سریع‌ترین راه مهاجرت به استرالیا شرایط و هزینه ها 2023 باراد-کمک مهاجرت

همیشه باید وضعیت اقامت دائم خود را قبل از انقضای آن به موقع تمدید کنید. برای آشنایی با شرایط مهاجرت به استرالیا بهتر است پیش از انتخاب نوع مهاجرت از توانایی فردی و تخصص و مدارک اثبات کننده آن اطمینان و آگاهی داشته باشیم. به همین خاطر اگر در حرفه یا زمینه‌های کاری و تجاری در صنایع مختلف، مهارت، تجربه و دانش کافی دارید، قطعاً می‌توانید در بازار کار استرالیایی‌ها برای خود موقعیت شغلی مناسبی فراهم کنید و از طریق ویزای نیروی متخصص و یا تجاری استرالیا به این کشور مهاجرت کنید. پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری توسعه چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی می‌کند. فاکتورهای مهاجرت امروزه به صورت شرایط شغلی، شرایط اقتصادی و شرایط تحصیلی تغییر کرده است. هرچه متقاضی، دارای سطوح بالاتری از این فاکتورها باشد، ممکن است موقعیت بهتری برای مهاجرت نیز پیدا کند.

ویزای کار استرالیا از نوع Sub class 189

به همین دلیل خیلی از نیروهای کار از کشورهای مختلف دنیا راهی استرالیا می‌شوند. ویزای اقامت والدین در استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین شرایط متفاوتی دارد. والدینی که فرزندان آن‌ها شهروند استرالیا یا دارای اقامت دائم این کشور هستند، می‌توانند به استرالیا مهاجرت کنند.

مهاجرت از طریق پناهندگی

دوست عزیز مبلغی که فرمودید هزینه های زندگی و تحصیل حتی یک سال شما را نیز تامین نخواهد کرد. اگر متقاضی بین 25 تا 32 سال سن داشته باشد 30 امتیاز دریافت می کند در حالی که افراد بالای 45 سال و بالاتر هیچ امتیازی دریافت نمی کنند. به طور کلی افراد باید در نظر داشته باشند برای مهاجرت از طریق ازدواج می بایست شرایط زیر را دارا باشند. که افراد برای کسب اقامت از طریق این ویزا نباید بیشتر از 55 سال داشته باشد.

برای مثال در روش دریافت ویزای تحصیلی متقاضی باید از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش دریافت کرده باشد تا بتواند برای اخذ اقامت تحصیلی اقدام کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای تمام روش‌های مجله خبری مهاجرت اشاره می‌کنیم. لازم به ذکر است که دانشجویان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی از یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزشی استرالیا و سابقه تحصیل به میزان حداقل 2 سال در این کشور، ویزای موقت فارغ‌التحصیلی (ساب کلس 485) را دریافت کرده و به طور قانونی در این کشور مشغول به کار شوند. کسب سابقه شغلی از این طریق به متقاضیان کمک می‌کند تا امتیاز ویژه‌ای در سیستم امتیازبندی استرالیا کسب کنند و در مسیر هموارتری برای اخذ اقامت دائم قدم بگذارند.

ویزای ۴۷۶ استرالیا مختص مهندسین فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا است. البته گفتنی است که در بین ۳۶ دانشگاه اعلام شده از سوی استرالیا، دو دانشگاه بزرگ امیرکبیر و دانشگاه تهران نیز قرار دارند. جاب آفر فقط یک نامه نیست بلکه تعهدات زیادی را برای یک کارفرما ایجاد می‌کند. در این شرایط، کارفرما باید ابتدا بیزینس خود را در اداره مهاجرت استرالیا ثبت کند، سپس اثبات کند که برای موقعیت شغلی مدنظرش نتوانسته نیروی کار بومی خوب و ماهر (فرد مقیم یا سیتیزن استرالیا) پیدا کند. در چنین شرایطی متقاضی ملزم است مبلغی را به عنوان جریمه به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت کند.

مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

درخواست‌کننده یک ایمیل حاوی شماره درخواست یا فایل نمبر را دریافت نموده که این به معنی آغاز بررسی درخواست می‌باشد. سپس قرار ملاقات در نزدیک‌ترین نمایندگی سیاسی استرالیا به درخواست کننده اطلاع داده می‌شود. متقاضی در تاریخ و ساعت معین در یک مصاحبه شخصی در نمایندگی‌ سیاسی مربوطه شرکت کرده و تمامی اسناد خود را مبنی بر تصدیق گفته‌های خود ارایه می‌نماید. هنگامی که بررسی درخواست پناهجو به عهده دولت استرالیا قرار می‌گیرد، قبول یا رد آن نیز به تصمیم حکومت این کشور بستگی دارد.

  • این شهر پایتخت استرالیا است؛ هرچند شهر آن معمولا در کنار اسم شهر وسوسه‌برانگیز سیدنی دیده نمی‌شود.
  • پرونده مورد نظر را در سایت سازمان مهاجرت ثبت کنید و سپس مدارک خود را در این سایت آپلود کنید.
  • زمانی‌که یک فرد برای یک ویزه در خارج از استرالیا درخواست می‌دهد، برای تمام انواع یا کلاس‌های فرعی ویزای بشردوستانه مد نظر گرفته می‌شود.
  • البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور در بعضی از ماه ها شاهد برف و هوای بسیار سرد خواهیم بود.

افرادی که بیش از 55 سال دارند در شرایط خاصی می‌توانند برای برخی از ایالت ها اقدام کنند. نظام آموزشی استرالیا جایگاه مهمی در اقتصاد و فرهنگ این کشور را به خود اختصاص داده است. سیاست‌های آموزشی در این کشور علاوه بر دولت کل کشور کل، بلکه بر عهده دولت‌های منطقه‌ای نیز تا حد زیادی هست.

در این کشور اقتصاد قوی باعث شده که حتی در دوره‌های رکود جهانی هم آسیب بزرگی به مردم این کشور وارد نشود همچنین نرخ بیکاری در کشور استرالیا بسیار کم می­باشد این دلیل باعث شده این کشور همیشه با کمبود نیروی کار مواجه باشد. کیفیت بالای زندگی در این کشور، آب و هوای خوب و آلودگی بسیار کم، رضایت مهاجرت به استرالیا را افزایش داده است. ۱–والدین فرزند برای دریافت تابعیت او زمانی می‌توانند اقدام کنند که حداقل ۲ سال از اقامت قانونی آن‌ها در استرالیا گذشته باشد. توجه داشته باشید که فرزند باید مجرد باشد، کودک تنهاتا پیش از ۱۸ سالگیامکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را داراست و پس از آن این امکان از او سلب خواهد شد.

متقاضیان می توانند از طریق روزمه های سرمایه گذاری و کار آفرینی و ارائه بیزینس پلن و خرید سهام و تاسیس شرکت و کسب و کار در استرالیا اقدام به اخذ اقامت موقت و پس از آن به طور دائم نمایند. ویزای کار استرالیا یکی از مرسوم‌ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم این کشور است. امنیت اقتصادی حاکم در استرالیا موجب توسعه بازارکار و کاهش نرخ بیکاری در این کشور شده است.

پدر و مادر شما می توانند با کمک و درخواست شما ویزای توریستی دریافت کرده و وارد این کشور شوند اما اگر شما اقامت دائم و مقیم این کشور هستید و با شرایط خاصی درخواستن ویزای والدین استرالیا را کنید و اقامت این کشور را برای والدین خود دریافت کنید. در صورتی فرزند شما اقامت استرالیا را می‌تواند دریافت کند که شما اقامت دائم داشته باشید و یا شهروند استرالیا باشید. اگر این‌طور نباشد، با تولد فرزند فقط ویزای مشابه شما به فرزند اعطا می‌شود. برای مثال اگر شما با ویزای تحصیلی هستید، ویزای فرزند شما نیز ویزای همراه تحصیلی خواهد بود. باز هم یک تیتر جذاب و گمراه کننده که برخی از دفاتر غیر مجاز از آن برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. باید بگوییم که این امکان وجود ندارد از این رو اگر در جایی دیدید که دفتری از عنوان‌ها و تبلیغات جذابی همچون اخذ اقامت و یا مهاجرت به استرالیا از طریق خرید سهام استفاده می‌کند، بدانید که آن فرد وکیل رسمی مارا و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا نیست.