سقف کناف قیمت کناف ایران تصاویر و مصالح کناف سقف کاذب کناف سقف کاذب GST

برای مشاوره با کارشناسان کناف شرکت لطفاً با شماره های زیر در تماس باشید. کناف وزن مرده کمتری به سازه وارد می نماید، باز کردن و ترمیم کناف برای دسترسی به تاسیسات زیر سقف کاذب بسیار راحت تر از سقف های کاذب گچ و رابیتس می باشد. تزئینات دکوراتیو در سیستم کناف بسیار ساده تر است و در نهایت با یک اره گرد بر به راحتی می توان سیستم نورپردازی سقف کناف را اجرا نمود. یکی دیگر از تفاوت های سقف کاذب و رابیتس ها با کناف، در نحوه نصب و هزینه آن ها می باشد.

کناف تالار | راهی مطمئن و ارزان برای افزایش زیبایی و بهره‌وری تالارها و سالن‌ها

من آموزش کناف کاری رو ار سایت ۱۱۸ فایل گرفتم امیدوارم بتونم این طرحارو پیاده سازی کنم. سقف و بدنه این ساختمان لوکس با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است. ۹- کاغذ دیواری ، بلکا ، رنگ و هر طرح دیگری را می توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید .

طرح های سقف کناف

استفاده از روش اجرای کناف مزایای بسیاری همراه دارد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای متریال های قدیمی باشد. سقف و دیوار کناف در صورت بروز زلزله اسیب جانی کمتری نسبت به دیگر سقف ها وارد می کند. تعمیر و ترمیم قسمت های اسیب دیده سقف و دیوار کناف بسیار اسان است و قابل تعویض می باشند. سقف و دیوارهای کاذب کناف سبک هستند و حمل و نقل ان ها حتی در کارگاه یک نفره هم انجام می شود.

این نوع پانل کناف نیز مانند پانل کناف 6/5 میلیمتری برای اجرای قوس های با انحنای زیاد استفاده میشود و نباید از آن جهت اجرای دیوار کناف یا سقف کاذب کناف استفاده کرد. انواع سقف کناف را میتوان به دو دسته کلی سقف برای محیط های داخلی و سقف کناف خارجی تقسیم کرد. با توجه به محیطی که سقف در آنجا اجرا خواهد شد باید پانل متناسب را انتخاب کرد. به عنوان مثال در شرایطی که سقف کناف در ورودی لابی ساختمان یا سقف تراس بخواهد استفاده شود از صفحات دارای عایق رطوبتی یا اصطلاحاً MR باید استفاده کرد.

  • اجرا سقف کناف پروژه های بزرگ از متراژ بالاتر از 1000 متر مربع به هر دو صورت اجرتی و با جنس طبق تعرفه و شابلون کناف ایران محاسبه میشود.
  • مدل های اطراف لوستر به شدت وابسته به وسعت سقف و شکل لوستر است.
  • سعی کنید در انتخاب مدل کناف پذیرایی، تناسب و تقارن را رعایت کنید.
  • با وجود این توضیحات هضم سوال سقف کاذب کناف چیست؟ بسیار راحت تر می‌شود.
  • یا دیوارهای کاذب کناف کاری شده را جابجا و به محل جدید منتقل کنیم.

بهترین سقفی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است. استفاده از کناف به همراه چراغ های ال ای دی توکار، فضای اتاق را بسیار زیبا و در عین حال آرامش بخش خواهد کرد. در این نوع سقف کاذب کناف یک سری طرح‌های برجسته سازی سقف و گنجاندن انواع چراغ‌های تزیینی زیبا در آن با رنگ آمیزی‌های متنوع مطرح است. برای آماده سازی سقف‌های مشبک در این حالت از تایل‌های پوشالی و گچی بهره می‌برند. این روش کناف کاری در مقایسه با دیگر روش‌های کاربردی برای سقف و دیوار راحت تر می‌باشد. امکان دسترسی و جای‌گیری راحت تاسیسات تعبیه شده در این سبک سقف کاذب کناف نیز به راحتی صورت می‌گیرد.

۳- سبک دکوراسیون خانه

سقف کناف قیمت کناف ایران تصاویر و مصالح کناف سقف کاذب کناف سقف کاذب GST

پس بهتر است پیش از اجرای سقف کناف نسبت به برآورد تقریبی هزینه و قیمت، اطلاع کسب کنید. سقف های کاذب خودایستا علاوه بر همه ی مزایای ذکر شده در بالا، مهمترین مزیتش نیاز نداشتن به اویز است. در میان مدل های کناف پذیرایی، بعضی مدل ها به صورت ترکیبی و از چند شکل متفاوت و یا منحنی هستند. این مدل کناف به دلیل شلوغی طرح در پذیرایی های کوچک اصلا توصیه نمی شود.