طلایی ترین شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان 2023 ️ مشاوره رایگان هلدینگ مهاجرتی یونیکن-کمک مهاجرت

البته اگر قصد جدی برای مهاجرت دارید توصیه می شود حتما با سفری به این کشور علاوه بر آشنایی با شرایط رزومه و مدارک خود را به صورت حضوری به مراکز کاریابی ببرید. برای اینکه بتوانید به خوبی دنبال کار بگردید و درخواست های خود را پیگیری کنید حداقل به یک ماه زمان نیاز دارید. موقعیت های کاری و شغلی مانند مشاغل صنایع نفت و گاز، پزشکی و پیراپزشکی، آموزشی و ساخت و ساز از مهم ترین شغل هایی می باشند که کشور عمان به آن ها نیاز دارد. به عبارت دیگر می توان گفت که این کشور برای مهندسین، متخصصین کامپیوتر و آی سی، مدیران و مدرسین، به ویژه مدرسین زبان گزینه بسیار خوبی برای مهاجرت محسوب می شود.

موقعیت مناسب جغرافیایی عمان همچنین موقعیت مناسب جغرافیایی عمان و ارتباط از طریق مسیر آبی با سایر کشورها باعث شده سرمایه‌گذاران بسیاری در ایران و جهان ازجمله آسیا و آفریقا متقاضی مهاجرت به کشور عمان شوند. تا از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور، به موفقیت اقتصادی بالایی دست یابند. بنابراین افرادی که قصد دارند در دانشگاه‌های عمان مدرک کارشناسی بگیرند باید به زبان انگلیسی در حد آیلتس 5/5 تا 6 مسلط باشند و علاوه بر این ارائه مدارک دیپلم 12 ساله نیز الزامی می‌باشد. به‌طور میانگین در حال حاضر ، هر ریال عمان چیزی برابر با 2.59 دلار آمریکا می‌باشد. ایرانیان زیادی علاقه مند به مهاجرت به این کشور عربی هستند که از روش های مختلفی می توانند اقدام کنند.

ثروتمند بودن کشور عمان، نرخ تولید ناخالص سالانه 3.7% داشتن ارز ملی با ارزش و تورم صفر در این کشور شرایط مجله خبری مهاجرت برای ایرانیان را فراهم آورده است. مهاجرت به عمان، با توجه به مطالبی که در این نوشته خواندیم، یکی از بهترین مقاصد برای ایرانیان است. با مهاجرت به عمان در یک کشور امن و بی‌حاشیه، زندگی خواهید کرد. در عمان خبری از مالیات بر درآمد شخصی نیست و با توجه به جمعیت کم این کشور، فرصت استخدام در مشاغل متنوع و پردرآمدی را خواهید داشت.

  • یک نسخه کپی از پاسپورت دانشجویی، متقاضی الزامی بوده و پاسپورت باید برای حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشه.
  • یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور عمان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه سلطان قابوس عمان است.
  • بنابراین، قبل از درخواست این ویزا لازمه که از طرف شخص حقیقی یا حقوقی پیشنهاد کاری داشته باشین.
  • شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه بازار کار برنامه نویسی در عمان با مشاورین خبره این موسسه تماس حاصل نمایید.

در صورت که می‌خواهید در مورد شرایط خاص اقامت دائم عمان اطلاعاتی به دست بیاورید می‌توانید از طریق تماس با مشاوران موسسه مهاجرتی جام جم در این زمینه کسب اطلاع نمایید. پرستاری یکی از رشته‌های خاصی است که در تمام دنیا به آن نیاز است. ازاین‌رو برخی از افراد به دنبال اخذ شرایط مهاجرت به عمان برای پرستاران هستند تا از طریق مدرک پرستاری به این کشور برای کار مهاجرت نمایند.

تحصیل در مقطع دکتری

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسامون باهاتون تماس بگیرند. برای دریافت جاب افر باید اطلاعات دیگه ای مثل سن مدرک تحصیلی سابقه کار به همراه بیمه و… بررسی بشه . مایل بودین فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسانمون باهاتون تماس بگیرن راهنماییتون کنند.

سلام دوست عزیز حداقل دو توصیه نامه از طرف اساتید لازم است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست ارزیابی خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. برخلاف کشور همسایه یعنی امارات متحده عربی، کشور سلطان نشین عمان، شهرت خوبی در زمینه تجارت و گردشگری ندارد. با این حال، محبوبیت عمان در حال افزایش است و تعداد گردشگران سالانه آن روند روز افزونی دارد. ما ویژگی‌های بسیاری داریم که می‌تواند دلیل اصلی شما جهت انتخاب یک موسسه مهاجرتی باشد.

مهاجرت به عمان برای هنرمندان و افراد فوق موفق