صفر تا صد مهاجرت به ترکیه ️ قوانین و هزینه‌ها ایمیگو-کمک مهاجرت

قبل از پایان ویزا امکان پذیر است اما بعد از منقضی شدن ویزا به هیچ وجه امکان پذیر نیست. برای درخواست و دریافت تمدید ویزا شما باید از طریق سیستم اقامت الکترونیکی اقدام کنید. در بالا راه های موجود برای مهاجرت به ترکیه را توضیح دادیم، در ادامه به شرح شرایط کلی مهاجرت به این کشور و مدارک لازم برای اخذ اقامت پرداخته ایم. دوست عزیز شما می توانید از طریق خرید ملک اقامت و حتی پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید. برای دریافت اجازه اقامت طولانی مدت ترکیه، خارجیانی که حداقل هشت سال به طور مستمر در ترکیه اقامت داشته اند، باید اسناد مربوطه را به اداره مهاجرت استان مربوطه ارائه دهند. برای واجد شرایط بودن باید در 3 سال گذشته هیچ گونه کمک اجتماعی از موسسات دولتی دریافت نکرده باشید، منابع مالی کافی و پایدار داشته و سابقه کیفری پاک داشته باشید.

و دلیل دیگری وجود دارد که ممکن است به آن برای سفر به خارج از ترکیه و بازگشت قبل از دریافت کارت اجازه اقامت نیاز داشته باشید. مهم‌ترین شهر توریستی کشور ترکیه یعنی همان استانبول در غربی‌ترین نقطه این کشور واقع شده است و دارای سواحل دریای مرمره و سیاه می‌باشد. شهر استانبول پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه به حساب می‌آید که سالانه تعداد زیادی مهاجر را به خود جذب می‌کند. این کشور علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های گردشگری زیاد دارای کیفیت بالایی برای زندگی نیز می‌باشد. استانبول بزرگ‌ترین کلانشهر در اروپا به حساب می‌آید که دارای مناطق گردشگری زیادی مانند مسجد ایاصوفیا می‌باشد. مالیات بردرآمد در کشور ترکیه در ازای مبلغ اجاره دریافتی، درآمد کار، سود ناشی از یک سرمایه‌گذاری اعمال می‌شود.

  • همچنین باید مدرک تحصیلی دیپلم و مدرک مقطع کارشناسی خود را با معدل بالای 15 ارائه نماید.
  • لازم به ذکر است در صورتی که متقاضی یک موقعیت شغلی با درآمد مناسب پیدا کند، نیازی به ارائه گواهی برای تمکن مالی نخواهد بود.
  • روش دوم سیستم خون می باشد که طبق آن تابعیت کودک وابسته به تابعیت والدین او می باشد یعنی اگر والدین کودک تبعه کشور ترکیه باشند کودک نیز تابعیت این کشور را از ابتدا به دست می آورد.
  • این موضوع معروفی است که در ترکیه افراد معدودی به زبان انگلیسی تسلط دارند، به همین دلیل، تسلط به زبان ترکی یکی از ضرورت‌ها برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود.
  • در گروه مهاجرتی راشین، دغدغه اصلی ارائه اطلاعات مفید و معتبر به متقاضیان عزیز است و مشاوران تیم ما از لحظه ارتباط اولیه با مشتریان تا لحظه ورود و استقرار این عزیزان در کشورهای مقصد خود، همراه و پشتیبان آن ها هستند.

می توانید با انواع روش های سرمایه گذاری به راحتی به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم کشوری فوق العاده را از آن خود کنید. لینک زیر در زمینه مهاجرت به کانادا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در پایان توضیحات مهاجرت به ترکیه شما باید بدانید که ویزای بلند مدت به صورت محدود صادر نمی شود و نیازی به تمدید ندارد. شما برای اخذ انواع اقامت این کشور باید از طریق مراکز معتبر و با سابقه واقع در ایران یا ترکیه اقدام کنید. البته موارد اسناد مربوط به مالکیت ملک محل متقاضی ویزا برای مالکان اموال در ترکیه و یک دعوتنامه همکاری و یا سند صادر شده توسط اشخاص حقیقی و یا تجاری در ترکیه برای متقاضیان بیزینس در این کشور است.

در صورت تمایل می توانید سوالات خود را در باب مهاجرت به ترکیه در بخش دیدگاه های سایت مطرح و پاسخ مشاورین ما را دریافت نمایید. به همان اندازه که مهاجرین به اروپا علاقه‌مندند، مهاجرین ایرانی به ترکیه علاقه‌مند هستند. البته تنها دلیل انتخاب مهاجرین متقاضی سفر به کشور ترکیه بدون ویزا بودن این کشور، نیست.

ارائه درخواست اقامت کاری از سوی فرد، حداکثر تا 30 روز پس از دریافت مجوز کار. این سوالی است که ذهن بسیاری از متقاضان مهاجرت به ترکیه را به خود مشغول کرده است و آن‌ها می‌خواهند بدانند آیا بدون داشتن پاسپورت نیز می‌توانند راهی ترکیه بشوند. در پاسخ باید گفت با اینکه همواره بحث‌هایی پیرامون مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت وجود داشته است، هم‌اکنون شرط سفر به ترکیه این است که افراد پاسپورتی با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشند. ضمنا ذکر این نکته نیز ضروری است که فرهنگ غذایی مردم ایران و ترکیه تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. بنابراین وجود اشتراک در رژیم غذایی ایران و ترکیه، از دیگر جنبه‌های مثبت مهاجرت به ترکیه برای ایرانیان است.

البته خرید خانه در استانبول و مهاجرت به استانبول نیز متقاضی را به پاسپورت خواهد رساند. برای مهاجرت به استانبول از طریق تحصیل نیز خارجیانی که دوست دارند بین‌المللی شوند، می توانند اقدام کنند. مثلاً هزینه مجله خبری مهاجرت از طریق تحصیل ۸ الی ۲۵ هزار دلار است، در صورتی که هزینه مهاجرت به استانبول و ترکیه از طریق خرید خانه خانه و به نام کردن سند خانه، ۲۵۰۰۰۰ دلار می باشد. مهاجرت به ترکیه با هدف اخذ تابعیت برای افرادی که پدر یا مادر آنها تابعیت کشور ترکیه را ندارد از طریق کار و سرمایه گذاری امکان پذیر است. همان طور که در قوانین سایر کشورها نیز بررسی نموده ایم، اقامت تحصیلی هیچ گاه به اقامت دائم و تابعیت منتهی نمی گردد. افراد برای دریافت تابعیت از دولت یک کشور لازم است که در مدت مشخصی به دولت کشور مورد نظر بیمه و مالیات پرداخت نمایند، با فرهنگ کشور ادغام شوند و به زبان، تاریخ و آداب و رسوم آن به صورت کامل مسلط گردند.

مزیت ها و مشکلات مهاجرت به ترکیه

زیرا کشور ترکیه در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌های بسیار و پیشرفت‌های اقتصادی مناسب توانسته به یکی از کشورهای سطح بالا دنیا تبدیل شود. مهاجران زیادی سالانه به دلیل ویژگی‌های عالی زندگی در این کشور به ترکیه مهاجرت می‌کنند. از جمله این ویژگی‌ها به خصوص برای شهروندان ایرانی می‌توان به رواج داشتن دین اسلام در میان مردم ترکیه و شباهت سبک زندگی آن‌ها به ایرانیان اشاره کرد. مهاجرت به ترکیه شرایط و قوانین زیادی دارد و با انواع ویزاها امکانپذیر است. در این مطلب آرال گام قصد داریم تا به بررسی تمام جنبه‌های مهاجرتی مثل زندگی، کار و تحصیل در ترکیه بپردازیم. معمولا متقاضیانی که به کشور های خارجی مهاجرت می کنند، تمایل دارند اقامت و تابعیت کشور مقصد را دریافت کنند.

شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج چگونه است