صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال

امکان معامله ی این رمزارز در صرافی کوکوین و کوینکس وجود دارد. کوینکس یک مرکز راهنمایی در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان میدهد جایگزین مناسب برای موارد ذکر شده را جستجو کنید و پاسخی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد بیابید. 🔵 در حالی که بسیاری از صرافی های معتبر دنیا مثل بایننس ایرانی ها را تحریم کرده اند و ورود با آی پی ایران می تواند به بلوک شدن حساب و دارایی کاربران منجر شود، صرافی CoinEx نشان داده است که با ایرانی ها مشکلی ندارد و حتی احراز هویت در این صرافی برای ایرانی ها امکان پذیر است.

این پلتفرم معاملاتی بیش از ۳۰۰ رمزارز را پشتیبانی میکند و حدود ۵۰۰ بازار معاملاتی مختلف را در دسترس کاربران قرار داده است. دارایی شما بر اساس یکی از دو ارزی که انتخاب میکنید شارژ میشود و در کادر آخر مقداری که قرار است به حساب شما ارسال شود نمایش داده میشود. در صفحه جدید، انواع اهرمها و لورجها را مشاهده میکنید که به دو بخش Isolated و Cross تقسیم شدهاند. در بالای این 4 حالت، کلمه Leverage: Cross Magin 3x را مشاهده میکنید، بر روی آن کلیک کنید تا صفحه جدید همانند تصویر زیر برای شما نمایان شود. پس از کلیک بر روی این گزینه به صفحه زیر وارد میشوید که این بخش نیز همانند معاملات مارجین و اسپات دارای همان 4 حالت میباشد. دسترسی بعدی Join community میباشد که برای پیدا کردن شبکه های اجتماعی فعال این صرافی همانند تلگرام، توییتر، فیسبوک، Reddit و … عامل دیگر این است که ثابت می کند رمز عبور را خودتان وارد کرده اید نه شخص دیگری.

برای برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس نیز، در گوشه ی بالای سمت راست، در تب Assets، گزینه Withdrawal را انتخاب نمایید. در حوزه ارز دیجیتال با گروه های دیگر تعامل و مشارکت دارد. در نهایت گزینه Submit را بزنید. سپس روی گزینه خرید کلیک کنید. اما بهتر است پیش از شروع دورههای آموزش ارز دیجیتال حرفه ای را مشاهده یا مطاله نمایید تا با خیال راحت چه در صرافی کوینکس و یا صرافیهای دیگر به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. با انتخاب این گزینه میتوانید بعد از خرید ارز دیجیتال مورد نظر، آن را به دیگران انتقال دهید. روی گزینه Asset کلیک کنید و ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. این پلتفرم گزینه KYC (احراز هویت مشتری) را هم دارد، اما افراد برای انجام معاملات کوچک اجباری به تکمیل این فرآیند ندارند.

صرافی کوینکس با کسب امتیاز ۴.۸ رتبه ۴۸ را در لیست برترین صرافیهای جهان از آن صرافی coinex برای ایرانیان خود کرده است. تعداد ارزهای پذیرفته شده در کوینکس بسیار زیاد است و مشکلی نخواهید داشت، اما در حال حاضر بخشی از معامله باید یکی از این ارزها باشد: بیت کوین، اتریوم، تترا یا USDT و بیت کوین کش، یعنی مثلا نمیتوانید ارز ریپل را مستقیما به ارز لایت کوین تبدیل کنید، ابتدا باید ریپل را به یکی از چهار ارز ذکر شده تبدیل کنید و سپس ارز مورد نظر خود را خریداری کنید. با این حال، این حوزههایی را که ارزهای دیجیتال ممنوع هستند، پوشش نمیدهد. این سازمان سرمایه گذاران آمریکایی را ممنوع المعامله نمی کند. با توجه به امنیت سیستم، اگرچه اکثر صرافی ها مکانیزم های کنترل دقیق ایجاد کرده اند، هنوز منافذی وجود دارد و ظرفیت فنی صرافی های کوچک بسیار محدود بوده و آنها را در برابر هک آسیب پذیرمی کند.

وارد حساب کاربری خود شوید و بر روی گزینه Futures که در نوار بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید. در صفحه بعد، سایت یک کلید پشتیبان در اختیار شما قرار می دهد که اگر نرم افزار گوگل شما حذف شده است یا به هر دلیلی قادر به دسترسی به تلفن همراه خود نیستید، می توانید از آن برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید. و یک رسید به مقصد این کیف پول برای شما ارسال کند. وایلدر ورد Wilder World اولین پروژه ای نیست که تلاش می کند میامی را در مقیاس دیجیتال بازسازی کند، زیرا مجموعه Grand Theft Auto سال ها قبل با انتشار پرفروش GTA: Vice City به نوبه خود رسید. در کوینکس امکانی به نام ((Perpetual وجود دارد که البته به آن «فیوچرز کوینکس» نیز می گویند. CoinEx به اندازه سایر ارزهای دیجیتال هزینه دریافت نمیکند، بنابراین هزینه های متفاوتی برای برداشت وجود دارد.

و یا صرافیهای دیگر به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.