صفر تا صد مهاجرت به ترکیه ️ قوانین و هزینه‌ها ایمیگو-کمک مهاجرت

در این روش باید به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار دلار امریکا اوراق قرضه دولتی خریداری کنید و به مدت حداقل ۳ سال این اوراق قرضه را نفروشید. ارتباط نزدیک فامیلی با یک فردی که قبلاً تابعیت ترکیه را مجله خبری مهاجرت به دست آورده است. به مدت پنج سال بدون وقفه ساکن ترکیه باشد و حداقل 180 روز در هر سال در ترکیه زندگی کرده باشد. تحویل مدارک موردنیاز به وزارت کار، حداکثر تا 6 روز پس از ارسال درخواست.

مشاوران و کارشناسان تخصصی ما در تمام طول مسیر همراه شما هستند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه اقدام به مهاجرت نمایید. ترکیه شرایط ویژه‌ای برای ارائه اقامت به افراد مشهور و متقاضیانی که رزومه‌ بین‌المللی مناسبی دارند ارائه می‌دهد. به هر حال در صورتی که قصد ازدواج با یک شهروند ترکیه و مهاجرت به ترکیه برای زندگی مشترک را دارید، بخت زیادی برای دریافت اقامت این کشور خواهید داشت.

در پاسخ باید گفت بر اساس هزینه‌هایی که هریک از روش های مهاجرتی به ترکیه در بر دارند، مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل اصولی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه مهاجرتی به ترکیه محسوب می‌شود. همچنین گفتنی است که اقامت یکساله ترکیه تمدیدپذیر است و به‌واسطه آن، افراد می‌توانند اموری مانند افتتاح حساب بانکی خود را به سرانجام برسانند. اما با داشتن اقامت توریستی، امکان کارکردن در ترکیه برای افراد وجود ندارد.

بعد از این مدت باید اقامت خود را از طریق ویزای کاری، تحصیلی یا سرمایه‌گذاری تمدید کنید. کشور جمهوری ترکیه، کشوری آسیایی- اروپایی می باشد که در همسایگی کشورهای ارمنستان، نخجوان، گرجستان، سوریه، عراق، یونان، بلغارستان و ایران قرار دارد. کشور ترکیه ۷۸۳ کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیتی در حدود ۸۲ میلیون نفر در آن زندگی می کنند. پایتخت کشور ترکیه، شهر استانبول است و از دیگر شهرهای مهم آن می‌توان به آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا، قونیه و آنتالیا اشاره کرد.

  • متقاضیان این روش باید اثبات نمایند که توانسته اند از راه هنری یا ورزشی خود، کسب درآمد کرده و هزینه های خود را از این راه تأمین نمایند.
  • البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که تمدید اجاره نامه، بدون داشتن مجوز کار و قرارداد قانونی کار تمام وقت در ترکیه میسر نبوده و تنها خرید خانه در کشور ترکیه به شما اجازه مهاجرت دائمی به این کشور را می دهد.
  • افراد زیادی ترکیه را برای اهداف مختلفی انتخاب می کنند که از این جمله این اهداف می توان به کار، تحصیل، سرمایه گذاری و یا ازدواج در این کشور اشاره کرد.
  • اولین شهر این لیست که رتبه اول آن خیلی هم دور از انتظار نبود، شهر استانبول می‌باشد.

تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. برنامه شهروندی ترکیه را خود شخص و یا وکیل قانونی وی می‌تواند از مرجع دولتی محل اقامت خود و یا با مراجعه به دفتر امور خارجه در خارج از کشور دریافت کند. در این بخش از مطلب قصد داریم تا این آزمون‌های مهم برایتحصیل در ترکیهرا به طور کامل معرفی کنیم. آزمون OSS از لحاظ ساختاری شبیه به کنکور در داخل ایران بوده و بیشتر مربوط به دانش آموزانی است که مقیم کشور ترکیه هستند.

چنان‌که گفتیم، خرید خانه بالای 400هزار دلار، منجر به اخذ پاسپورت ترکیه می‌شود. اما برای دریافت اقامت ترکیه، می‌توان خانه‌ای به ارزش حداقل 75هزار دلار نیز خرید. موسسه مهاجرتی آرال گام با سال‌ها تجربه در کنار شما خواهد بود تا تمامی مراحل را به درستی طی کنید و در نهایت موفق به اخذ اقامت ترکیه شوید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب ویزای کار در کشور ترکیه این است که متقاضیان پس از گذشت هشت سال می‌توانند نسبت به دریافت اقامت دائم خود اقدام کنند. متقاضیان می‌بایست پس از اتمام این زمان برای تمدید مجدد ویزای خود اقدام کنند. این ویزا برای بار دوم به مدت سه سال و برای بار سوم به مدت شش سال تمدید می‌شود.

دیدگاه برای “مهاجرت به ترکیه + راه های مهاجرت و اقامت همراه با هزینه و شرایط 2023”

مهاجرت به ترکیه از طریق کار نیز در صورتی که افراد بتوانند شغل مناسبی در این کشور پیدا کنند، از بهترین ارزان ترین روش های مهاجرت به کشور ترکیه محسوب خواهد شد. ترکیه به متقاضیان اجازه می دهد تا مسیر مهاجرت را به روشی ساده تر از مهاجرت به کشور های اروپایی تجربه کرده و امکان زندگی در شهر های پیشرفته را برای افراد مهیا می کند. بر اساس گزارشات به دست آمده در سال های اخیر مهاجرت ترکیه رشد چشم گیری داشته است. زیرا این کشور از نظر وضعیت اقتصادی، تحصیلی، سرمایه گذاری و … در وضعیت ایده آلی قرار گرفته است.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

هر دوی این کارت‌ها به عنوان ID کارت یا کارت ملی در ترکیه شناخته می‌شوند، اما هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند‌. اتباع خارجی که تحصیلات ابتدایی یا متوسطه دارند، نیز می‌توانند تا یک سال اجازه اقامت دریافت کنند. اجازه اقامت دانشجویی به خارجی‌هایی اعطا می‌شود که قصد دارند در مقاطع لیسانس یا کاردانی به مدت ۲ سال شرکت کنند‌. برای تحصیل در دانشگاه، باید در یکی از آزمون‌ های معتبر در ترکیه، شرکت کنید و قبول شوید. شما می توانید با خرید ملک و دریافت وام در کنار آن اقامت دریافت نمایید.