سوالات متداول مهاجرت به ترکیه-کمک مهاجرت

تعداد مهاجران و پناهندگان ساکن ترکیه اکنون ۳.۹ میلیون نفر است که بیش از ۹۰ درصد آن ها سوری هستند و به دنبال درگیری های مداوم در سوریه به ترکیه مهاجرت نموده اند. از طرف دیگر وجود دانشگاه های معتبر بسیاری در ترکیه باعث شده است متقاضیان مهاجرت به ترکیه برای تحصیل نیز نرخ بالایی را به خود اختصاص دهند. پس اگر به دنبال پاسخ به سوال چگونه اقامت ترکیه بگیریم، هستید باید بدانید که مهاجرت به تركيه از مسیرهای متفاوتی امکان پذیر می باشد. تحصیل، کار و سرمایه گذاری در ترکیه، از روش های مهاجرت به این کشور می باشند که طرفداران بسیاری نیز دارند. متقاضیان اخذ تابعیت کشور ترکیه بهتر است از افراد آگاه به قوانین این کشور که از تسلط کافی به زبان ترکی برخوردارند مشاوره و راهنمایی بگیرند.

مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره خانه

امروزه یکی از روش های محبوب جهت سرمایه گذاری در کشور ترکیه خرید ملک و مستغلات در این کشور است که در سال اخیر با توجه به هجوم مهاجرین و اقدام بدین شیوه قوانین مجدد تغییر نموده است. به صورت کلی می توان مجله خبری مهاجرت را از طریق تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و یا ازدواج بیان نمود که هر یک شرایط خاص خود را دارند. برای اخذ تابعیت ترکیه از راه های دیگر به جز سرمایه گذاری، اقامت 5 ساله بدون وقفه الزامی است. اما اگر با سرمایه گذاری (املاک، سپرده ها، اوراق بهادار دولتی و غیره) شهروندی ترکیه خود را دریافت کنید، نیازی به اقامت در ترکیه ندارید. یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد. تحصیل در ترکیه برای دانشجویان خارجی به صورت مستقیم منجر به اخذ اقامت دائم نخواهد شد اما پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه با داشتن کار می توان اقامت گرفت.

هزینه های مهاجرت به ترکیه نسبت به روش مهاجرتی شما می تواند متفاوت باشد، این بدان معناست که هزینه های مهاجرتی شما نسبت به سبک زندگی و هدف مهاجرت متغیر است. به طورکلی می توان گفت برای تکمیل فرم راندو و هزینه های مربوط به خام و بیمه و اقامت و.. در ابتدا حداقل باید 15 میلیون برای هر فرد هزینه های اولیه را در نظر بگیرید. با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. کیس با کیس فرق می کنید برای برخی ها خرید ملک راحت است برای برخی تحصیلی و…

روش های مهاجرت به ترکیه

پناهندگی یکی از روش های مهاجرت به ترکیه می باشد که به هیچ وجه توصیه نمی شود و خطرات زیادی به همراه دارد. این روش سخت ترین و خطرناک ترین روش مهاجرتی است که علی رغم فلاکت هایی که این روش برای پناهنده دارد، عده زیادی از مردم همچنان به این روش برای مهاجرت غیر قانونی به ترکیه یا هر کشوری فکر می کنند. در کشور مبدا امنیت جانی نداشته باشند، می توانند به کشور های دیگر به عنوان پناهنده درخواست دهند.

  • به همین دلیل است که این افراد به کشورهایی که عضو کنوانسیون ژنو هستند پناه می برند.
  • با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید ببینید دانشگاه مورد نظر شما چه مدارکی میخاد بهتر است ابتدا برای پیش دانشگاهی اقدام کنید و سپس وارد رشته و دانشگاه مورد علاقه تان بشوید.
  • جدای از این مبالغ هزینه های وابسته به روش مهاجرتی انتخاب شده توسط متقاضی وجود دارند که باید به نوبه خود مدنظر گرفته شوند.
این کشور از سه طرف با دریا احاطه شده است و با داشتن گذرگاه‌های همچون چناق‌قلعه و تنگه بسفر زییایی های وصف ناپذیری را به نمایش می‌‌گذارد. توام با این تاریخ و مناظر چشم نواز فراوان، سیستم آموزشی دانشگاه ها نیز در سال های اخیر توانسته است دانشجویان بین المللی بسیاری را جذب کند. اگر می خواهید مهاجرت به ترکیه را انتخاب کنید اما از قوانین مربوط به آن آگاهی ندارید ، نگران نباشید ، شرکت مهاجرتی رجبی اینجاست تا انجام امور مربوطه را برعهده بگیرد و شما را با خدمات موسسه مهاجرتی به ترکیه آشنا کند. به روزترین اطلاعات درباره روش های مهاجرت به ترکیه را از کارشناسان ما دریافت کنید.

مدت ویزای آرایشگری یک سال است، فرد در صورت موفقیت در حرفه خود، سودآوری و جلب رضایت کارفرما ویزایش 2 سال دیگر تمدید می‌شود. هرچند مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری نیازمند سرمایه اولیه برای راه‌اندازی کسب‌وکار است اما در نوع خود یکی از آسان‌ترین راه‌های مهاجرت است. برای مهاجرت ارزان به ترکیه لازم است، فرد مهاجر به زبان ترکی استانبولی تسلط داشته باشد. اگر فردی بخواهد از طریق ثبت شرکت و یا خرید ملک اقدام به مهاجرت نماید باید دو شرط لازم در این موارد را داشته باشد.