سریع‌ترین راه مهاجرت به استرالیا شرایط و هزینه ها 2023 باراد-کمک مهاجرت

اگر درخواست پناهندگی رد شود، نمایندگی سیاسی مربوطه یک نامه کتبی از طریق ایمیل به درخواست‌کننده ارایه می‌نماید. دفتر UNHCR در امور درخواست‌های پناهندگی به جز از ثبت‎‌نام و ارایه سفارش‌نامه به فرد مبنی به واجد شرایط بودن اسکان مجدد، دخالت بیشتر نمی‌کند. بر اساس رتبه بندی پایگاه معتبر اکونومیست در سال 2021 چهار شهر استرالیا در بین ده شهر برتر دنیا برای زندگی قرار گرفته اند‌.

  • اگر این‌طور نباشد، با تولد فرزند فقط ویزای مشابه شما به فرزند اعطا می‌شود.
  • دریافت اقامت استرالیا به صورت دائم برای متخصصین و افراد ماهری که حداقل ۲ سال برای یک اسپانسر کاری تایید شده در استرالیا کار کرده باشند امکان پذیر است.
  • این کشور در رویارویی با ایرانیان سختگیرانه‌تر عمل کرده و ویزای توریستی صادر نمی‌کند.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری، از مرسوم‌ترین و سریع‌‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است، که به شیوه‌های مختلف و تحت عناوین مختلف امکان‌پذیر است.
  • طبق آمار ارائه شده از سوی پایگاه داده جهانی Numbeo، استرالیا از لحاظ هزینه زندگی رتبه چهاردهم را دارد.
در این مقاله سعی کردیم شرایط مهاجرت به کشور استرالیا را برایتان توضیح بدهیم. همانطور که مطالعه فرمودید مجله خبری مهاجرت از طرق مختلف ازجمله دریافت ویزای کار، تحصیل، ازدواج، سرمایه‌گذاری و… امکان‌پذیر است. اما اگر بدون اخذ اسپانسر اقدام نموده باشید باید فرم های مربوط به درخواست اخذ اقامت استرالیا را پر نموده و به همراه باقی مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت استرالیا ارسال نمایید. بنابر این سازمان های ارزشیابی مدارک در استرالیا با مروری به مجموعه سوابق تحصیلی و کاری شما در می یابند که دانش آکادمیک و یا فنی حرفه ای شما در چه سطحی می باشد.

ویزا اسپانسر کارفرما استرالیا

همانطور که اشاره کردیم، نظام آموزشی استرالیا از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و دانشگاه‌های بسیار معروفی در این کشور با رتبه‌های زیر 100 جهانی قرار گرفته‌اند؛ به عبارت واضح‌تر، 7 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر این کشور دارای رنکینگ زیر 100 جهانی هستند. این سیستم با توجه به معیارهایی مانند؛ سن، تحصیلات، دانش زبان، سابقه کار، میزان سرمایه، داشتن دعوت‌نامه و … به متقاضیان نمره می‌دهد. با وجود شباهت‌ها در جدول امتیازات، امتیاز مهاجرت به استرالیا برای این ویزاها متفاوت است. ویزای تلنت استرالیا مربوط به افراد نخبه و دارای دستاوردهای ورزشی، هنری، علمی و دانشگاهی است. این ویزا را در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید اخذ کنید و همراه خانواده اقامت استرالیا رادریافت کنید.

ویزه پناهندگی نوع فرعی 200 برای افرادی است که در کشور شان تحت تعقیب بوده، به اجبار کشور محل اقامت شان را ترک، وارد کشور دیگری شده و از آن‌جا از طریق دفتر UNHCR درخواست پناهندگی استرالیا را می‌نمایند. زمانی‌که یک فرد برای یک ویزه در خارج از استرالیا درخواست می‌دهد، برای تمام انواع یا کلاس‌های فرعی ویزای بشردوستانه مد نظر گرفته می‌شود. این یعنی افراد مجبور نیستند که نام یک کلاس فرعی خاص را تحت این پروگرام تعیین کنند. دولت استرالیا می‌تواند به افراد ویزه پناهندگی نوع فرعی 203 که یک ویزه فوری بوده و برای افراد تحت تعقیب و تهدید جدی صادر می‌شود، در نظر بگیرد. لازم به ذکر است که ویزای پناهندگی نوع فرعی 204 در اختیار زنانی قرار می‌گیرد که در خارج از کشور محل اقامت شان زندگی کرده و در معرض خطر و تحت اذیت و آزار جنسی جدی قرار داشته و از سوی کسی حمایت نمی‌شوند؛ ویزه این گروه از افراد با سرعت بالاتری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در یک دسته‌بندی کلی می‌توان گفت که ویزاهای کاری استرالیا به دو دسته ویزای کار اقامت موقت و ویزای کار اقامت داﺋم تقسیم می‌شوند. شرکت سلکت ویزا مفتخر است که اعلام نماید به عنوان اولین شرکت مهاجرتی ارایه کننده خدمات مهاجرت به استرالیا ، از نظارت مستقیم وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا بهره خواهد برد. این موضوع بستگی به روش اقدامی از جانب شما دارد برای مثال ویزاهای حوزه خانوادگی عموما شرط سنی ندارند. متقاضیان این ویزا معمولا سعی می‌کنند تا از حداقل نمره زبان برای این ویزا استفاده کنند و کمتر پیش می‌آید که متقاضیان این ویزا سطح زبان آیلتس 7 را ادعا کنند. حداقل نمره زبان این ویزا آیلتس 4/5 می‌باشد که شما باید آن را داشته باشید و امتیازی به شما نمی‌دهد و در صورتی که این سطح زبان را نداشته باشید باید مبلغ بالایی را در حد 10 هزار دلار استرالیا پرداخت کنید.

راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا