صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

شروع کار اسکیپ روم با اتاق فرار معمایی بود ولی انفجار اتاق فرار زمانی بود که اسکیپ روم ترسناک افتتاح شد و مردم دیگه رفتن سمت این ژانر و جدیدا کلی هم طرفدار داره. آخرین ژانر بازی های اتاق فرار هم اسکیپ روم هیجانی هست که اتاق فرار رویا تو این زمینه رقیب نداره. قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد.

فرار از مدرسه

صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند. در نهایت طی پنج سال، اسکیپ روم‌ها در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی معرفی شدند. تا اینجای متن می‌دانیم که بازی اتاق فرار چیست و چه تاریخچه‌ای هم دارد. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که با دوستانتان بیرون رفته باشید، اما هیچ ایده جذابی برای سپری کردن اوقات فراغت خود به فکرتان نرسد. زمانی که کافی شاپ و رستوران و حتّی پارک و طبیعت‌گردی هم برایتان جذابیت لازم را ندارد و به‌دنبال تفریح هیجان‌انگیز‌تری هستید، «اتاق فرار» می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. اگر اهل تماشای فیلم‌های ترسناک باشید، حتماً نام سری فیلم‌های احضار یا همان Conjuring به گوشتان خورده است.

آدرس اتاق فرار چشم سوم

یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. البته اینو همیشه یادتون باشه که اتاق فرار یک تجربست و این تجربه برای همه یکسان نخواهد بود. یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند. خب سفرزونی عزیز، آیا تا به حال اتاق فرار را بازی کرده‌اید؟ چقدر این بازی برای شما جذاب بوده و چقدر از آن لذت برده‌اید؟ در مورد تجربیات خودتان به ما بگویید. چه ژانری را بازی کرده‌اید و یا دوست دارید چه ژانری را بازی کنید؟ یادتون نره که ما عاشق شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم. اتاق فرار کوروششما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود.

از زمانی که الماس را دید، شب و روزش سیاه شد و دیگر نمی توانست حتی برای یک لحظه در آن ملک قدیمی و متروکه بماند چون این الماس سیاه برای اجنه بود و درواقع، اجنه از آن محافظت می کردند. بابک گذرگاهی دیده بود که با استفاده از آن می توانست یکی از ابعاد زمان را مختل کند و به گذشته برگردد. او میخواست با سفر در زمان، گذشته دردآور و ترسناک نسل های پیشین خودش را تغییر دهد اما مشکلی داشت که هیچکس حرفش را باور نمیکرد. خودش چند بار وارد این گذرگاه شده بود اما اینبار، دفعه آخری است که می تواند وارد گذرگاه شود. او میگفت اجدادش زن هایی را دیده اند که در یک خانه عاشقانه به هیچ وجه وجود ندارد. زن هایی همچون قاتل، مقتول، شاهد و ندیمه ای احمق که اجدادش را وارد دنیای مهار نشدنی کرده بود.

  • از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد.
  • چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره.
  • ترسیدن در اتاق فرار ترسناک اتفاقی بسیار رایج است؛ اما این مسئله نباید باعث شود که شما به وسایل اتاق یا افراد دیگر مانند اکتورها، آسیبی وارد کنید.
  • مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.
این اتاق‌ها از جذابیت بالایی برای بازیکنان حرفه‌ای برخوردارنند. چرا که هم معماهای پیچیده‌تر و هم روایت غنی و جذابی دارند. این ژانر مناسب افرادی است که به داستان ها یا ویدیوهای ماموریت های جاسوسی، دستگیر کردن قاتل‌ها، عملیات نجات و تعقیب و گریز علاقه‌مند هستند. اتاق فرار اکشن معمولا چندین قهرمان دارد و بازیکنان برای رسیدن به هدف خود، بایستی با چالش های ریز و درشت مواجه شده و آن‌ها اتاق فرار اقتباسی را شکست دهند. در طول بازی اتاق فرار ، چالش‌های زیادی وجود دارند که بر جذابیت اتاق فرار اضافه می‌کنند.