صفر تا صد مهاجرت به ترکیه ️ قوانین و هزینه‌ها ایمیگو-کمک مهاجرت

کشور ترکیه محل امنی برای دانشجویان بین المللی فارغ از سن و جنسیت هست و شاید همین امر باعث رشد و افزایش نرخ سالانه حضور دانشجویان بین المللی در این کشور شده است. با توجه به آخرین آمار از سال 2020 بالای 150 هزار دانشجوی بین المللی در کشور ترکیه مشغول به تحصیل هستند. شما با تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور، از فرصت اقامت قابل تمدید بهره مند شده و بعد از 5 سال می توانید برای اخذ شهروندی این کشور اقدام نمایید. همچنین تمامی دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکتری حق انجام کار پاره وقت را دارند. حال که با تمام راه های قانونی مهاجرت به ترکیه آشنا شدید ، می توانید برای دریافت مشاوره و بهره مندی از مشاوره رایگان و جامع با ما در شرکت مهاجرتی رجبی از طریق شماره های درج شده در سایت در تهران و شیراز تماس بگیرید .

ما در ایمیگو روش‌های مهاجرتی کشورهای مختلف را جمع‌آوری و سپس در قالب یک موتور قوانین مهاجرت طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم. به جای تمام آن راه‌های سخت، پیچیده و نامطمئن، فقط کافیست یک پروفایل در ایمیگو بسازید تا جواب تمام سوال‌هایتان را یکجا دریافت کنید. مهاجرت تحصیلی به شرط تحصیل در دانشگاه دولتی، کم‌هزینه‌ترین روش مهاجرت به ترکیه محسوب می‌شود.

دوست عزیز شما می توانید شرایط دقیق خود را با پر کردن فرم زیر که لینک ان را در زیر قرار داده ایم، ارسال بفرمایید تا مشاورین ما شرایط شما را بررسی نموده و به صورت رایگان به شما مشاوره دهند. از طریق 2 روش اخذ ویزای کاری (دریافت پیشنهاد شغلی) و ویزای کارآفرینی. همچنین از رشته های پر طرفدار برای تحصیل در دانشگاه های کشور ترکیه می توان به رشته هایی همچون روانشناسی، زبان و ادبیات ترکی، زمین شناسی و مهندسی IT اشاره کرد.

مسیر مهاجرت پر است از چاه و چاله که اگر اسیر یکی از آن‌ها شوید، باید زمان و هزینه زیادی برای خلاصی صرف کنید. به زبان ساده ایمیگو می‌خواهد دست کسانی را که قصد کوچ کردن دارند، بگیرد و تا زمانی که پایشان را روی خاک کشور مقصد نگذاشته‌اند، رها نکند. در حال حاضر ترکیه به بیش از ۳.۶ میلیون مرد و زن سوری پناه داده و از مهم‌ترین کشورهای میزبان پناهندگان در جهان است. مهاجرت از طریق پناهندگی یک روش پرچالش و خطرناک است و هرگز توصیه نمی‌شود اما اگر فردی مجله خبری مهاجرت در کشور خود مورد آزار و اذیت جدی قرار بگیرد و نتواند از جان خود محافظت کند، ممکن است گزینه‌ای جز پناهندگی نداشته باشد. چه کشور هایی رو برای تحصیلات توصیه میکنید؟ بودجه من تقریبا معادل کشور ترکیه هستش منتهی به این کشور علاقه ندارم و می خواستم گزینه های موجود رو بسنجم. با سلام و عرض ادب دوست عزیز باید ببینید دانشگاه مورد نظر شما چه مدارکی میخاد بهتر است ابتدا برای پیش دانشگاهی اقدام کنید و سپس وارد رشته و دانشگاه مورد علاقه تان بشوید.

ما در ایمیگو هر روز قدم‌های کوچکی برمی‌داریم برای فتح قله‌ای که پیش چشممان قرار دارد و به واقعیت تبدیل کردن این تصویر باشکوه. طبق گزارش‌های رسمی جمهوری ترکیه، در اکتبر ۲۰۲۲ تورم در ترکیه به ۸۵.۵۱ درصد رسید. بخش اعظمی از این کشور در قاره آسیا و قسمتی از آن در قاره اروپا واقع شده است. در این مقاله ما جوانب مهاجرت پزشکان به ترکیه را به شما خواهیم آموخت.

دولت کشور ترکیه برای آسان‌تر کردن شرایط ثبت‌ نام و دریافت ویزای این کشور سامانه آنلاینی را برای این منظور ترتیب دیده است. داوطلبان می‌توانند با ورود به سایت رسمی دریافت ویزای کشور ترکیه به صورت الکترونیکی با انجام سه مرحله ساده، ویزای خود را دریافت کنند. آنکارا، شهری با سازه‌های بسیار بلند، کمپانی‌های معروف و دیگر امکانات اقتصادی می‌باشد. این شهر که پایتخت کشور ترکیه نیز به حساب می‌آید، در سالیان اخیر همواره محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های مختلف بوده است.

در میان روش های مهاجرت به ترکیه توصیه می‌ کنیم، به هیچ وجه به روش پناهندگی فکر نکنید. به جای تفکر زیادی به روش پناهندگی در خصوص دیگر راههای مهاجرت به ترکیه بیشتر تحقیق کنید و مقالات دیگر ما را بخوانید. اگر محصل هستید و دوست دارید وارد دانشگاه ترکیه شوید، می توانید مقاله مربوط به تحصیل در ترکیه را بخوانید. کشور ترکیه با اسم رسمی جمهوری ترکیه کشوری است واقع در اوراسیا که با کشور هایی همچون نخجوان، ارمنستان و یونان همسایه است و با دریای مدیترانه نیز مرز آبی دارد.

جهت استعلام نرخ و دریافت اطلاعات بیشتر، با تیم فروش و بازاریابی ما تماس بگیرید.

در نتیجه متقاضیان مهاجرت به ترکیه که قصد تولد فرزند در کشور ترکیه را دارند، ابتدا باید از طریق روش سرمایه گذاری، خرید ملک و کار در ترکیه پاسپورت این کشور را دریافت نمایند تا فرزند ایشان نیز تابعیت ترکیه را دریافت نماید. در صورتی که والدین اقامت موقت یا اقامت دائم ترکیه را داشته باشند در صورت تولد فرزند در ترکیه، فرزند آن ها نیز همان نوع اقامت را در ترکیه خواهد داشت. چنانچه ملاحظه شد مهاجرت به ترکیه از طریق کانال‌های متفاوت امکان‌پذیر است. ترکیه کشوری روبه‌پیشرفت است و مسئولان آن همواره سعی دارند تا سطح رفاه و کیفیت زندگی در آن را به کشورهای قاره سبز نزدیک کنند.

خرید ملک در ازمیر| خرید خانه در ازمیر| بررسی قیمت ملک

برخی برای تحصیل، برخی برای کار و برخی دیگر برای سرمایه­ گذاری به این کشور مهاجرت می­کنند.. یکی از ویژگی­های آن این است که شهروندان ایرانی نیازی به اخذ ویزا برای سفر به ترکیه ندارند. شرکت مای آفیس طی 18 سال سابقه فعالیت در حوزه سرمایه گذاری و املاک ترکیه موفق به دریافت نمایندگی و ثبت قرارداد همکاری با بزرگترین و معتبرترین سازندگان کشور ترکیه شده است. همچنین کارشناسان شرکت مای آفیس در تمامی مراحل انتخاب پروژه مناسب به منظور اخذ شهروندی و یا اقامت سرمایه گذاری، نوشتن قرارداد، نوتر کردن قرارداد، هماهنگی های لازم با سازنده برای اقساط پروژه با شما همراه خواهند بود. یکی از روش هایی که می توان برای مهاجرت به ترکیه از آن استفاده کرد، پناهندگی است.

  • میزان هزینه لازم برای هر مسیر مهاجرتی متفاوت می باشد به عنوان مثال برای مهاجرت از طریق خرید ملک لازم است حداقل 250 هزار دلار داشته باشید در صورتی که برای تحصیل تنها کافی است که شهریه دانشگاه را پرداخت کنید.
  • روش های دیگری نیز برای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه وجود دارد، همچون ثبت شرکت در این کشور که فرد می تواند پس از ۵ سال، اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت نماید.
  • کارخانه های تولیدی این کشور مانند کفش، لباس، لوازم آرایشی و وسایل خانگی را با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می‌کنند.
  • داشگاه بیلکنت که دارای وسیع ترین کنابخانه آکادمیک ترکیه است در سال 1984 به عنوان اولین دانشگاه خصوصی ترکیه، در شهر آنکارا تاسیس شد.
  • حال ما MIE را که با کادری متخصص در زمینه مهاجرت و آگاهی به علم روز و سوابق بالا در این زمینه فعالیت دارند به شما پیشنهاد می دهیم.

البته ذکر این نکته ضروری است که در طی این مدت، امکان کار و تحصیل برای افراد وجود ندارد. بلکه در صورت تمایل به کار و تحصیل در ترکیه، متقاضیان باید پیش از پایان این 90 روز، مجوز اقامت خود را از طریق روش های اخذ اقامت ترکیه دریافت کنند و اجازه فعالیت در این کشور را به‌دست بیاورند. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد مدارک لازم جهت مهاجرت به کشور ترکیه، می توانید با کارشناسان ما در موسسه اصطهباناتی تماس بگیرید. متخصصان ما در این مجموعه تمامی اطلاعات لازم در خصوص مدارک لازم جهت مهاجرت و اخذ ویزا با توجه به روش مهاجرتی را در اختیار شما عیزان قرار خواهند داد.