سال 2015، ترکیه در رتبه 66 دنیا از لحاظ میزان فساد اداری قرار دارد و در چنین وضعیتی، پیش‌بردن کارها دشوارتر است.
  • افراد می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود، سوال ها و دغدغه هایشان را از کارشناسان پرسیده و ابهامات خود را برطرف نمایند.
روش بعدی این است که کودک از طریق تابعیت والدین خود که تبعه ترکیه محسوب می‌شوند، جزو تبعه این کشور محسوب خواهد شد. خیر هر فردی می‌تواند قوانین مجله خبری مهاجرت را بیاموزد اما اقدام از طریق وکیل می تواند سرعت بیشتری به پروسه مهاجرت بدهد. اگر ورزشکاران در سطح کشور و یا جهانی مشهور باشند و بتوانند از این طریق درآمد کسب کنند می توانند از طریق ورزش به ترکیه مهاجرت نمایند.

شاید شنیده باشید که اتباع ایرانی برای مهاجرت به کشور ترکیه نیاز به دریافت ویزا ندارند. این درست است اما کسانی که قصد گردشگری در این کشور را داشته باشند می‌توانند بدون دریافت ویزا از این کشور دیدن کنند. با این حال کسانی که می‌خواهند برای کار و اقامت دائم به این کشور سفر کنند نیاز به دریافت ویزای ترکیه دارند. داوطلبان این ویزا می‌توانند با جمع آوری مدارک مورد نیاز و تکمیل فرم درخواست در سفارت خانه این کشور نسبت به دریافت ویزای خود اقدام کنند.

تحصیل رایگان در ترکیه