سوالات متداول مهاجرت به ترکیه-کمک مهاجرت

پایتخت این کشور شهر آنکارا و بزرگترین شهر آن استانبول است که توریست های بسیاری را به خود جلب کرده است. بسته به شرایط و هدف هر شخصی پاسخ به این سوال متفاوت می باشد اما قطعا شرایط زندگی در ترکیه از زندگی در اروپا بدتر است ولی می توان ترکیه را سکوی پرتابی جهت رسیدن به آمریکا یا اروپا دانست. متقاضیان در صورت درخواست اداره، موظفند مدرکی دال بر سوابق کیفری خود که توسط مراجع ذیصلاح کشور مقصد که تابعیت و مقیم قانونی آن را دارند، ارائه نماید.

شرکت مهاجرتی در استانبول

آسان‌ترین راه مجله خبری مهاجرت نیازمند تخصص، تسلط به زبان ترکی استانبولی و تحصیلات است. چنانچه حرفه و مهارت خاصی چون آرایشگری دارید این مزیت به شما اجازه می‌دهد تا مهاجرت آسانی به ترکیه داشته باشید. مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری در دوسه‌ساله اخیر رشد چشم‌گیری داشته است.

در سال های اخیر تبلیغات مهاجرت به کشور ترکیه آن قدر زیاد شده است که هر کسی را جهت اخذ اقامت در این کشور وسوسه می کند. با این حال برای مهاجرت به این کشور نیاز به تحقیقات بیشتری می باشد تا نتیجه گرفت که آیا این کشور مقصد مناسبی برای مهاجرت می باشد یا خیر. مهاجرت به ترکیه و روش های مختلف اقامت در ترکیه در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. در صورتی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، می توانید از طرق مختلف برای اخذ اقامت اقدام کنید.

همانطور که استحضار دارید کشور ترکیه کشوری اصطلاحاً اوراسیایی می باشد؛ چرا که نیمی از آن در قاره آسیا و نیمی از آن در قاره اروپا قرار دارد. واحد پول کشور ترکیه، لیر نام دارد و اقتصاد آن مبتنی بر کشاورزی، بانکداری، حمل و نقل، ارتباطات و صنعت پوشاک و لوازم خانگی می باشد. آمار بالای بیکاری و ضرورت تسلط به زبان ترکی استانبولی از جمله مواردی است که باعث می‌شود این کار دشوارتر انجام شود. با این حال بسیاری از ایرانیان، به ویژه آذری‌زبان‌ها، به راحتی می‌توانند به زبان ترکی استانبولی مسلط شوند.

شرایط کلی مهاجرت به کشور ترکیه

یکی دیگر از روش هایی که می توانید به واسطه آن موفق به دریافت اقامت و مهاجرت به ترکیه شوید ، درخواست کار در این کشور می باشد . برای اقدام بدین شیوه ابتدا باید از روش های مختلف کار مناسبی را یافته و سپس درخواست ویزای کار دهید . مشاورین ما در عنوانی به نام کار در ترکیه تمامی جزئیات لازم را در این باره برای شما علاقه مندان شرح داده اند. یکی از بهترین روش های دریافت اقامت از این کشور مهاجرت تحصیلی به ترکیه بوده و بسیار مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است. اکنون بیش از 117 هزار دانشجو غیربومی در تمامی دانشگاه های ترکیه به تحصیل مشغول هستند. اگر قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید کافی‌ست با مشاوران تخصصی ما تماس بگیرید تا از جامع‌ترین و کامل‌ترین اطلاعات مربوط به مهاجرت به ترکیه با توجه به شرایط خویش مطلع شوید.

  • این کشور علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های گردشگری زیاد دارای کیفیت بالایی برای زندگی نیز می‌باشد.
  • در این مقاله تلاش کردیم موضوع مهاجرت به ترکیه را به‌صورت کامل بررسی کنیم و با نگاهی ریزبینانه، تک‌به‌تک روش های مهاجرتی به ترکیه را موشکافی کنیم.
  • لازم به ذکر است که در ترکیه شهر استانبول نسبت به بقیه شهر ها گرانتر است.
  • برای تحصیل در دانشگاه، باید در یکی از آزمون‌ های معتبر در ترکیه، شرکت کنید و قبول شوید.
  • البته متقاضی باید ابتدا مراحل جستجوی شغل و مصاحبه را گذرانده و با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده باشد.
لازم به ذکر است این مقاله توسط موسسه mie و با جمع آوری اطلاعات از مشاوران و وکلای محلی این کشور، تحقیق و بررسی سایتهای دولتی و استفاده از منابع معتبر به نگارش درآمده و ارائه این مطالب به منزله ارائه خدمات نمی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روش های مهاجرت به ترکیه می توانید فرم تماس را تکمیل نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید با تلفن های موسسه ملک پورتماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص بهره مند گردید. هر کشور نسبت به شرایط خاص اجتماعی و سیاسی حاکم، قوانین مدنی خود را تدوین می کند. قانون های موجود برای مهاجرت ترکیه نیز از این مسئله مستثنا نخواهد بود. برای مهاجرت به این کشور یکسری قوانین پایه، از قبیل داشتن حداقل 18 سال (برای درخواست دهنده)، داشتن بیمه درمانی (بالای 18 سال و زیر 65 سال) وجود دارد که در هر شرایطی لازم الاجراست.

ویزای کاری ترکیه با مدت زمان نامحدود

شخص سرمایه گذار باید به مدت 5 سال مالیات به دولت ترکیه پرداخت کند و برای بیمه کارمندان خود اقدامات لازم را انجام دهد. در حقیقت فعالیت شرکت در این مدت بسیار اهمیت دارد در این صورت افراد می توانند پس از گذشت 5 سال اقامت خود را دریافت کنند. وجود دانشگاه های معتبر بسیاری در ترکیه و هزینه پایین زندگی، باعث شده است متقاضیان مهاجرت به ترکیه برای تحصیل نیز نرخ بالایی را به خود اختصاص دهند. میزان هزینه لازم برای هر مسیر مهاجرتی متفاوت می باشد به عنوان مثال برای مهاجرت از طریق خرید ملک لازم است حداقل 250 هزار دلار داشته باشید در صورتی که برای تحصیل تنها کافی است که شهریه دانشگاه را پرداخت کنید. اولین گام برای مهاجرت به ترکیه شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است.

شرایط مهاجرت به ترکیه با توجه به اینکه فرد کدام یک از روش ها را برای مهاجرت و دریافت اقامت کشور ترکیه انتخاب می‌کند متفاوت خواهد بود. اما بعضی از شرایط کلی مهاجرت به این کشور در تمامی روش ها یکسان است. برای مهاجرت تحصیلی سالانه بین ۲۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار امریکا و برای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری حداقل ۵۰ هزار دلار نیاز دارید. شما با توجه به میزان سرمایه خود می‌توانید از طریق خرید ملک در ترکیه، اقامت موقت یا شهروندی ترکیه را دریافت کنید. با سلام و درود کشور ترکیه از لحاظ بازار کاری شرایط زیاد مطلوبی ندارد و نرخ بیکاری کمی بالاست بهتر است کش.ر های دیگری را برای مهاجرت کاری جایگزین کنید. شما می توانید برای کسب راهنمایی با دفاتر ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.