صفر تا صد مهاجرت به ترکیه ️ قوانین و هزینه‌ها ایمیگو-کمک مهاجرت

این هزینه بر اساس ملیت و بر اساس دلار آمریکا محاسبه می شود، بنابراین بسته به نرخ تبدیل ارز، می تواند از فردی به فرد دیگر و روز به روز متفاوت باشد. زیرا برای هر روزی که مجوز اقامت در ماه اول پوشش می دهد (با حداقل و حداکثر مبلغ) و همچنین یک هزینه ثابت برای هر ماه اضافی وجود دارد. شهر آنکارا با جمعیتی بیش از پنج میلیون نفر که حدود 10 میلیون از جمعیت استانبول کم‌تر است، پایتخت کشور ترکیه به حساب می‌آید. همین مسئله سبب شده تا به یکی از بهترین گزینه‌های برای سرمایه‌گذاری در ترکیه به حساب بیاید.

همچنین آنان می‌ خواهند از روش های مهاجرت به ترکیه اطلاعات ناب و بسیار تازه به دست آورند. ممکن است روش تحصیل از میان راههای مهاجرت به ترکیه با شرایط شما بیشتر همخوانی داشته باشد تا روش کاری و یا دیگر روش ها. راههای مهاجرت به ترکیه علاوه بر تولد، ازدواج، روش غیر علمی و غیر قانونی پناهندگی، روش کار، تحصیل و سرمایه گذاری می باشد. سه روش اصلی و ذکر شده (سرمایه گذاری، تحصیلی و کار) بیشترین متقاضی را دارند. زیرا اکثر شهروندان ایرانی برای مهاجرت از ایران به ترکیه یکی از سه مسیر را انتخاب می کنند.

شرایط مجله خبری مهاجرت بسته به این که افراد کدام روش را برای مهاجرت به این کشور انتخاب کنند، متفاوت خواهد بود. در واقع افراد پس از مهاجرت باید توانایی تامین مخارج زندگی را در این کشور داشته باشند. لازم به ذکر است در صورتی که متقاضی یک موقعیت شغلی با درآمد مناسب پیدا کند، نیازی به ارائه گواهی برای تمکن مالی نخواهد بود. برای خرید ملک می بایست به هزینه های جانبی خرید ملک در ترکیه نیز توجه نمایید.

معرفی محله‌های معروف استانبول

جهت ثبت شرکت در ترکیه لازم است که افراد در ابتدا به اداره مالیات این کشور رفته و کد مالیاتی را برای فردی که قصد راه اندازی شرکت را دارد، اخذ نماید. اقدام بعدی این است که شخص به نوتر کردن اساسنامه و اسناد و مدارک مربوط پرداخته و به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نمایند. انجام همه مراحل ثبت شرکت در ترکیه است که موجب اعطای مجوز برای این اقدام توسط کشور ترکیه داده می شود و تکمیل و ارسال مدارک، اصلی ترین ارکان موفقیت در ثبت شرکت می باشد.

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

اما پیش از شروع بحث، ابتدا باید ذکر کنیم در میان تمام کشورهای دنیا، ترکیه یکی از آسان‌ترین سیاست‌های اعطای حق شهروندی را در پیش گرفته است که مهاجرت به ترکیه از طریق خرید خانه نیز، نمونه‌ای از این سیاست‌گذاری‌هاست. بنابراین در صورت نیاز به سفر قبل از دریافت کارت مجوز اقامت، حتما رسید خود را نگه دارید. کشور ترکیه با ارائه ویژگی‌های بسیار خوب تحصیلی و کمک هزینه‌های مالی به دانشجویان خارجی به یکی از بهترین مقاصد تحصیلی تبدیل شده است. از ویژگی‌های عالی تحصیل در این کشور می‌توان به هزینه کم در ازای کیفیت خوب تحصیل اشاره کرد. دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه‌های برتر کشور ترکیه و بهره‌مندی از سیستم آموزشی سطح بالای این کشور نیازمند مدارک و مشخصاتی می‌باشند. از جمله این مدارک می‌توان به آیلتس پنج و نیم به بالا و حداقل نمره تافل 46 تا 59 اشاره کرد.

  • همچنین در این روش مهاجرتی، اقداماتی چون نوترکردن و ثبت محضری اسناد نیز هزینه‌هایی را به‌دنبال دارد.
  • ترکیه از جمله کشورهایی است که تجار مشهور، ورزشکاران، هنرمندان، دانش آموزان و دانشجویان تیزهوش و افراد موفق را برای اخذ تابعیت با روش های ویژه ای می پذیرد.
  • شرایط عمومی شما خوب است و شانس مهاجرت به کشورهای بزرگتر و بهتری را دارید.
  • با توجه به اهمیت بررسی وضعیت اقتصادی و قوانین مالیاتی هر کشور قبل از اقدام به سرمایه گذاری، توصیه می گردد طی مشورت با یک وکیل یا موسسه مهاجرتی مجرب در این راه قدم بردارید.

با این مقدمه، می‌خواهیم سراغ کشور ترکیه برویم و از صفر تا صد مهاجرت به ترکیه برایتان بگوییم. این موقعیت جغرافیایی خاص موجب شده کشور ترکیه هم از لحاظ گردشگری و هم از حیث مهاجرت مورد توجه قرار بگیرد. در زمینه مرمت آثار فرهنگی و تاریخی دارای دو مقاله در سطح ملی و همکاری با دانشگاه به عنوان استاد راهنما می باشم. درضمن دارای دوپسر دبیرستانی می باشم که یکی از پسرانم در نواختن تارآذربایجانی دارای مهارت می باشد. شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به ترکیه را بیاموزید، اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

متقاضیان می توانند با ثبت شرکت در این کشور کسب و کار راه اندازی کنند. معمولا در این روش قاچاقچیان انسان افراد را به شیوه ای کاملا نا امن جابجا می کنند و در مسیر ممکن است بسیاری از پناهچویان جان خود را از دست بدهند. از سوی دیگر پناهجویان در ترکیه در شرایط سختی زندگی می کنند و به دلیل جایگاه اجتماعی پایینی که دارند، رفتار خوبی با آن ها در این کشور نخواهد شد.

مزایا و معایب زندگی در ترکیه