شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2023️-کمک مهاجرت

ویزای بازنشستگی سرمایه‌گذار با عنوان ساب‌کلاس ۴۰۵ به بازنشستگانی تعلق می‌گیرد که خود تامین مالی خود را بر عهده دارند. اگر دانش‌آموز با سن کمتر از ۱۸ سال درخواست اخذ ویزای تحصیلی داشته باشد، لازم است علاوه بر پروسه عادی اخذ ویزای ۵۰۰، فرم‌های مربوط به تمهیدات رفاهی را هم تکمیل کند. استرالیا نیز به دلیل نرخ منفی رشد جمعیت و کمبود نیروی کار و نیروی متخصص در بازار، تمایل به پذیرفتن افراد مهاجر دارد تا بتواند نیروی لازم برای کار و زندگی را برای خود فراهم کند.

سن فرد متقاضی در زمان اقدام برای مهاجرت به این کشور باید بین 18 تا 44 سال باشد. کلیۀ افراد غیر از شهروندان استرالیایی و نیوزلندی برای ورود به استرالیا نیاز به ویزا دارند. در حال حاضر بدلیل بسته شدن مرزها بخاطر شرایط کرونایی در بیشتر کشورها صدور ویزای توریستی با محدودیت های بسیاری روبرو می­باشد. این کشور در رویارویی با ایرانیان سختگیرانه‌تر عمل کرده و ویزای توریستی صادر نمی‌کند. افرادی که ۳ سال پشت سر هم در آزمون شهروندی این کشور مردود شده‌اند باید ۲ سال صبر کنند و سپس برای آزمون مجدد اقدام کنند. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که حداقل ۱۰٪ از بودجه توافق شده را ۱۲ ماه قبل از شروع فعالیت باید به سازمان کارآفرینی در استرالیا پرداخت نمایند.

  • میلیون نفر در استرالیا زندگی می کنند که مهاجرت عامل اصلی این تغییر بوده است.
  • راههای مهاجرت به استرالیا تنوع بسیار زیادی دارند این کشور ویزاهای متنوعی را برای افراد با شرایط متفاوت تدارک دیده است تا هر فرد یا گروهی بتوانند بهترین روش مهاجرت به استرالیا را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند.
  • در صورتی به کودکان متولد شده در استرالیا تابعیت می دهند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد.
  • برای آشنایی کامل با کشور استرالیا و شرایط مهاجرت به آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
  • گروه وکلای لاهه قصد دارد در این مقاله صفر تا صد مهاجرت به استرالیا را برای شما عزیزان بیان کرده و شما را در جهت رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

این کشور حیوانات را در سه دسته از نظر میزان خطر ابتلا به هاری تقسیم می‌کند و برای ورود هر کدام شرایط ویژه‌ای دارد. به طور کلی ورود حیوان در داخل کابین هواپیما در زمان انتقال، امکان‌پذیر نیست و همه حیوانات باید میکروچیپ و مدارک کامل واکسیناسیون ابتلا به هاری را به همراه داشته باشند. یکی از نکات عجیب و جالب درباره کشور استرالیا دانستن این واقعیت است که به دلیل قرار گرفتن این کشور در نیم‌کره جنوبی همه فصول در استرالیا با دیگر فصول در سراسر جهان متقارن هستند. به این معنی که زمستان در سراسر جهان با تابستان در استرالیا همزمان است.

برای حل مشکل کمبود نیروی کار متخصص، اداره مهاجرت استرالیا اقدام به افزایش سرعت پذیرش نیروی ماهر کاری از طریق مهاجرت نموده است. براساس امتیازبندی برای این نوع مهاجرت، دولت استرالیا چند نوع ویزا برای سهولت پذیرش مهاجرین کاری تعیین نموده مجله خبری مهاجرت که 3 نوع 189 و 190 و 489 میباشد. به تفصیل هر نوع را در صفحه مهاجرت کاری مربوط به استرالیا توضیح داده شده است. امکان همراهی اعضای خانواده برای فرد متقاضی وجود دارد که در این حالت عموما منظور همسر و فرزندان زیر 18 سال می‌باشد.

شرایط مهاجرت به استرالیا

اما داستان مهاجرت به استرالیا در انتها سال 2021 تغییر کرد و این کشور مرزهای خود را به روی مهاجران باز کرد و انتظار میرود در سال 2022 برای جبران این کمبود دعوت نامه‌های بسیاری را صادر کند. شهر تاریخی هوبارت به لحاظ قدمت، دومین شهر استرالیا محسوب می‌شود و در جنوب این کشور واقع شده است. آب و هوای این منطقه نسبت به دیگر مناطق استرالیا خنک‌تر بوده و سبک زندگی آرامی دارد. رنج وسیعی از خانه‌های مسکونی در هوبارت وجود دارد که برخی از آن‌ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و حومه‌های اطراف رودخانه آن برای زندگی خانوادگی بسیار مناسب هستند. به طور مثال کینگزتون اخیرا به عنوان بهترین محل زندگی خانوادگی در استرالیا انتخاب شده است.

پارک‌های دوست‌داشتنی، اقتصادی پویا، آسمانی آفتابی، مدارس عالی و مناظر طبیعی خارق‌العاده از دیگر ویژگی‌های شهر پرث است. چشم‌انداز شغلی به ویژه در حوزه‌های صنایع معدن، گردشگری، سلامت و فناوری برای مهاجران مناسب است. ساکنین این شهر می‌توانند از انواع فعالیت‌های فرهنگی همچون اپرا لذت ببرند و یا زمان خود را در سواحل شنی و گرم آن سپری کنند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

با توجه به این که این کشور در نمیکره جنوبی قرار گرفته است، فصل‌ها در این کشور متضاد فصول در نیمکره شمالی است. به‌طور کلی استرالیا کشور سردسیری نیست و عموما دماهای زیر صفر را تجربه نمی‌کند. سلام باید از طریق ویزای ازدواج اقدام کنید که میتونید از مشاورین ما در موردش مشاوره کامل و دقیق بگیرید.

۵- مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

در این حال باید توضیحات کافی، کامل و همچنین شفافی را در زمینه سوابق تحصیلی و کاری مربوط به شغل مورد نظر خود را پر کنید که در عین حال باید مورد تایید معیارهای سازمان ارزیابی کننده هم باشد. ۲- مدارک تحصیلی و کاری بایستی توسط یکی از سازمان های مربوطه استرالیا ارزشیابی شود. مدارک سابقه کاری خود را متناسب با شغل خود به صورت مورد تایید تهیه کنید. مهاجرت به استرالیاشاید یکی ازهیجان انگیز ترین کارهایی باشد که شما در ذهن دارید.اما جالب است بدانید که بادانستن نکات و همچنین استفاده از راهنمای گام به گاممهاجرت به استرالیا. در سال) و کیفیت بالای زندگی، استرالیا را به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی دنیا تبدیل کرده است. همواره متقاضیان بسیاری در ایران و سایر کشور ها داشته که با توجه به شرایط اقتصادی، رفاهی و اجتماعی و پیشرفت های چشمگیر به تعداد متقاضیان و علاقه مندان این کشور افزوده می شود.