شرایط مهاجرت به ترکیه مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه + قوانین-کمک مهاجرت

افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور ترکیه را دارند باید بدانند که کشور ترکیه از جمله کشورهایی نیست که ویزای کاری را ارائه نماید. اصولاً افرادی که به دنبال کار در کشور ترکیه هستند، از طریق سایت‌های اینترنتی کاریابی این کشور، اقدام به این کار می نمایند. با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید. همچنین در صورتی که فرد 5 سال در ترکیه اقامت داشته باشد و بیمه و مالیات خود را بپردازد، واجد شرایط اخذ پاسپورت ترکیه می‌شود و می‌تواند برای دریافت اقامت دائم این سرزمین، درخواست خود را ثبت کند.

هزینه لازم برای ثبت شرکت در ترکیه حدود 2500 دلار خواهد بود و این فرایند بین 3 تا 5 روز زمان می برد. انتخاب سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه برای هر متقاضی متفاوت می باشد. قطعا اشخاص با رزومه و شرایط متفاوت خود برای انتخاب سریع ترین راه مهاجرت به ترکیه به پاسخ های مختلفی می رسند. البته اجاره ملک و اقامت توریستی نیز از سریع ترین راه های مهاجرت به ترکیه محسوب می شوند. مهاجرت به استانبول یا ترکیه و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق ازدواج، قوانینی مشابه سایر کشورها دارد. به این ترتیب که شخص الزاما باید اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه را داشته باشد تا پس از ازدواج همسر وی بتواند اقامت دائم دریافت نماید.

خرید ملک در کنار راه‌اندازی کسب‌وکارها و ثبت شرکت مهم‌ترین دلایل پیشرفت ترکیه در بخش سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران هستند. همچنین کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری، بیزینس، ازدواج و اجاره ملک راه‌های مهاجرت قانونی به ترکیه به‌حساب می‌آیند اما مهاجرت به ترکیه قاچاقی و یا پناهندگی به این کشور اکیداً توصیه نمی‌شود. چنانچه مایلید از “صفر تا صد مهاجرت به ترکیه” بیاموزید یا قصد خرید ملک و یا ثبت شرکت در ترکیه را دارید، برای آشنایی با تک‌تک مراحل هرکدام از این روش‌ها با همکارانمان تماس حاصل نمایید. سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راه های مهاجرت از ایران به ترکیه می باشد. به صورتی که سرمایه گذاران علاوه بر اخذ اقامت این کشور می توانند به سود قابل توجهی نیز دست یابند. در این روش نیاز است که فرد متقاضی طی استخدام ۵ نفر نیروی ترک، بیمه و مالیات آن ها را به دولت بپردازد.

هنگامی‌که شما با شخصی که ترک زبان است ازدواج می‌کنید شما می‌توانید بعد از سپری کردن ۳ سال از ۵ سال به‌صورت متوالی اقامت دائم را از آن کشور درخواست کنید. مسئولانی طی این ۳ سال زندگی شمارا مجله خبری مهاجرت برسی کرده تا درصورتی‌که صوری بودن این ازدواج آن را ملغی کنند. دریافت اقامت کاری به این صورت است که متقاضی ابتدا با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده و در این کشور کاری پیدا می‌کند.

از دیگر مواردی هستند که می‌شود به‌عنوان بخشی از هزینه مهاجرت به ترکیه مطرح کرد. به‌عنوان مثال در مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه، تنها هزینه خرید خانه مطرح نیست. بلکه هزینه‌های دیگری مانند مالیات و انتقال سند نیز وجود دارند که مبلغی معادل 4درصد از ارزش کل ملک را تشکیل می‌دهند. مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه، از دیگر شیوه‌های مهاجرت به این سرزمین است که در حال‌حاضر، موردتوجه بسیاری از مردم ایران قرار گرفته است. تا آنجا که در طی چند سال گذشته، نام تعداد زیادی از ایرانیان در میان خریداران ملک در ترکیه به چشم می‌خورد.

✓ یک شهر توریستی را برایزندگی در ترکیهانتخاب کنید، نگرش نسبت به خارجی ها در آنجا دوستانه تر است و می توانید به راحتی در بخش گردشگری شغل پیدا کنید. مردم ترکیه نسبت به خارجی ها برخورد دوستانه ای دارند؛ آنها بسیار مهربان و با ملاحظه هستند. معاشرت با خارجی ها به نوعی در فرهنگ ترکی جا افتاده، آنها همیشه مایل به کمک هستند و به راحتی با ساکنان خارجی دوست می شوند.

مدارک وقت ملاقات و سایر مدارک لازم تهیه می شود و شخص متقاضی مدارک را روز قرار به افسر اداره مهاجرت ارائه می کند. اجازه اقامت با مراجعه به ادارات مهاجرت واقع در استانی که فرد خارجی در آن اقامت خواهد داشت، اخذ می شود. بسته به ملیت شما، هزینه ویزای الکترونیکی ترکیه از 14 تا 71 یورو متغیر است.

ویدئو و پادکست موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به ترکیه

در صورتی کشور مربوطه این شرایط را داشته باشد باید حتما وکیلی در همان کشور این مورد را انجام دهد. داشتن وکیل یا مشاور مهاجرت می تواند این روند را تسریع کرده و میزان موفقیت پرونده مهاجرت شما را افزایش دهد. شما میتوانید با متخصصان ما مشورت کنید و اطلاعات دقیق تری در این زمینه کسب کنید. همچنین ترکیب قومی در ترکیه حدود ۷۰٪-۷۵٪ درصد مردم ترک، ۱۸٪ درصد کرد و ۷٪-۱۲٪ را سایر باشندگان قومی ترکیه تشکیل می‌دهند. البته در این مدارس زبان های آلمانی و فرانسوی و غیره نیز تدریس می شود. قوانین راهنمایی و رانندگی در برخی از محله های پایین شهر و سنتی رعایت نمی‌شود.

اقامت افراد زیر 18 سال در ترکیه چگونه انجام می‌شود؟

نگرش ترکهای بومی نسبت به تازه واردان به ملیت مهاجر و شهر محل استقرار آنها بستگی دارد؛ در شهرهای تفریحی، به عنوان مثال آنتالیا یا آلانیا، خارجی ها به عنوان دوست تلقی می شوند. بزرگترین جوامع خارجی در آنتالیا ، استانبول ، آنکارا ، ازمیر واقع شده اند. در سکونتگاه های دورافتاده مانند قونیه، مردم از خارجی ها فاصله می گیرند، خصوصاً نسبت به کسانی که از قوانین محلی پیروی نمی کنند.

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت

با ایمیگو مهاجران ساده‌، ارزان و کم‌دردسر مهاجرت می‌کنند و در مقابل، آژانس‌های مهاجرتی نیز بدون صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغ کسب‌وکار خود، به مشتری واقعی دست می‌یابند. اگر برای انتخاب روش مهاجرتی منطبق با شرایط خود به کمک نیاز دارید، در ایمیگو پروفایل ایجاد کنید تا به متناسب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی دست یابید. در قدم اول باید بدانید کدام روش مهاجرت به ترکیه برای شما مناسب است. برای مهاجرت به ترکیه روش‌های مختلفی وجود دارد و هر کدام از آنها شرایط و قوانین خاص خود را دارند.

  • بنابراین چه ارزش خانه 400هزار دلار باشد و چه 75هزار دلار، در هر صورت شخص اقامت ترکیه را دریافت خواهد کرد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روش هایمهاجرت به ترکیهبه قسمت ترکیه دانشنامه بخش کانادامراجعه بفرمائید.
  • به همین خاطر ابتدا موضوع مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت را پیش کشیدیم تا پس از صحبت‌کردن در خصوص درستی یا نادرستی آن، شیوه‌های مهاجرتی ترکیه را موردبحث قرار دهیم.
  • البته همان‌طور که پیش از این گفتیم، افراد برای هرگونه فعالیت تجاری در این سرزمین (حتی برای مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری و افتتاح سالن آرایشی)، باید شرکت خود را ثبت کنند.
  • تحصیل ، کار و سرمایه گذاری راه های مهاجرت به ترکیه است که طرفداران زیادی دارد.
  • قیمت خانه در استانبول با شهرهای دیگر کشور ترکیه متفاوت است، شما برای خرید یا اجاره خانه در استانبول باید هزینه بیشتری را بپردازید.