شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز-کمک مهاجرت

امیدواریم توانسته باشیم در این راستا به تمامی سوالات شما عزیزان در باب اقامت استرالیا پاسخ دهیم. هر ساله دولت استرالیا مشاغل مورد نیاز در این کشور را که با کمبود نیروی کار مواجه هستند در سه دسته مهارت‌های استراتژیک متوسط و طولانی ، مشاغل مهارتی کوتاه مدت و مشاغل منطقه‌ای ارائه می‌دهد. این لیست ارائه شده در بردارنده عناوین شغلی است که افراد فعال در آن حوزه می‌توانند برای کار در استرالیا اقدام کنند. در واقع افرادی که حوزه شغلی آن‌ها در هیچ یک از این سه شغل نگنجد، شانس چندانی برای اخذ ویزای کاری استرالیا نخواهند داشت. از طرفی دیگر توجه داشته باشید که کشور استرالیا به دلیل وسعت جغرافیایی خود، در برخی از مناطق کم‌ جمعیت و روستایی سرمایه‌گذاری بیشتری بر متقاضیان مهاجرت کاری می‌کند. به همین دلیل افرادی که خواهان دریافت ویزای کاری در مناطق کم‌ جمعیت هستند، شانس بهتری برای اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند داشت.

لازم به ذکر است اخذ اقامت از طریق خرید ملک در استرالیا امکانپذیر نمیباشد.اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید کافی‌ست با مشاوران تخصصی ما تماس بگیرید تا از جامع‌ترین و کامل‌ترین اطلاعات مربوط به مهاجرت به استرالیا با توجه به شرایط خویش مطلع شوید. مشاوران و کارشناسان تخصصی ما در تمام طول مسیر همراه شما هستند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه اقدام به مهاجرت نمایید. استرالیا همانند همیشه بوده است و در عین حال سالیانه چند صد هزار نفر از روش‌های مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و… عازم این کشور برای قدم گذاشتن در مسیر مهاجرت می‌شوند و به زبان ساده، استرالیا، خوب مهاجر می‌پذیرد اما در عین حال افراد واقعا شایسته را پذیرا می‌باشد. متقاضیان برای مهاجرت به استرالیا باید دانش خود در را در زبان انگلیسی به اثبات رسانند و نمره مورد نیاز در هر یک از آزمون‌های معتبر و بین‌المللی با توجه به روشی که برای مهاجرت انتخاب می‌کنید، متفاوت است.

ثبات بالای اقتصادی ، جامعه پیشرفته و طبیعت فوق العاده استرالیا از عوامل محبوبیت اقامت استرالیا و مهاجرت به این کشور است. کانگروز به صورت حرفه‌ای و تخصصی به ارائه خدمات انتقال پول و ارسال حواله پول به استرالیا می‌پردازد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تمامی نیازهای مهاجران را به بهترین شکل ممکن، در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت پوشش دهد. اگر درخصوص نحوه مجله خبری مهاجرت همچنان سوالی دارید می‌توانید از طریق رزرو وقت برای مشاوره یا تکمیل فرم ارزیابی رایگان در سایت اقدام کنید.

یک نظر بدهید لغو پاسخ

تمام این تجربیات در کنار تخصص آکادمیک او باعث شده اند بینشی ارزشمند نسبت به چالش های پیش روی مهاجران و پناهجویان به استرالیا داشته باشد. ۴- افرادی که خواهان دریافت ویزای کاری در مناطق کم‌جمعیت هستند، شانس بهتری برای اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند داشت زیرا کشور استرالیا در برخی از مناطق کم‌جمعیت و روستایی، سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کند. از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به «ساب کلس ۸۸۷، ۴۹۱، ۴۸۹، ۴۹۴ و ۱۸۷» اشاره کرد. چنانچه تصمیم گرفته اید که از خدمات ما برای عزیمت به کشور استرالیا استفاده کنید، مطمئن باشید که ما بهترین شرایط مهاجرتی را به شما پیشنهاد خواهیم داد و در تمامی این مسیر، همراه شما هستیم. از جمله بارزترین خدمات مجموعه شادا میتوان به خدمات مشاوره توسط مشاورین خبره این مجموعه، همراهی صفر تا صد برای متقاضیان، پیگیری مستمر پرونده توسط کارشناسان خدمات مشتریان تا دریافت ویزای استرالیا، مشاوره تخصصی وکلای مهاجرتی و همچنین خدمات ترجمه مدارک است. دسته سوم افراد با سطح زبان معمولی که از ابتدا تلاش خود را در جهت کسب نمره PTE 50 , 79 انجام داده اند.

تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. بعد از 2 اگوست 1986 در استرالیا متولد شده باشید و یکی از والدینتان شهروند citizen)) استرالیا باشد و یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشند. استرالیا علاوه بر وضعیت جغرافیایی، اقتصاد و زیرساخت های پایدار و مستحکم، موقعیت های کاری و استانداردهای بالای زندگی به عنوان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی پیشرفته دنیا شناخته شده است. خدمات درمانی استاندارد و سیستم آموزش و پرورش این کشور از دلایل انتخاب استرالیا به عنوان مکانی امن برای زندگی می باشد. از راه های گوناگونی می توان برای مهاجرت به استرالیا انتخاب نمود که برای هریک از راه ها به اختصار در این مقاله برای شما عنوان می شود.

این کشور یک کشور مهاجر پذیر است و روزانه ویزاهای مختلفی را صادر می‌کند و افراد بسیاری خانه دوم خود را در استرالیا می‌سازند. رفاه مالی، کیفیت بالای زندگی، امنیت شغلی و استانداردهای آموزشی از جمله دلایلی است که افراد مهاجرت به استرالیا را انتخاب می‌کنند. علاوه بر آن اقتصاد پیشرفته استرالیا موجب شده تا افراد به راحتی بتوانند در آن شغل پیدا کنند.

در 2 سال از 4 سال مالی گذشته بیزینس حداقل 3 میلیون دلار تراکنش مالی را ثبت کرده باشد. لازم به ذکر است که SUB CLASS 189 بر اساس امتیاز بندی می باشد و افراد باید امتیازات لازم را به دست آورند. شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. وکیل، در استرالیا، اصطلاحی گسترده است كه به هر شخصی كه در حرفه وكالت به عنوان وکیل پذیرفته شده باشد اطلاق می شود. در این میان شما قادر به ارائه اسناد رسمی و قانونی نیز خواهید بود که این مدارک را باید به صورت ترجمه شده و به صورت یک مدرک قابل قبول در زمینه صحت ادعاهای خود ارائه دهید.

  • سیاست‌های آموزشی در این کشور علاوه بر دولت کل کشور کل، بلکه بر عهده دولت‌های منطقه‌ای نیز تا حد زیادی هست.
  • شریک شما در استرالیا، باید در تمام مدت‌زمان ویزای موقت نیازهای اولیه‌ی زندگی شمارا تأمین کند.
  • در ادامه ویزاهایی که می‌توانند برای مهاجرت هر یک از اعضای خانواده به استرالیا اخذ شوند، ذکر شده است.
  • ویزای توریستی استرالیا برای کسانی است که قصد دارند برای مسافرت یا دیدار اهالی خانواده و یا فامیل به استرالیا سفر کنند.
  • به بیانی واضح‌تر مهاجرت به استرالیا برای نخبگان یکی دیگر از مسیرهای مهاجرت به استرالیا تحت عنوان ویزای گلوبال تلنت می‌باشد که این ویزا مخصوص افراد موفق و مشهور است و عموما شامل حرفه‌های هنری، ورزشی، علمی و فناوری، پزشکی و همچنین کشاورزی می‌گردد.
  • استرالیا به عنوان یک کشور توسعه‌یافته از نیروهای کار حمایت و امنیت شغلی آن‌ها را تضمین می‌کند.

مهم‌ترین مسئله در این میان آن است که شخص متقاضی مهاجرت مناسب‌ترین شیوه را با توجه به بودجه و شرایط خود برگزیند. یک وکیل مهاجرت می‌تواند اطلاعات کامل‌تری را درباره هزینه وشیوه های مهاجرت به استرالیا در اختیار شما قرار دهد و بهترین و مناسب‌ترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط شما انتخاب کند. ویزای ۱۸۸سیستم امتیازبندی دارد و فرد لازم است حداقل 65 امتیاز را کسب نماید. با داشتن این ویزا امکان اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۸۸۸ یا دیگر ویزاها برای متقاضیان فراهم می‌شود. به‌طورکلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور وجود دارد.

ویدئـو و پـادکست شرایط اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق تمکن مالی و سرمایه گذاری

ما سوالات شما را به طور دقیق و حرفه ای پاسخ می دهیم به طوری که هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند. استرالیا کشوری بی‌نظیر و پر از فرصت بی‌حدوحصر است که از پتانسیل بی‌پایان، برای کسب‌وکار باز بهره‌مند است و سومین کشور محبوب دانشجویان بین‌المللی است. استرالیا از فرهنگ‌های بومی و مهاجر شکل‌گرفته است و به همین دلیل به‌عنوان یک کشور چند فرهنگی در جهان شناخته می‌شود. «ادیسه» با بهره مندی از مشاورین عضو شورای قانون‌گذاری مهاجرت کانادا و بسط فعالیت های مهاجرتی خود و تاسیس دفاتر مشهد، شیراز و اصفهان امروز در سطح خاورمیانه به عنوان یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مهاجرت شناخته شده است.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای کار