سریع‌ترین راه مهاجرت به استرالیا شرایط و هزینه ها 2023 باراد-کمک مهاجرت

سرمایه گذاران می توانند پس از مدت 2 سال از اعطای ویزا اقدام به انتقال سرمایه خود به استرالیا نمایند. به طور کلی حرفه و تجربه شغلی خود را در یک کسب و کار فعال ارائه دهند. قابل ذکر است که متقاضیان در این نوع ویزا باید حداقل 65 امتیاز را به دست آورند. در صورتی که سن شخص متقاضی بیشتر از 55 باشد، ایالت South Australia که مرکز آن شهر آدلاید می باشد می توان در صورت احراز شرایطی برای افراد با سن بالای 55 درخواست داد. اگر دارای ایده نوینی هستید و فکر می‌کنید از شرکت‌های AVCAL می‌توانید سرمایه اولیه (نزدیک به یک میلیون دلار) را بگیرید، این ویزا مختص شماست.

اعطای اقامت استرالیا برای افراد متخصص و ماهر همواره یک مشوق بزرگ بوده است. این کشور علاوه بر اینکه نیروی کار مورد نیاز خود را تامین می کند ، افرادی مفید را به کشور خود دعوت می نماید. از دیگر روشهای محبوب مهاجرت به استرالیا ، مهاجرت افراد متخصص و ماهر است. اگر شما در رشته ای مشغول به کار هستید که در استرالیا مورد نیاز است و سن تان زیر ۴۵ سال است ممکن است برای ویزای اسکلید ورکر استرالیا واجد شرایط شناخته شوید. وکلای مهاجرت ایران به عنوان عضوی از انجمن مهاجرت استرالیا افتخار دارد در کلیه ویزا های اقامت استرالیا خدمات تخصصی و کامل ارائه دهد. IIL با تجربه عمیق و حضور طولانی مدت خود در حقوق مهاجرت استرالیا عرضه بهترین خدمات مهاجرت به استرالیا را تضمین می کند.

بهترین روش برای اخذ اقامت استرالیا را از کاربین بخواهید

برای این امر در برخی از ویزاهای سرمایه گذاری در ابتدا به متقاضیان یک اقامت 2 ساله و در صورت تمدید یک اقامت 3 ساله داده می شود که پس از 5 سال متقاضیان می توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند. ویزای شریک برای نامزد (ها)، همسران و شرکای غیر عامل یا همجنس اتباع استرالیایی، مقیم دائم استرالیا و شهروندان واجد شرایط نیوزلند است. اولین شرط ویزای شریک این است که شواهدی را نشان دهید که رابطه شما واقعی و پایدار است و اینکه قصد دارید به طور دائم با هم زندگی کنید.

شما بعد از کسب شرایط لازم و حدودا بعد از 4 سال می‌توانید شهروندی استرالیا را دریافت کنید. به طور مثال، فرد یتیم میبایست قبلا توسط پدر خوانده و مادر خوانده خود به فرزند خواندگی قبول شده باشد و حداقل ۱۲ ماه با آنها در خارج از استرالیا زندگی کرده باشد. کلان‌شهر پرث در غرب استرالیا گرم‌ترین آب و هوا را در سراسر استرالیا از آن خود کرده است.

طبق داده‌های اداره آمار استرالیا ، در سال 2020، بیش از 7.6 میلیون مهاجر در استرالیا زندگی می‌کردند که 29.8 درصد جمعیتی بود که در خارج از کشور متولد شدند. ویزای توریستی هم یکی دیگر از انواع ویزای استرالیا که برای مدت محدود با اهداف مسافرت یا اقامت کوتاه‌مدت برای متقاضیان صادر می‌شود. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد. شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید. سیستم اقتصادی با ثبات در کنار منابع طبیعی انرژی تا حدی نامحدود و از همه مهم‌تر مردمانی که با فراق باز مهاجرین قانونی را پذیرا هستند، سبب شده تا بازار مهاجرت به استرالیا برای سومین دهه متوالی داغ بماند.

مراحل مهاجرت به استرالیا

ویزاهای ازدواج و نامزدی مختص افرادی هستند که میخواهند از طریق همسر یا نامزد خود برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند. با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر، سیدنی بزرگ‌ترین شهر استرالیا و خانه برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود. مهاجران جوان و دانشجویان اغلب برای زندگی به مرکز شهر سیدنی با خیابان‌های نورانی، آسمان‌خراش‌ها و انواع مراکز مجله خبری مهاجرت تفریحی متنوعی می‌روند اما زندگی خانوادگی نیز در حومه‌های شهر جریان دارد. سیدنی گران‌ترین شهر استرالیا و یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است که هزینه‌های مسکن در آن با نیویورک برابری می‌کند. با این حال این شهر بارها به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی انتخاب شده و فرصت‌های شغلی بسیار زیاد آن سالانه مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند.

مهاجران باید در معاینه فیزیکی که توسط پزشک انجام داده می شود شرکت کنند و مورد تأیید مقامات مهاجرتی استرالیا قرار بگیرند. از دیگر شرایط مهم برای مهاجرت به استرالیا داشتن عدم سوء پیشینه کیفری نیز می باشد. در دوره تحصیل در دانشگاه حقوق، به منظور تخصص در قوانین مهاجرت، وکیلان باید در کلاسهای شهروندی، مشاوره، مصاحبه و تجزیه و تحلیل قانونی شرکت کرده باشند.

ویزای ازدواج احتمالی

تصمیم برای مهاجرت به استرالیا مانند هر تصمیم دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این بخش با مزایا و معایبی که این تصمیم به دنبال خواهد داشت آشنا خواهید شد تا بتوانید با در نظر گرفتن همه موارد نسبت به مهاجرت به این کشور زیبا و متفاوت تصمیم بگیرید. این شهر یکی از بهترین شهرهای استرالیا است و هزینه‌های زندگی در آن نسبتا پایین است.

مهاجران از سراسر جهان با سبک زندگی‌های مختلف به این شهر آمده و فضایی پویا و جذاب را رقم زده‌اند. در مناطق جنوبی، آب و هوای ملبورن پیشبینی‌ناپذیر و متغیر می‌شود تا جایی که ممکن است هر چهار فصل را در یک روز تجربه کنید. هزینه‌های زندگی در این شهر نسبتا بالاست، اگرچه نسبت به سیدنی کمی ارزانتر است.

  • یکی از نکاتی که درمورد آن بسیار بحث می‌شود امکان دریافت اقامت استرالیا از طریق تولد فرزند است.
  • در حال حاضر صدور این نوع ویزا مشروط به داشتن پذیرش از یک دانشگاه معتبر از این کشور می­باشد و دانشجو بایستی در دانشگاه حضور پیدا کند و امکان این را ندارد که آنلاین کلاس‌های خود را بگذراند.
  • در حال حاضر اصلی ترین مسیر ورود به استرالیا ویزاهای کاری این کشور است که انواع مختلفی نیز دارد.
  • هم زمان با سازمان اسس، شما میتوانید این رشته را نیز یافته و در بخش های بعدی مشخصات کاملی از سازمان ارزیابی پیدا کنید.