طراحی داخلی طلا فروشی

نمای بیرونی مغازه طلا فروشی به اندازه داخل مغازه مهم است. طلا یک کالای لوکس است و اگر نمای بیرونی ساختمان کهنه و فرسوده باشد پیامی منفی به خریدار مخابره می کند. در طراحی داخلی طلا فروشی باید ببینید که آیا فضای بزرگی در اختیار دارید یا خیر؛ اگر جواب شما مثبت است، یک ایده واقعا جالب برای شما داریم. زیرا در اثر بروز سرقت از طلافروشی، به هیچ وجه این شیشهها از هم گسسته نمیشوند و بسیار ایمن هستند. معمولا در طراحی جواهر فروشی ها از سبک کلاسیک استفاده می کنند اما با این حال مکان هایی هم با سبک مدرن طراحی شده اند. در واقع می توان گفت یک دال تخت در آن قسمت ایجاد نمودیم که بتنواند وزن گاوصندوق را تحمل کند. طلافروشی شما هر متراژی هم که داشته باشد برای جذب بیشتر مشتری نیاز به زیباسازی آن دارید. باتوجه به دسترسی مناسب و راحتی که بخش VIP در طبقه دوم نیاز دارد، بالابری اختصاص داده شد که تا دسترسیهای بین طبقات اول تا سوم را فراهم میکند.

در های خروجی نیز می تواند با ریموت کنترل ها باز و بسته شده و از داخل شدن افراد غیر مرتبط جلوگیری شود. ورودی یک مغازه طلافروشی بعد از ویترین، در جذب مشتری بسیار حائز اهمیت است. ما در این مقاله سعی کردیم با قرار دادن تصاویر و نکاتی شما را برای دکور مغازه و تزیین ویترین مغازه راهنمایی کنید. پیشنهاد ما محیطی خلوت با یک طراحی و مدلی خاص است. در این بخش شما میتوانید با اسفاده از کفپوشهای چوبی، رنگ آمیزی مناسب سقف با نورپردازی زیبا، محیط فوق العاده جذابی را ایجاد کنید تا ویترین از این طریق مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

از دیگر مزیت های MDF این است که انواع روکش های متنوع به آسانی بر روی این ورق ها متصل می گردد و همین امر سبب گردیده که آن را به صورت چوب طبیعی در آورد و طراحی ویترین زیبا شود. اساساً برخورداری از محیط های خالی در این فروشگاه ها که توسط گل و گیاه و یا اثرهای هنری طراحی شده اند، سبب می شود که ذهن هر مخاطبی را به خود جذب کند و به این ترتیب راحت تر بتوانند جواهرات مورد علاقه خود را خریداری نمایند. ویترین جلوی مغازه که معمولا به وسیله شیشه های ضد ضربه و مستحکم از فضای بیرون مرز بندی شده اند، نمایانگر جدیدترین محصولات فروشگاه می باشند و بایستی از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد تا طلا و جواهرات به تفکیک دسته بندی انگشتر، گردن بند و غیره در آن با ترتیب قرار بگیرند.

6. استفاده از مبلمان راحتی و همچنین نصب تابلوهای زیبا و جذاب و نصب نمایشگرهای nv در مغازه از موارد تاثیرگذار دیگر در هزینه طراحی داخلی طلافروشی به حساب میآید. طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی می تواند با متریال مختلفی انجام شود؛ برای مثال، یکی از بهترین ایده ها برای طراحی داخلی طلا فروشی، طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ است. تنها از لحاظ ابعاد و همچنین رنگ در طرح تکه به تکه با همدیگر متغیر هستند. نورپردازی در کنار رنگهای لاکچری و همچنین کلاسیک که حس خرید و نیاز را در خریداران برمیانگیزد، از رنگهایی به حساب میآیند که اولویت نخست طراحان داخلی در طراحی این فروشگاهها است.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

زیرا برخورداری از یک دکوراسیون تجاری مجلل و شیک برای طلافروشیها میتواند فاکتور مهمی در راستای کسب موفقیت در حرفه شما محسوب شود. در مجموع به منظور طراحی داخلی این سری از فروشگاهها باید تلفیقی از رنگهای کرمی، طلایی و سفید استفاده کنید که طراحان داخلی، در این راستا سعی میکنند با توجه به فضای داخلی در اختیار داشته، مناسبترین ترکیب رنگ را برای این محیط انتخاب کنند. البته باید دقت کنید که فیروزه، عقیق و سایر سنگهای قیمتی رنگی با وجود این نور از دید مشتری بیرون میروند، اما طراحان داخلی برای رفع این موضوع نیز تدابیری را اندیشیده اند و آن هم به کارگیری از انواع روشناییهای با کیفیت بالا و همینطور دمای رنگ مطلوب است.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

پیشنهاد ما این است که صندلی ها را چرخان انتخاب کنید و سایز آن ها نیز کوچک باشند. پس می بینیم که طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی بسیار مهم است؛ بخصوص اگر شما تازه کار باشید و بخواهید مشتریان را در اولین ورود آن ها به مشتری های ثابت خود تبدیل کنید. معمولا برای تولید محتوا بصورت عکس و ویدئو کار می کنید؛ پس در تولید محتوا نیز هیچ نگرانی خاصی نخواهید داشت. شما محصولات خاص خود را می توانید در قفسه هایی با ارتفاع دید انسانی قرار دهید. طراحی داخلی طلا فروشی یکی از معدود طراحی هایی است که طرفداران بسیار زیادی در بین دکوراسیون داخلی مغازه ها دارد. طراح داخلی باید همه نکات مهم را در رابطه با طراحی مغازه طلا و جواهر، مد نظر داشته باشد و در طراحی فضا در کنار توجه به زیبایی، مباحث امنیتی را نیز رعایت کند تا برای فعالیت صاحب مغازه مشکلی ایجاد نشود.

شیشه های هوشمند به وسیله ریموت در مواقعی که نیاز است، شفاف و در سایر مواقع به صورت مات در می آیند که این امر سبب گردیده هیچ دیدی را نداشته باشند. اما این شیشه برای ویترین سایر مغازه ها گزینه مقرون به صرفه ای است که به طور کلی امنیتی را نیز به همراه ندارد و برای خرد و یا شکستن آن به قطعه های بزرگ تنها حداقل نیرو را می طلبد. قطعاً اسباب های مغازه می توانند به جذاب شدن دکور مغازه کمک کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی لازم به ذکر است که در طراحی داخلی طلا فروشی، علاوه بر حفظ کلیه قواعد زیبایی در طراحی، حتماً باید امنیت این مجموعه را در اولویت کاری خود قرار دهیم. زیبایی بصری مغازه بسیار مهم است؛ رنگ های به کار رفته در زمینه باید به گونه ای باشند که چشم ببینده را آزار ندهند. طراحی دکوراسیون داخلی برای مغازه طلافروشی برای شما بعنوان فروشنده مزایای زیادی دارد و با دانستن هر یک از این مزایا شما بیشتر مشتاق به اجرای طراحی دکور مدرن و حرفه ای خواهید شد. جهت بازسازی و اجرای دکوراسیون طلا فروشی با ما در تماس باشید.

دکوراسیون طلا فروشی

بازتاب نور یکی دیگر از مسائل زیبایی شناسی است که به کارگیری از آن در طراحی داخلی طلا فروشی می تواند سبب جلب مشتریان که اکثراً بانوان هستند و به این موضوع اهمیت زیادی می دهند را به همراه داشته باشد. طراحی داخلی مغازه طلا فروشی با اهداف متفاوتی نیز انجام می شود؛ شاید شما بخواهید علاوه بر به نمایش گذاشتن مناسب طلا های خود، از سرقت احتمالی آن ها نیز بکاهید. نکته مهم در این است که مغازه طلا فروشی که جذب مشتری بیشتری را دارد، با بهره مندی از متخصصین طراحی داخلی مغازه تمامی اصول و قواعد طراحی داخلی طلا فروشی را در نظر گرفته اند که این موضوع می تواند اساسی ترین امر در راندمان فروش مشتریان باشد. بر این اساس نیاز است تا مالکین این مجموعه برای طراحی داخلی از مجربترین طراحان داخلی که در این عرصه مهارت و سابقه بسیاری زیادی دارند، بهره مند شوند.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

این سیستم امنیتی با کنترل بیست و چهار ساعته و شیوه ی تاثیرگذار و همچنین مقرون به صرفه برای امنیت اماکن متعدد بسیار بااهمیت است. اگر مساحت طلافروشی شما به اندازهای است که امکانش هست تا قسمتی از محیط داخلی آن را با استفاده از چراغ های آویز و همچنین لوستر تزیینی روشن کنید، بهتر است این کار را در زمان طراحی داخلی طلا فروشی انجام دهید. در نتیجه چنین فضایی باید این احساس را نیز در آنها ایجاد نماید که از مکانی ارزشمند آن محصول را خریداری می کنند. در داخل پیشخوان حتما قفسه هایی برای طلاهای کوچک تر، قرار دادن ترازو ها و ماشین حساب، سیستم های نظارتی و کامپویوترها، قسمتی برای قرار دادن صندلی و دفاتر و … اگر فضای شما بزرگ است می توانید صندلی هایی را در پشت کانتر برای مشتریان سخت پسندتان در نظر بگیرید. پیشخوان دکوراسیون طلا فروشی از قسمت بیرونی باید همچنان که زیبا و مجلل باشد امنیت را حفظ کند به طوری که مشتری ها نتوانند هر زمان که بخواهند به پشت میز بروند.

از طرفی اگر در داخل نیز، قصد دارید تا از کانتر به عنوان ویترین هم استفاده کنید، ارگونومی آن بایستی رعایت شود. طلا فروشی، یکی از حرفه هایی است که امنیت مغازه و محل کسب و کار در آن اهمیت بسیار زیادی دارد. در این شغل، دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه بسیار حائز اهمیت است. MDF با قرار گرفتن در مجاورت تابش نور حاصل از روشنایی لامپ های LED در ویترین طلافروشی تغییر شکل نمیدهد و منقبض و یا منبسط نیز نمی شود که همین امر سبب گردیده که اکثر طراحان داخلی از این متریال برای طراحی ویترینهای طلا فروشی استفاده نمایند. ویترینهای جلوی این فروشگاهها که به طور معمول به وسیله شیشههای مستحکم و همچنین ضد ضربه از محیط بیرونی پوشش داده شدهاند، بیانگر بروز ترین اقلام موجود در فروشگاهها هستند و باید از قسمتهای متعددی تشکیل شده باشند تا جواهرات و طلاها از جمله گردنبند، انگشتر و دیگر اقلام در آن به صورت منظم قرار گیرند.

اولین و مهمترین مساله در زمان اجرا و پیاده سازی طراحی دکوراسیون، طراحی داخلی طلا فروشی مدرن برقراری امنیت است. این مساله زمانی که شما یک تازه کار باشد بیشتر مشخص می شود. قیمت تمام شده طراحی داخلی مغازه بر اساس متریال های به کار برده شده در آن امکان پذیر نخواهد بود، بلکه مالکان بایستی پیش از طراحی داخلی، بودجه در اختیار داشته خود را مشخص نمایند. را در دکوراسیون مغازه طلا فروشی جای گذاری گنید. در طراحی یک مغازه طلا و جئاهر، ویترین نقش بسیار مهمی را دارد، زیرا همه کالاهای مغازه با جای گرفتن در یک ویترین جذاب می توانند چشم ها را به خود خیره کرده و افراد را به داخل طلا فروشی بکشانند. اولین چیزی که برای آنها با اهمیت است، دکوراسیون داخلی مغازه به خصوص در طلافروشیهاست که جنبه روحی روانی مثبتی را در ذهن مشتریان که اغلب بانوان هستند، ایجاد مینماید. نکته حائز اهمیت این است که طراحان داخلی بایستی بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در اختیار داشته باشند تا در مواقعی که فعالیتی در پروسه انجام طرح نامقبول است، خسارتهای برآمده از آن را از بیمه دریافت نمایند.

طراحی مغازه طلا و جواهری

چرا نیاز به طراحی داخلی طلا فروشی داریم؟ کلیه موارد ذکر شده از پارامترهای تاثیرگذار در هزینه طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی است که لازم است، مالکان پیش از اجرا نمودن آنها در مغازه به آن توجه نمایند. در طراحی داخلی طلا فروشی، علاوه بر موارد زیبایی شناختی مثل توجه به رنگ بندی و ویترین ها، بحث امنیت و حفاظت مغازه نیز باید در نظر گرفته شود. اگر طراحان داخلی در این حرفه اموری درخشان و حرفه ای را کسب کرده باشند، مشهور و معروف میشوند و در صنف حرفه و پیشه خود به خوبی آنها را میشناسند. اگر شما میخواهید در حین فروش بسیار بالا امنیت فروشگاه خود را تامین کنید به بازسازی طلا فروشی خود توسط متخصصان این امر نیازمند هستید. طراحی درست و همچنین زیبای یک مغازه به خصوص مغازه های طلافروشی که برای امنیت بیشتر مغازه این اجناس قیمتی را از تیررس دید مشتریان دور نگه می دارد، هدف اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی این فروشگاه هاست.

در بخش طراحی داخلی نظم و ساماندهی به محیط به خصوص در طراحی مغازه ها یکی از مسائلی است که سبب جذب مشتریان بیشتری به فروشگاه می شود. طلا فروشی از جمله شغل هایی است که در آن معمولا معملاتی با قیمت های بالا صورت می گیرد. از آن جایی که بیش تر مراجعین طلا فروشی ها خانم ها می باشند، باید سلیقه آن ها را مد نظر قرار داد. لازم است که نورپردازی ها در برخی از قسمت ها کمتر و در برخی از قسمت ها بیشتر باشد. درجه و شدت تابش هر نور، محل قرار گرفتن آن ها، به همراه موارد ذکر شده در بالا (ترکیب رنگ ها، تعیین دکور و چیدمان) اموری بسیار تخصصی می باشند و نیاز به مهارت، تخصص و تجربه کافی دارند. برای بازسازی طلا فروشی به دلیل اهمیت امنیت در آن و نیاز به طراحی تخصصی و لوکس فروشگاهتان بهتر است آن را به متخصصان طراح داخلی بسپارید.

در این پروژه کارفرما به دنبال یک کارخاص با یک طراحی بسیار متفاوت بود چراکه این طلافروشی در پاساژی که قالب مغازه های آن طلا و جواهر فروشی هستند، قرار گرفته است. همچنین به دلیل قدیمی بودن پاساژ و عدم امنیت دیوارهای مشترک بین مغازه ها، درخواست برقراری امنیت و مسلح کردن دیوارها و حفظ کامل امنیت نیز جزو خواسته های کارفرما در اولویت کار ما قرار گرفت. البته بایستی متذکر شد که پارامترهای دیگری از جمله هزینه نصب و همچنین کلیه لوازم جانبی که زمان اجرای طرح مورد استفاده قرار می گیرد، بر روی قیمت تمام شده متریال کف مغازه طلا فروشی نیز تاثیرگذار است. در بازسازی آقای پاکنهاد برای حفظ امنیت دیوارهای مغازه فرایند مسلح سازی دیوارهای مشترک را با مش میلگرد و ورق و در نهایت رابیتس بندی و گچ کاری روی آن شروع کردیم. از دیگر ابزارهای مهم و اساسی جهت افزایش امنیت طلافروشی، استفاده از شیشههای ضد سرقت در بخش ویترین و همچنین درب ورودی فروشگاه است که طراحان داخلی در زمان راه اندازی این مجموعه بایستی به آن توجه کنند.