شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2023️-کمک مهاجرت

آب و هوای این منطقه نسبت به دیگر مناطق استرالیا خنک‌تر بوده و سبک زندگی آرامی دارد. رنج وسیعی از خانه‌های مسکونی در هوبارت وجود دارد که برخی از آن‌ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و حومه‌های اطراف رودخانه آن برای زندگی خانوادگی بسیار مناسب هستند. به طور مثال کینگزتون اخیرا به عنوان بهترین محل زندگی خانوادگی در استرالیا انتخاب شده است. اگرچه فرصت‌های شغلی در این شهر چندان زیاد نیست، اما چشم‌انداز و امنیت شغلی بسیار بالایی دارد. مهاجران متخصص به ویژه در حوزه‌های مهندسی و تولید شانس بالایی برای استخدام در این شهر دارند. شهر ملبورن برای تنوع فرهنگی خود مشهور بوده و به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا نیز شناخته می‌شود.

  • یکی از شرایط مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای سرمایه گذاری این است که باید پیش از آن در ایران به مدت ۲ سال در یک شغل پردرآمد فعالیت داشته باشید.
  • اگر درخصوص نحوه مهاجرت به استرالیا همچنان سوالی دارید می‌توانید از طریق رزرو وقت برای مشاوره یا تکمیل فرم ارزیابی رایگان در سایت اقدام کنید.
  • در این روش مهاجرتی اگر همسر و شریک زندگی شما دارای شهروندی استرالیا یا حداقل اقامت دائم استرالیا باشد شما می توانید برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنید.
  • ویزاهای Working Holiday و یا Work & Holiday هم در سطح جهانی از شهرت زیادی برخوردار هستند اما بیشتر متقاضیان این ویزا ساکنین اروپا و یا آمریکا هستند که تمایلی برای اخذ اقامت دائمی کشور استرالیا ندارند.
  • برای دریافت ویزای استرالیا می‌بایست مدارک مربوطه را به سفارت استرالیا تحویل دهید.
  • امروزه مهاجرت تحصیلی و پس از آن کاری به خصوص برای ایرانیان از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا هستند.

همان طور که در بالا نیز گفته شد، استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است. با توجه به وجود مهاجران بسیاری که از روش های متنوع وارد این کشور صنعتی شده اند، شاهد تنوع بسیار فرهنگی در این کشور می باشیم. شهروندان استرالیایی بسیار خون گرم هستند و با آغوش باز از مهاجران استقبال می کنند. چنانچه سرمایه گذاران و کارآفرینان بتوانند تمام شرایط ذکر شده را رعایت کنند به آنان اقامت 5 ساله داده می شود که در نهایت این اقامت منجر به اقامت دائم خواهد شد. الزامی است که شغل متقاضیان جز مشاغلی محسوب شود که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار داشته باشد. در جدول زیر در مورد انواع ویزاهای کاری به صورت مختصر، خدمت شما عزیزان توضیحاتی ارائه داده شده است.

برخی از ویزاهای نامبرده به صورت موقت و برخی تحت شرایطی همراه با اقامت دائم هستند. هزینه ویزا که برای هر مسیر متفاوت 40 الی 7 هزار دلار استرالیا، هزینه مدرک زبان، هزینه وکیل و هزینه های ترجمه و تمکن مالی، از میزان هزینه لازم جهت مهاجرت به استرالیا می باشد. سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی می توانند از طرق مختلف سرمایه گذاری در استرالیا درخواست خود را مبنی بر اقامت و پاسپورت کشور استرالیا اعلام کنند. برای این امر در برخی از ویزاهای سرمایه گذاری در ابتدا به متقاضیان یک اقامت 2 ساله و در صورت تمدید یک اقامت 3 ساله داده می شود که پس از 5 سال متقاضیان می توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند. ویزای شریک برای نامزد (ها)، همسران و شرکای غیر عامل یا همجنس اتباع استرالیایی، مقیم دائم استرالیا و شهروندان واجد شرایط نیوزلند است. اولین شرط ویزای شریک این است که شواهدی را نشان دهید که رابطه شما واقعی و پایدار است و اینکه قصد دارید به طور دائم با هم زندگی کنید.

پس از تکمیل مدارک و ارسال درخواست نیز ویزای 5 ساله برای والدین وی صادر خواهد شد. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به استرالیا را دارند، برای تامین هزینه‌های زندگی و کار در هنگام تحصیل نگران هستند. باید بگوییم که از لحظه صدور ویزا، برای متقاضی مجوز کار هم صادر خواهد شد. به طور کلی دانشجویان بالای 18 سال می‌توانند که در هر هفته به مدت 40 ساعت کار کنند. همچنین در تعطیلات بین ترمی یا مناسبی دانشجو اجازه کار به شکل تمام وقت را خواهد داشت. ناگفته نماند که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که به شکل تحقیقاتی تحصیل می‌کنند.

ملبورن شهر فستیوال‌های هنری، ورزش‌های گوناگون، موزه‌های بسیار زیبا و دیدنی‌های بی‌شمار است. مهاجران از سراسر جهان با سبک زندگی‌های مختلف به این شهر آمده و فضایی پویا و جذاب را رقم زده‌اند. در مناطق جنوبی، آب و هوای ملبورن پیشبینی‌ناپذیر و متغیر می‌شود تا جایی که ممکن است هر چهار فصل را در یک روز تجربه کنید.

البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور در بعضی از ماه ها شاهد برف و هوای بسیار سرد خواهیم بود. اگر متقاضی بین 25 تا 32 سال سن داشته باشد 30 امتیاز دریافت می کند در حالی که افراد بالای 45 سال و بالاتر هیچ امتیازی دریافت نمی کنند. به طور کلی افراد باید در نظر داشته باشند برای مهاجرت از طریق ازدواج می بایست شرایط زیر را دارا باشند. که افراد برای کسب اقامت از طریق این ویزا نباید بیشتر از 55 سال داشته باشد.

ویزاهای کاری استرالیا که باید بشناسید

مهاجرین سرمایه‌گذار نیز می‌توانند از این اقتصاد پایدار برای رشد سرمایه خود استفاده کنند. بخش اول که بزرگترین قسمت است و 50 درصد از سرمایه کلی متقاضی را تشکیل می‌دهد، باید به صورت متوازن در استرالیا سرمایه‌گذاری شود. در بخش دوم که 30 درصد از سرمایه اولیه فرد قرار می‌گیرد، شرکت‌های کوچک و تازه تاسیس استرالیایی سهم خواهند داشت. در 20 درصد باقی نیز باید سرمایه خود را برای سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک آماده کنید. اما یک نکته مثبت در خصوص ساب کلاس 190 وجود دارد که یک ایالت می‌تواند 5 امتیاز به شما کمک کند؛ اما در عوض شما موظف خواهید بود به مدت 2 سال در آنجا زندگی و کار کنید. به همین دلیل نیز شرایط آن نسبت به سایر انواع ویزای مهارتی ساده‌تر است.

اگرچه هر دو کشور انواع روش‌های مهاجرتی همچون مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و خانوادگی را ارائه می‌دهند، اما هر کدام شرایط و ضوابط مختلفی داشته که موجب می‌شود متقاضیان متفاوتی را به خود جذب کنند. ویزای ساب کلاس 820 یک ویزای پارتنر موقت است که به شما اجازه می دهد در استرالیا زندگی کنید. ویزای ساب کلاس 820 اولین مرحله به سمت ویزای پارتنر دائمی (زیر کلاس 801) است. شما برای هر دو ویزا به طور همزمان اقدام می کنید و تنها یک هزینه درخواست پرداخت می کنید.

ویدئـو و پـادکست شرایط اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق تمکن مالی و سرمایه گذاری

تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. در این میان معمولا ویزای فرزندی کم‌هزینه‌ترین و ویزای ازدواج گران‌ترین روش مهاجرتی است. امروزه، استرالیا در کنار مجله خبری مهاجرت کانادا و آمریکا به یکی از مقاصد اصلی مهاجرین تبدیل شده است. استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار، تحصیل و سرمایه گذاری تبدیل شود.

ویزای ازدواج احتمالی