شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز-کمک مهاجرت

شما می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا ویزای این کشور را دریافت کنید زیرا پرونده‌های موفق استرالیا به نسبت سایر کشورهای مهاجرپذیر بیشتر است. ویزای دانشجویی و یا ویزاهای توریستی که اینها نیز هر کدام سابکلاس‌های مختلف خود را دارند مختص یک نفر است و نمی‌توان با دریافت آن‌ها مهاجرت کرد چرا که بعد از اتمام مدت زمان ویزا شما باید به کشور خود بازگردید. (این بخش شامل موارد و سابکلاس‌های بسیاری است) به طور مثال اگر همسر شما سیتیزن استرالیا باشد یا permanent resident استرالیا باشد و یا نامزد شما می ‌تواند درخواست ویزاهای خاص آن حوزه را دهد که در بخش ویزاهای خانوادگی استرالیا قرار دارد. این ویزا مناسب افرادی است که تمام خانواده آنها (پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزند) در استرالیا هستند. هزینه های تقریبی تحصیل در استرالیا و همینطور امکان دریافت بورس برای دوره های مختلف در جدول زیر خلاصه شده است.

در حالت عمومی به غیر از دیگر مدارک واجب برای اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور، حداقل نمره مدرک زبان آیلتس 6.5 (در کمترین حالت 6) و حداقل معدل مدرک تحصیلی 14 الی 15 (ترجیحا بالای 15 الی 16) توصیه می‌گردد. دریافت ویزای ازدواج یا ویزای نامزدی کشور استرالیا از دیگر شیوه‌های مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شود. افرادی که با یکی از شهروندان استرالیا ازدواج می‌کنند در ابتدا اقامت موقت این کشور را دریافت می‌نمایند، درواقع، این اقامت به شکل سالیانه تمدیدشده و فرد پس از اثبات زندگی طولانی مدت با همسر استرالیایی خود می‌تواند برای اخذ اقامت دائم استرالیا درخواست دهد. شریک شما در استرالیا، باید در تمام مدت‌زمان ویزای موقت نیازهای اولیه‌ی زندگی شمارا تأمین کند. بنا به شرایط سنی، تحصیلی و شغلی شما، روش های متفاوتی برای مهاجرت به استرالیا می تواند وجود داشته باشد.

یا ممکن است شما طی مدتی که به عنوان توریست در استرالیا هستید، با موسسات و دانشگاه‌های مختلف در ارتباط باشید و مقدمات تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی را فراهم کنید. فرض کنید شما برای شرکت در یک دوره آموزشی می‌خواهید به استرالیا بروید، دولت استرالیا برای شما نوع خاصی از ویزای توریستی را در نظر می‌گیرد. اگر این دوره آموزشی منجر به آشنایی با کارفرمایان استرالیایی شود، شما می‌توانید ویزای خود را از توریستی به کاری تبدیل کنید. اگر شما هم فکر می‌کنید اقامت در استرالیا می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد و یکی از متقاضیان مهاجرت به این کشور هستید، عجله نکنید. افراد مقیم در استرالیا از امکانات رفاهی بالایی برخوردارند و نرخ بیکاری در این کشور کم است. بسیاری از متقاضیان دغدغه انتقال حیوانات خانگی خود را در زمان مهاجرت به استرالیا دارند باید بگوییم که این امکان وجود دارد اما مسیر کمی زمان براست و این انتقال همزمان با مهاجرت شما رخ نمی‌دهد.

لینکدین برای مهاجرت

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری باید گردش مالی 2 سال از 4 سال اخیر را ارائه دهید و بر اساس بر سیستم امتیازبندی، ویزا دریافت کنید. مهاجرت کاری به استرالیا مهاجرت کاری به استرالیا با اخذ ویزای کاری این کشور انجام می شود که با دریافت این نوع ویزا اجازه اقامت در استرالیا به صورت موقت یا دائم را خواهید داشت. به طور مثال، داشتن مدرک زبان با نمره بالا برای ویزاهای کاری اهمیت زیادی دارد ولی متقاضیان ویزاهای سرمایه گذاری حتی بدون داشتن مدرک زبان هم میتوانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. این سیاست برای سال‌های متمادی دنبال می‌شد و در دوران پس از جنگ جهانی دوم موجب افزایش جمعیت اروپایی در کشور استرالیا گشت. در نهایت در دهه 1970 سیاست جدید چندفرهنگ گرایی جایگزین شده و فرصت جدیدی برای مهاجران غیر سفید پوست فراهم ساخت تا در این کشور ساکن شوند. به طور حدودی از سال 1945 تا به الان بیش از 7.5 میلیون نفر در این کشور مستقر شدند و در نتیجه 30 درصد از مردم استرالیا، متولد در کشوری دیگر هستند.

  • حضور گسترده ایرانیان در این کشور باعث شده است تا مهاجرت به این کشور برای مهاجران جدید آسان‌تر شود؛ زیرا زندگی و کار در کنار این تعداد هم‌وطن اثر شوک‌های فرهنگی و روحی دور از وطن را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد.
  • در مجموع روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت در این کشور وجود دارد، اما با توجه به افزایش درخواست‌های مهاجران برای این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است.
  • هزینه‌های مربوط به دریافت ویزا با توجه به نوع برنامه مهاجرتی متفاوت خواهد بود اما همه این روش‌ها شامل موارد مشترکی همچون هزینه‌های دولتی صدور ویزا، هزینه وکیل مهاجرت و خرید بلیت می‌شوند.
  • 2- پس از اینکه مشخص گردید مهارت شما به نحوی با مهارت های خواسته شده در استرالیا همخوانی دارد، باید به استرالیایی ها ثابت گردد که شما واقعا در شغل و حرفه مورد نظر آنها مهارتی را که ادعا می کنید دارا می باشید.
  • همین ابتدا بهتر بدانید که مهاجرت به استرالیا از طریق دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی کار خیلی راحتی نیست.

اقتصاد یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ذهن و تصمیم‌گیری متقاضی در فرآیند مهاجرت به کشور مقصد است. در واقع آگاهی از میزان درآمد، هزینه‌های زندگی، نرخ بیکاری، توان اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی بر انتخاب مقصد مهاجرت اثر مهمی دارد، زیرا بیشتر مهاجران به دنبال دستیابی به شرایط بهتر زندگی از کشور خود خارج می‌شوند. کشور استرالیا یکی از کشورهای توسعه‌یافته و 13مین اقتصاد بزرگ جهان بر حسب میزان تولید ناخالصی به مبلغ 1.48 تریلیون دلار است. همچین این کشور در جایگاه دهمین کشور جهان از نظر درآمد سرانه ملی، رتبه 25 در بهترین صادر کننده و رتبه 20 در بهترین وارد کننده قرار دارد و از نظر شاخص‌های توسعه انسانی نیز در مقام هفتم در سال جاری میلادی قرار گرفته است. ارز رایج این کشور، دلار استرالیا بوده و با نشان اختصاری AUD شناخته می‌شود. در ابتدای سال 2022 میلادی هر دلار استرالیا معادل 72 سنت آمریکا بوده است؛ یعنی هر دلار آمریکا معادل 1.39 دلار استرالیا.

حداقل دارایی متقاضی و شریک زندگی آنان باید 1،250،000 دلار استرالیا باشد که این دارایی تاکنون با نرخ دلار دولتی محسوب می شود. برخی از سازمان هایی که اقدام به ارزیابی مدارک می کنند در واقع باید توضیحاتی تکمیلی در این زمینه ارائه دهند که با حزئیات کاملی در این زمینه همراه است. معمولا این توضیحات درباره نحوه کار نحوه کار ، مراحل کار ، نکات فنی ، ابزار و ماشين آلات مورد نياز ، چگونگی رعایت استانداردهای حرفه ای و ملی ، چگونگی رعايت ايمنی و خلاصه گزارشی کامل و مبسوط از نمونه وظايف شما درخواست می کنند که به طور کامل به آن CDR گفته می شود. تا اینجا فهمیدیم که چگونه باید برایرشته و یا حرفه مورد نظر خود برای مهاجرت به استرالیااقدام کنید. هم زمان با سازمان اسس، شما میتوانید این رشته را نیز یافته و در بخش های بعدی مشخصات کاملی از سازمان ارزیابی پیدا کنید. شما باید حداقل نمره 6 را در آیلتس دریافت کنید، البته دقت داشته باشید که این نمره برای برخی از ایالت ها حداقل 5 یا 7 است.

دریافت کمک و مشوره

ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 188 یک ویزا با شرایط امتیاز بندی است و شما باید بتوانید یک حداقل امتیاز را کسب کنید تا بتوانید برای آن اقدام کنید. از این رو ما به شما حداقل شرایط لازم برای مجله خبری مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری را معرفی می‌کنیم. از این رو در ادامه با امتیاز آیتم‌هایی مانند سن، سطح زبان، مدرک تحصیلی، میزان دارایی شما در ایران و میزان ترنول کسب و کار شما را بررسی می‌کنیم. با توجه به این موضوع که اکثر ویزاهای استرالیا امتیازی هستند و متقاضی متناسب با شرایط و براساس فاکتورهایی نظیر مدرک تحصیلی، سطح زبان، سن، سابقه کاری، میزان تخصص و … امتیاز دریافت می کند پس اقدام در بهترین شرایطی که منجر به کسب امتیاز بیشتر گردد، بسیار حائز اهمیت می باشد. شرایط سنی مهاجرت به استرالیا از آن فاکتورهایی است که اگر متقاضی به آن توجه نماید و در بهترین سن ممکن اقدام نماید، بسیار در اخذ ویزای استرالیا تعیین کننده می باشد. در زیر به شرایط سنی مهاجرت به استرالیا در روش های مختلف اشاره شده است.

از کیفیت بالای آموزش گرفته تا اقتصاد پویا و فرصت‌های کاری مناسب در استرالیا همه و همه می‌توانند گواه این ادعا باشند که استرالیا برای مهاجرت مناسب است. لطفا توجه داشته باشید که زمانهای عنوان شده بر اساس مطالبی می باشد که سازمانهای ارزشیابی مدارک و اداره مهاجرت در انتشارات و سایت خود عنوان نموده اند و آنها خاطر نشان کرده اند که این زمانها تنها جنبه تقریبی دارد و در هر زمان و در هر شرایط می توانند قابل تغییر باشد. آنها هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه تقاضای شما حتما در چنین مدت زمانهایی برسی شده و پاسخ داده خواهد شد نداد ه اند. ویزاهای همراه با حمایت کارفرما و Working Holiday به طور کلی سریع‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور هستند. هرچند که برخی از اصطلاحات و مواردی از این دست ممکن است که میان انگلیسی رایج در استرالیا و انگلیسی رایج در بریتانیا و آمریکا فاصله بیاندازد، اما به طور کلی فهم و درک زبان در استرالیا با توجه به تسلط نسبی بیشتر افراد در سراسر جهان به این زبان، چندان دشوار نخواهد بود.

۳- تنوع فرهنگی در این کشور زیاد است، این اتفاق باعث شده افراد به فرهنگ‌های مختلف احترام بگذارند، همین موضوع دلیل دیگری برای افزایش میزان رضایتمندی در بین مهاجران است. مردم کشور استرالیا سبک زندگی بسیار جالبی دارند، این افراد بسیار آرام هستند و به دور از تنش‌های عصبی زندگی می‌کنند از این روی نرخ ارتکاب جرم در کشور استرالیا بسیار پایین است. ۲- افرادی که ثبت شرکت در استرالیا را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب کرده‌اند اغلب از رضایت بالایی برخوردار هستند، این در حالی است که مهاجرت از طریق un استرالیا رضایت کمی به همراه دارد. همچنین کارآفرینان باید برنامه کاری خود را به صورت کامل جهت فعالیت تجاری خود در استرالیا به اداره مهاجرت ارائه دهند. در ویدیو زیر به طور کامل توضیح داده ایم که چطور اقامت دائم استرالیا بگیریم. صدور ویزاهای مهارتی و نیروی متخصص توسط یک سیستم امتیازبندی تحت برنامه عمومی SkillSelect، برای متقاضیان واجد شرایط از سراسر جهان انجام می شود.

مدارکی که توسطسازمان های مورد نظر استرالیا10 امتیاز دارد که لازم به ذکر است که هر ارزیابی مثبتی این امتیاز را دریافت نخواهد کرد. می توان اینطور گفت که این راهنما روند مهاجرت را برای شما تسهیل خواهد کرد. البته باز هم نکات بسیاری در زمینه مهاجرت وجود دارد که ریزه کاری های زیادی را به همراه دارد و اگر شما هم رویایمهاجرت به استرالیارا در سر دارید میتوانید از یک وکیل حاذق در این زمینه کمک بگیرید.