سریع‌ترین راه مهاجرت به استرالیا شرایط و هزینه ها 2023 باراد-کمک مهاجرت

ویزاهای پناهندگی و بشردوستانه بخش دیگری از ویزاها هستند که اگر فردی براساس شرایط خود برای آن ها اقدام کند دولت استرالیا نیز چند مسیر را برای آنها در نظر گرفته است که سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به هیچ عنوان این مسیر را پیشنهاد نمی‌کند. این مقاله کامل‌ترین و جامع‌ترین مقاله در زمینه مهاجرت به استرالیا است که شما بعد از مطالعه آن می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. در این مقاله تمامی جوانب و انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا را مشاهده خواهید کرد. اگر وقت کافی برای مطالعه این مقاله ندارید می‌توانید با استفاده فرم زیر شماره تماس خود را بگذارید، مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. خیر، ولی در صورت نداشتن حداقل نمره زبان، باید مبلغی به عنوان جریمه به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت شود.

سرمایه گذاری می‌تواند در شرکت خود شما باشد یا در شرکت‌هایی که مراکز منطقه‌ای آنها را تایید کرده است. افرادی که موفق به دریافت اقامت دائمی کشور استرالیا شده اند باید ۵ سال از اقامتشان گذشته باشد تا برای گرفتن پاسپورت این کشور اقدام کنند. ۲–ویزای ۸۲۰ و ۳۰۹ جز ویزاهای اقامت موقت به حساب می­آیند، با گرفتن این ویزا می‌توانید اقامت ۲ ساله این کشور را دریافت کنید و پس از آن برای اقامت دائم درخواست دهید همچنین می‌توانید در این کشور بصورت تمام وقت کار و آن تحصیل کنید و از خدمات درمان عمومی این کشور برخوردار شوید.

ویزای اسپانسر خانواده

البته نمره functional که برای همسر متقاضی الزامی است ( آیلتس ۴.۵ یا معادل) فقط یک سال برای اداره مهاجرت اعتبار دارد. شما می توانید از طریق همکاری با یک وکیل مهاجرت استرالیا و استفاده از مشاوره های تخصصی و به روز یک وکیل با تجربه و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا بهترین و کم ریسک ترین مسیر را برای مهاجرت انتخاب کنید. در ادامه به بررسی تمامی مسیرهای رایج برای مهاجرت به استرالیا می‌پردازیم. در مجموع روش‌های متعددی و مختلفی برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت در این کشور وجود دارد، اما با توجه به تعداد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است. با این حال هنوز هم برای افرادی که واجد شرایط هستند، امکاناتی وجود دارد که می‌توانند با فراهم کردن یک سری الزامات به راحتی به این کشور زیبا مهاجرت کنند.

  • اگر درخواست پناهندگی رد شود، نمایندگی سیاسی مربوطه یک نامه کتبی از طریق ایمیل به درخواست‌کننده ارایه می‌نماید.
  • مشاوران و کارشناسان تخصصی ما در تمام طول مسیر همراه شما هستند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه اقدام به مهاجرت نمایید.
  • اگر هر چه سریع‌تر مسیر مهاجرتی خود را با وکلای کاربین تنظیم کنید، شانس شما برای اخذ ویزای مورد نظرتان بیشتر خواهد بود.
  • انجام موفقیت آمیز این مرحله در نتایج باقی مراحل این کار تاثیر بسزایی دارد.
  • در روشسرمایه‌گذاری معمولیمیزان دارایی متقاضی و شریک زندگی۲.۵ میلیون دلار استرالیادر دو سال اخیر باشد.
البته اداره مهاجرت استرالیا به افرادی که از طریق اسپانسر جهت اخذ اقامت استرالیا اقدام می نمایند سریعتر جواب می دهد. پروسه اداره مهاجرت برای این افراد بنا به مدت زمان قید شده در سایت اداره مهاجرت استرالیا در حال حاضر بین 7 تا 10 مجله خبری مهاجرت ماه خواهد بود. 2- پس از اینکه مشخص گردید مهارت شما به نحوی با مهارت های خواسته شده در استرالیا همخوانی دارد، باید به استرالیایی ها ثابت گردد که شما واقعا در شغل و حرفه مورد نظر آنها مهارتی را که ادعا می کنید دارا می باشید.

اما در ویزاهای بیزینسی و کارآفرینی اجباری به ارائه مدرک نیست و شما می‌توانید با پرداخت هزینه آن وارد استرالیا شده و در دوره‌های زبان این کشور شرکت کنید. برای ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری بالای ۵۵ سال نمی‌توانند اقدام کنند مگر اینکه از یک ایالت تاییدیه دریافت کنند و این موضوع برای چند ایالت امکان پذیر است. و در ویزاهای تحصیلی شاید شرایط سنی وجود نداشته باشد ولی در عمل هرچه سن بیشتر باشد شانس در یافت ویزای تحصیلی کمتر است و در کل برای هر ویزایی شرایط سنی خاص خود را دارد و هر روش اقامتی شرایط خاص خودش را دارد و براساس آنها باید جواب این سوال داده شود. می‌توان گفت در اکثر موارد دلیل مهاجرت و اخذ اقامت در سراسر جهان برای بهبود زندگی است. کشور استرالیا سالهاست که در لیست مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا قرار دارد از این رو مقصد محبوبی برای مهاجران ایرانی برای اخذ اقامت به حساب می‌آید. نکته افرادی که بیش 45 سال سن داشته باشند نمی‌توانند برای ویزای کاری اقدام کنند.

سوالات متداول در رابطه با مهاجرت به استرالیا

در بین کشورهای مهاجر پذیر استرالیا مزایا و فاکتورهای بسیاری دارد که فرد را مجذوب خود می‌کند. امکان کار در این کشور وجود دارد و فرد به راحتی می‌تواند وارد بازار کار شود و دستمزدها هم برای گذراندن زندگی مناسب است و می‌توان گفت حقوق بالایی را برای فرد در نظر می‌گیرند. لازم به ذکر است بدلیل شرایط فعلی و تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها صدور این نوع ویزا هم به شدت با محدودیت از سمت این کشور روبرو است و بسیار سخت میتوانید برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنید. در ویزای کارافرینی طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود. در مورد نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا می توانید به اپیزود دوم پادکست های کوتاه شادا با عنوان “آزمون زبان برای مهاجرت به استرالیا” که در کانال کاریابی شادا منتشر شده است گوش دهید و توضیحات کامل مربوط به نمره زبان را دریافت کنید. عوامل گفته شده در بالا باعث انتخاب استرالیا به عنوان مقصد ویژه ای جهت سرمایه گذاری و مهاجرت به استرالیا شده است.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای کار

همچنین والدین افرادی که در استرالیا هستند مشمول شرایط بخشی از ویزاها هستند که در بخش ویزاهای والدین به صورت مفصل در مورد آنها صحبت کرده‌ایم. بسته به روش مهاجرتی و نوع ویزا، باید قبل یا بعد از ورود به استرالیا توانایی زبان خود را اثبات کنید. فقط متقاضیان اخذ ویزاهای؛ 188، 189، 190، 489 و 491 باید از طریق سیستم امتیازبندی اقدام کنند.