طرز تهیه چای تقریباً عربی ساده و خوشمزه توسط hbsa65 کوکپد | OkChay

می توانید برای شیرین کردن چای بجای شکر از عسل یا شیرعسل استفاده کنید. موقع افزودن شیر حتما بالای سر چای باشید تا سر نرود. ابتدا آب را داخل قوری بریزید و روی حرارت قرار دهید و حرارت را زیاد کنید تا به جوش بیاد سپس چای را بریزید و صبر کنید تا چای کم کم رنگ پس دهد.

  • فرهنگ، غذا و نوشیدنی‌های عربی شباهت زیادی به ایران دارد.
  • چای کرکبا جوشاندن milk و شکر و ادویه‌هایی که مانند دارچین، هل، زنجبیل و غیره، درست می‌شود و یک نوشیدنی فوق‌العاده و تسکین‌ دهنده و معطر است‌.
  • این کار به دلیل امنیت مشتریان در فضای مجازی می باشد.
  • در این مرحله شیر را به کتری اضافه و صبر می‌کنیم تا پنج دقیقه دیگر مواد بجوشند.
  • شربت نومی بصره یکی از نوشیدنی‌های محبوب در کشور عراق است.

این چای کاراملی رنگ کمی غلیظ تر، خامه ای تر و بسیار قوی تر از چای معمولی و غلیظ تر از چای ماسالا است. این چای در هند، قطر، پاکستان، امارات متحده عربی و کشورهای عربی و خاورمیانه شهرت بیشتری دارد. چای همواره یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های گرم در سراسر دنیا است که رسپی‌های مختلفی برای تهیه‌ی آن وجود دارد. چای کرک اصالت آن به کشورهای عربی باز می‌گردد و طعم بسیار دلچسبی دارد.

طرز تهیه چای کرک به روش عربی و با طعمی بی نظیر

در این مرحله زمان می دهیم تا به مدت پانزده دقیقه کتری بر روی حرارت کم بماند. سپس شیر را داخل کتری ریخته و زمان می دهیم به مدت پنج دقیقه دیگر بر روی حرارت کم بجوشد. به این نکته توجه کنید که دستور اصلی از شیر چای آماده استفاده می شود اما چون در دسترس نداریم از شیر معمولی استفاده می چای شمال کنیم. پروتئین موجود در چای کرک به کاهش گرسنگی و افزایش احساس سیری کمک می کند. در نتیجه، بسیاری از افراد برای کاهش چربی، آن را در رژیم غذایی خود قرار می دهند.

افطاری ساده و راحت درست کن

حال این سوال وجود دارد که خواص چای کرک چیست؟ مواد و افزودنی های چای کرک طبع گرمی دارد و از خاصیت ضد اکسیدانی موثری بر خوردار است. در نتیجه این چای راهکار موثری برای بالا بردن مقاومت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس ها است. علاوه بر این می تواند در فصول سرد برای مقابله با سرماخوردگی مورد استفاده قرار بگیرد. چای کرک از نظر لغوی به معنای چای مخلوط شده با ادویه هاست. ادویه هایی که هر یک به تنهایی منبع سرشار ویژگی های درمانی هستند و تاثیرات مثبتی بر سلامت بدن می گذارند.

طرز تهیه چای تقریباً عربی ساده و خوشمزه توسط hbsa65 کوکپد | OkChay