شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز-کمک مهاجرت

1- پیش از هر چیز باید مطمئن شویدکه آیا مهارت و تخصص شما در حال حاضر در استرالیا مورد نیاز می باشد یا خیر. فراموش نکنید که استرالیا به این دلیل اجازه مهاجرت را به شما می دهد که بتوانید وارد بازار کار استرالیا شده و در جهت پیشرفت صنعتی، علمی و اجتماعی آن کشور قدمی بردارید. بنا بر این اگر به این نتیجه برسندکه مهارت شما در زمینه ای می باشد که در حال حاضر متخصصین آن در خود استرالیا بی کار هسنتد، به شما اجازه اقامت و مهاجرت به استرالیا را نخواهند داد. استرالیا یک کشور دموکراتیک، با ثبات ، انگلیسی زبان بودن ، مهاجرپذیر ، متنوع ازنظر فرهنگی ویکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان است که نیازمند نیروی کار ماهر است. دولت استرالیا نقش مثبتی در مناسبات جهانی ایفا می‌کند و از توسعه اقتصادی در منطقه خود حمایت می‌کند.

هزینه مهاجرت به استرالیا در انواع ویزاها

مردم در تعداد بسیار بیشتر و از پیشینه های متنوع تر از همیشه وارد این کشور شدند. اولین مهاجران این کشور به طور قطع غیرارادی وارد این کشور شدند، محکومین از بریتانیا، ایرلند و سایر مستعمرات این کشور به استرالیا منتقل شدند. پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری توسعه چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی میکند. فاکتورهای مهاجرت امروزه به صورت فعلی شرایط شغلی، شرایط اقتصادی و شرایط تحصیلی تغییر کرده است. به عنوان مثال طبق گزارش سایت Numbeo هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در شهر سیدنی استرالیا ۳۶۵۳ دلار در ماه برآورد شده است که این رقم شامل اجاره خانه نمی‌شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و خانواده

حهت اخذ این ویزا متقاضی باید۶۵ امتیازبدون کمک از اسپانسر و به صورت مستقل داشته باشد، سن فرد می‌بایستکمتر از ۴۵ سالباشد و باید مدرک زبانآیلتسبا نمره بالای ۶ارائه دهد؛ توجه داشته باشید که رشته‌های کامپیوتر در این زمینه به رتبه خوبی می­رسند. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی با هدف بازدید از اعضای خانواده و یا کشور استرالیا به شما اجازه اقامت 3 تا 12 ماه به صورت موقت را می دهد. اگر شما با یک شهروند و یا دارنده اقامت دائم نامزد کنید طبق قوانین استرالیا می توانید درخواست ویزای ازدوا ج بدهد (ویزای 130)و وقتی وارد خاک استرالیا می شوید و ازدواج می کنید در خواست ویزای همسری می دهید. ضروری است که ازدواج شما حداکثر 9 ماه پس از ورودتون به استرالیا صورت بگیرد. بعد از ازدواج اگر صاحب فرزند شوید فرزند شما شهروند استرالیا محسوب خواهد شد.

دقت نمایید که سطح مربوطه مطابق با CEFR در حد A2 الی B2 می بایست باشد. استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است. از این رو علاقه مندان اقامت استرالیا در نظر دارند با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوند، تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند. به همین دلیل در این نوشتار به شرایط سرمایه گذاری در استرالیا خواهیم پرداخت. کشور استرالیا یکی از گران ترین کشور ها در میان کشور های مهاجر پذیر محسوب شده و جهت زندگی در این کشور نیاز به تمکن مالی و مناسب می باشد. هزینه های مجله خبری مهاجرت به تناسب هر روش و هر شخص متغیر بوده و ابتدا باید روش مورد نظر را انتخاب کرده و هزینه های آن را محاسبه کرد.

ویزاهای کاری اقامت دائم جهت مهاجرت به استرالیا

به همان میزان که ما با دقت و برنامه ریزی و رعایت اصول در حرفه خود شما را به مرحله ای می رسانیم که ویزای اقامت استرالیا را کسب نمایید، با استفاده از همان شیوه ها نیز به شما کمک خواهیم نمود تا زندگی خود را در کشور جدید با یک برنامه ریزی جدی و اصولی آغاز نمایید. در بحث مهاجرت به استرالیا و ویزای تولد فرزند ، استرالیا بسیار سخت گیرانه عمل می‌کند. مهاجرت به استرالیا بدون وکیل هم امکان‌پذیر است اما به تعدد روش‌های مهاجرتی به این کشور و قوانین آن ممکن است گاهی برای متقاضیان این شیوه از مهاجرت گیج کننده به نظر برسند. اگر دوست دارید با بهترین شیوه مهاجرت با توجه به شرایط خود آشنا شوید، می‌توانید با کارشناسان شرکت ادیسه تماس بگیرید و شرایط خود را ارزیابی کنید.

کمک‌هزینه‌های درمانی و دارویی دولت استرالیا نه تنها به رزیدنت‌ها بلکه به مهاجرین قانونی که در این کشور زندگی می‌کنند تعلق خواهند گرفت. هیچ یک از افرادی که به کشور کانگوروها مهاجرت کرده از بابت درمان و سلامت نباید ترس و کمبودی احساس کند، چرا که قانون برای همه یکسان است و خدمات درمانی با کیفیت استرالیا شامل همه افراد خواهد شد. در این مقاله در رابطه به روند درخواست پناهندگی افرادی‌که در کشور سومی اقدام به پناهندگی و دریافت ویزای بشردوستانه می‌نمایند، به گونه فشرده معلومات ارایه می‌گردد. در استرالیا زمانی که اقامت دائم استرالیا را داشته باشید از خدمات درمانی رایگان می توان استفاده کرد با داشتن مدیکر کار هزینه و…

  • پس از پنج سال، در صورت عدم حضور در خاک استرالیا برای ورود مجدد به کشور باید ویزای بازگشت پنج ساله اقامت دریافت کنید.
  • اگر شما به دنبال خرید خانه در استرالیا هستید، می‌توانید از وام ۴ درصدی خرید خانه در استرالیا استفاده کنید و مبلغ آن را تا ۳۰ سال تقسیط کند.
  • فاکتورهای مهاجرت امروزه به صورت فعلی شرایط شغلی، شرایط اقتصادی و شرایط تحصیلی تغییر کرده است.
  • خدا را چه دیدید شاید دری به تخته خورد و شرایط مهاجرت برای شما هم مهیا شد.
  • از سوی دیگر، ایمیگو به آژانس‌های مهاجرتی کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه‌های کلان به مشتریان واقعی دست یابند.
  • استرالیا به طور خلاصه نه تنها یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ کیفیت زندگی، رفاه، آرامش، امنیت، حقوق بشر، امکان پیشرفت، تفریح، گردش و بالا بودن در تقریبا همه‌ی شاخص‌های کیفیتی در زندگی، یکی از کشورهایی بوده که دارای سیاست مهاجرپذیری بالا و بسیار خوب می‌باشد.