شیشه ساختمانی چیست و نکاتی طلایی درباره شیشه های ساختمانی نوین الماس نوین الماس

گفتنی است که بیش از 40 نوع رنگ زیبا و متنوع در رنگ آمیزی شیشه های لاکوبل مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه لاکوبل ، در هنگام ساخت تحت حرارت بالا سکوریت می شود و بدین سان از مقاومت بالایی در برابر گرما و ضربه برخوردار می شود. شیشه های لاکوبل در قسمت های مختلف ساختمان نظیر پارتیشن های شیشه ای ، انواع دیوار پوش ها ، کف پوش و سقف، میزهای شیشه ای ، کابینت ها و قفسه ها کاربرد دارند. این نوع، قوی ترین و ایمن ترین نوع شیشه هستش و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش برخوردار است. در صورت شکستگی، خرده های آن در جای خود به صورت یکپارچه فرو می ریزند. از شیشه سکوریت عمدتا برای ساخت پنجره های بزرگ در ساختمان های بلند، پارتیشن شیشه ای، شیشه برای محفظه خودپرداز و…

شیشه رفلکس ( شیشه آینه ای یا انعکاس دهنده)

نرده شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه در ساخت آن گزینه بسیار مناسبی برای طراحانی است که به استفاده از نور طبیعی در طراحی های خود توجه نشان می دهند. برای مشاهده لیست قیمت انواع شیشه می توانید به سایت ساز و کار مراجعه نمایید و پس از ورود به دسته بندی آن، لیست قیمت انواع مختلف شیشه را مشاهده کنید. در روش اول هنگام ساخت شیشه، برخی مواد شیمیایی به مصالح اولیه آن اضافه می شود که شیشه را به رنگ های مختلفی در می آورد. در روش دوم، شیشه معمولی و بی رنگ را درون مذابی از شیشه رنگی فرو برده و از این طریق آن را رنگی می کنند.

درب شیشه

شیشه رفلکس معمولا در نما های خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه نور خارجی را بازتاب داده و سبب کاهش نفوذ نور خورشید به ساختمان و همچنین ایجاد حالت آینه می شود در حالیکه از سمت داخل ساختمان مشابه شیشه های معمولی عمل کرده و خاصیت بازتاب دهنگی و آینه ای ندارد. این شیشه در تراس، دودبند، درب ورودی و سایر قیمت هایی که به شیشه مقاوم تری نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه نور خارجی را بازتاب داده و سبب کاهش نفوذ نور خورشید به ساختمان و همچنین ایجاد حالت آینه می شود در حالیکه از سمت داخل ساختمان مشابه شیشه های معمولی عمل کرده و خاصیت بازتابدهنگی و آینه ای ندارد. مهم ترین ویژگی که شیشه دارد انعکاس، شکست، پراکندگی نور می باشد.

همان طور که مشخص است قیمت شیشه با توجه به نوع آن، بازه وسیعی را پوشش می دهد. در انتخاب نوع شیشه به موقعیتی که می خواهید از شیشه استفاده کنید دقت نمایید و سپس با توجه به متراژ مورد نظر، سفارشات را ارائه دهید. بلوک شیشه ای نیز به نور اجازه عبور می دهد و اگر مات انتخاب شود، حریم خصوصی ایجاد می نماید. سعی کنید از متریال های مختلف شیشه ای در تمام اتاق های خانه خود استفاده نمائید.

در سایت ساز و کار می توانید لیست قیمت انواع مختلف شیشه را مشاهده نمایید و سپس اقدام به خریداری کنید. از انواع شیشه می توان به سکوریت، دوجداره، میرال، رفلکس، لمینیت و … اشاره کرد که در ساز و کار بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد. خریداران با اطلاع از ویژگی های انواع شیشه می توانند خرید خود را به راحتی در فروشگاه اینترنتی ساز و کار نهایی کنند.

این نوع شیشه که عایق گرما، سرما و صداست در بسیاری از ساختمان‌ها مانند فرودگاه‌ها، هتل‌ها و بیمارستان‌ها شرکت نیکنام صنعت زیما به کار می‌رود. از این شیشه‌ها برای کارخانه‌ها، گاراژها و پوشش بام‌هایی که باید از آنها نور عبور کند (سرسرا) مصرف می‌شود. شیشه جام مات همان شیشه معمولی است که بر اثر ساییدن خشن با فشار ماسه ریزدانه سیلیسی یا با استفاده از اسید فلوئور که باعث خورندگی شیشه می‌شود آن را مات می‌کنند. ED یا 4/4 که ضخامت این نوع شیشه‌ها از 1/8 تا 2/3 میلیمتر است. اصلی ترین مواد تشکیل دهنده شیشه سیلیس ، کربنات و آهک است گرچه فرمول ها و روش های ساخت متفاوتی تاکنون برای ساخت شیشه ارائه گردیده است.

پایین بودن ضریب انتقال حرارت در شیشه های دو جداره استاندارد میزان انتقال گرما و سرما را کاهش داده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. شیشه ساختمانی از محصولات کارخانه های ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که همین امر باعث صادارت و اختصاص دادن بازار بزرگی از اروپا برای این محصول شده است. محصولات شیشه و بلور تولیدی کارخانه های ایران سهم قابل توجهی از بازار دنیا را در اختیار خود قرار داده اند. شیشه ساختمانی انواع و اقسام مختلفی دارد و در کارایی آن هم تاثیر گذار است که در ادامه توضیح می دهیم. مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز معتبر از لیست قیمت انواع شیشه رنگی ساختمانی مطلع شوند و سپس این محصولات را بر حسب نیاز خود خریداری نمایند. قیمت روز شیشه ساختمانی را حتما قبل از سفارش اجازه بدهید کارشناس رامادُر، از محل پروژه دیدن کند تا بتواند ابعاد را درست محاسبه کند و میزان شیشه، نوع ابزار و یراق را تعیین کند.

  • این شیشه ها در مقایسه با شیشه های معمولی بخش اعظمی از نور را جذب و بخش کمتر را از خود عبور می دهند .
  • شیشه گرم شده به وسیله دمیدن هوای سرد به هر دو سطح شیشه سریعا سرد می گردد.
  • هرگاه نیاز به مقاومت بیشتر باشد، از شیشه سکوریت می توان استفاده کرد.
  • بنابراین ضروریست در زمان خرید، برحسب نیازهای خود نوع مناسب شیشه پنجره را انتخاب کنید.
  • مهم ترین ویژگی که شیشه دارد انعکاس، شکست، پراکندگی نور می باشد.
  • به عبارت دیگر، شیشه های دوجداره عایق مناسب صوتی و حرارتی هستند.
فاصله پیچ‌های خودکار مصرفی برای این زهوارها، حدود ۲۰ سانتی متر می باشد. اما به طور کلی ، پنجره های دوجداره از گزینه های ایده آل برای صرفه جویی در مصرف انرژی با مزیت اضافه به حداقل رساندن صدا است. پنجره های دوجداره در مقایسه با پنجره های تک جداره استاندارد ، گزینه ایمن تری محسوب می شوند.

به طور کلی، شیشه مات معمولاً برای هر فضایی که نیاز به کاهش دید از بیرون دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع شیشه ساختمانی سکوریت ، برای ایجاد یک محیط امن و مقاوم در برابر سارقان و آسیب های احتمالی طراحی شده اند. این نوع شیشه ، پلی اکریلیک درجه یک است که با لایه هایی از شیشه آنیل یا سخت شده ، ترکیب شده و ضخامت آن می تواند از 7.9 میلیمتر تا 1.8 میلیمتر باشد. جهت سفارش انواع جام های شیشه، ابزار و هرآن چه که در صنعت شیشه مورد نیازتان می باشد باشماره های موجود بر روی سایت تماس بگیرید.

پارکت لمینت

شیشه ساختمانی چیست و نکاتی طلایی درباره شیشه های ساختمانی نوین الماس نوین الماس

در صورت برخورد با شیشه جلوی اتومبیل در صورت تصادف ، Innerhield از پارگی سر و صورت او جلوگیری می کند. توجه داشته باشید چنانچه شیشه‌ کاری باید در بلندی یا بر روی سقف انجام شود حتما از قبل نردبان و چهارپایه را تهیه کنید. حتما قبل از سفارش اجازه بدهید شیشه کار از محل پروژه دیدن کند تا بتواند ابعاد دقیق را محاسبه کند و میزان شیشه، نوع ابزار و یراق را تعیین کند. در انتخاب نوع شیشه باید مواردی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی، استحکام، زیبایی و نوع فضا را در نظر داشته باشید. برای بدست آوردن میزان شیشه باید مساحت سطح مورد نظر را محاسبه کنید.