صفر تا صد مهاجرت به ترکیه ️ قوانین و هزینه‌ها ایمیگو-کمک مهاجرت

مهاجرت ترکیه گاهی با راه های پیچ و خم و موانعی، تعریف می شود که ممکن است افراد را به درسر انداخته و یا طعم شکست را به آنان بچشاند. پس چاره کار برای علاقه مندان زندگی و مهاجرت به این کشور چیست؟ مشاوره مهاجرت به ترکیه بهترین پاسخ به سوال طرح شده است. مشورت با افراد آگاه و دارای تجربه در زمینه مذکور است که مانند یک راهنما تا رسیدن فرد به هدفش، همراهی می کند.

  • از دیگر راه های سرمایه گذاری در ترکیه، ثبت شرکت است که می تواند با داشتن شرایط مورد نظر کشور ترکیه منجر به اخذ اقامت و تابعیت ترکیه شود.
  • کسانی که روش پناهندگی را برای مهاجرت به استانبول یا ترکیه انتخاب می کنند باید بدانند دولت ترکیه در قبال سایر پناهجویان وظیفه حمایت موقت را دارد و بعد از مدتی به کشور دیگری هدایت می شوند.
  • در خصوص هزینه مهاجرت به ترکیه و پول مورد نیاز باید بگوییم که این یک سوال بسیار کلی است که نیاز به جزئیات دارد و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن جنبه‌های مهاجرت به ترکیه، مقدار مورد نیاز پول مهاجرت را تعیین کرد.
  • استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه در طول سالیانه اخیر در همه زمینه‌ها بوده است.
  • مسئولانی طی این ۳ سال زندگی شمارا برسی کرده تا درصورتی‌که صوری بودن این ازدواج آن را ملغی کنند.
  • فرد متقاضی در صورت اجاره یک ملک در استانبول و اثبات داشتن ۶ هزار دلار برای هر شخصی که در پرونده او وجود دارد، می تواند اقامت یک سال در ترکیه را دریافت نماید.

البته در امر مهاجرت ترکیه باید به مسئله هزینه مهاجرت به ترکیه نیز توجه داشت. هرچند شرایط افراد در انتخاب سریع‌ترین راه مهاجرت به ترکیه کاملاً تأثیرگذار است اما به‌طور عموم تحصیل در ترکیه یکی از سریع‌ترین راه‌های ورود به این کشور است. برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه لازم است عزمتان را برای تحصیل جزم کنید و پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه اقدام به اخذ ویزای تحصیلی ترکیه کنید. هرگاه مهاجرت تحصیلی به ترکیه را با مهاجرت کاری و یا ثبت شرکت در این کشور بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم دو مورد اخیر به زمان بیشتری نیاز دارند. برخلاف مهاجرت تحصیلی، عده دیگری ازدواج را سریع‌ترین راه مهاجرت به ترکیه می‌دانند چراکه فرد مسئولیت خاصی را بر عهده ندارد. در حقوق بین الملل، قوانین تولد در کشورها از دو سیستم پیروی می کند، سیستم خاک و سیستم خون.

دریافت اقامت ترکیه به واسطه تولد

به دلیل قرابت‌ها و مشابهت‌های فرهنگی این کشور با ایران، بسیاری از شهروندان ایرانی اقامت در این کشور را نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ترجیح می‌دهند. راه‌های مختلفی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد، از مهاجرت کاری گرفته تا انواع مهاجرت‌های سرمایه‌گذاری و یا مهاجرت از طریق ازدواج، روش‌های مختلف دریافت اقامت ترکیه محسوب می‌شوند. این موضوع معروفی است که در ترکیه افراد معدودی به زبان انگلیسی تسلط دارند، به همین دلیل، تسلط به زبان ترکی یکی از ضرورت‌ها برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود.

درمان بیماری ها دارای کیفیت می باشد و هزینه های مربوط به آن مناسب است. دوست عزیز این موضوع کاملا به هدف شما از مهاجرت بستگی دارد و نمیتوان پاسخ قطعی به آن داد. مجله خبری مهاجرت دوست عزیز این موضوع به مقطع تحصیلی شما و نمرات و سطح علمی شما بستگی دارد. همچنین هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف در این کشور را در جدول زیر مشاهده می کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی

ترکیه کشوری است که موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد چرا که بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار دارد و در طول تاریخ همواره به عنوان یک پل ارتباطی بین دو قاره اروپا و آسیا عمل کرده است. آنکارا پایتخت ترکیه است در حالی که بزرگترین شهر و بندر آن استانبول است. اجازه اقامت طولانی مدت در صورتی معتبر است که فرد بیشتر از ۱ سال در ترکیه زندگی کرده باشد و تنها به دلایل مهمی مانند تحصیل، سربازی یا سلامت ترکیه را ترک کرده باشد. دانشجو می‌تواند پس از یکسال اقامت دانشجویی اجازه کار نیز دریافت کند تا بتواند به تأمین هزینه زندگی خود بپردازد.

خرید ملک در ازمیر| خرید خانه در ازمیر| بررسی قیمت ملک