طلایی ترین شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان 2023 ️ مشاوره رایگان هلدینگ مهاجرتی یونیکن-کمک مهاجرت

در میان کشورهای همسایه و نزدیک ایران، کشور عمان از نظر تحصیلات عالیه و ارزش دانشگاهی در درجه ی بالایی برخوردار بوده و سالانه افراد زیادی برای تحصیل در این کشور دست به انواع روش ها می زنن و حاضرن هزینه هایی بالایی هم صرف بکنن. از مطمئن ترین راه هایی که ایرانی ها از آن بصورت چشمگیری برای اخذ اقامت در کشورهای مختلف استفاده می کنن، اقدام از طریق ثبت شرکت در اون کشوره. در عمان فرد می تونه شرکتش رو در منطقه آزاد عمان و یا خارج از اون به ثبت برسونه. از شرایط استخدام و مهاجرت کاری به این کشور داشتن سن 21 تا 60 سال و تسلط به زبان انگلیسی یا عربی است. جهت اخذ اقامت کاری و مهاجرت به عمان از طریق کار میبایست کسب و کاری راه اندازی نمایید و در واقع در این روش شما کارفرما خواهید بود. نوع کسب و کاری که راه اندازی می نمائید اهمیتی ندارد، برای صدور اقامت، راه اندازی یک سوپرمارکت کوچک، نانوایی ، آرایشگاه و حتی یک غرفه فروش خوراکی در داخل یک بازار کفایت می کند.

ازدواج با افراد تبعه کشور عمان می‌توانید شهروندی این کشور را به دست آورید. لذا باید به مسائل جانبی و ظرافت‌های آن و آداب‌ورسوم کشور عمان اشراف داشته باشید. یکی از شرایط مجله خبری مهاجرت از طریق ازدواج این است که شخصی که تابعیت عمان را دارد، باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشد. اکثر درخواست‌های تأییدشده در این کشور حائز دریافت ویزای ده‌ساله یا کمتر شده‌اند. ارزیابی تجربیات افراد در خصوص مهاجرت به عمان نشان می‌دهد در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به عمان از طریق سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت در این کشور است.

  • روابط مثبت کشور عمان با همسایگان خود از سوی دیگر این کشور در طی سال‌های اخیر موفق شده است با همسایگان خود رابطه مثبتی داشته باشد که این امر رونق کسب‌وکار اقتصادی را برای آن‌ها به دنبال داشته باشد.
  • چنانچه در زمینه پزشکی فعال هستید و قصد دارید به عمان مهاجرت کنید، در ابتدا باید در آزمون PROMETRIC قبول شوید و سپس مصاحبه VIVA با وزارت بهداشت عمان را با موفقیت پشت سر بگذارید.
  • کار در عمان نیازمند یک پیشنهاد کاری محکم ار طرف کارفرما می‌باشد.
  • در ویزای ده ساله، مبلغ سرمایه گذاری ۵۰۰۰۰۰ ریال عمانی و در ویزای ۵ ساله، ۲۵۰۰۰۰ ریال عمان است.
متقاضیان برای این کار تنها یک ماه فرصت دارند و باید تعدادی از مدارک خود را ارائه دهند. برخی از مهم‌ترین مدارک شامل دعوت‌نامه همکاری ارسال شده از شرکت مورد نظر، گواهی سلامت جسمی و روانی به همراه اسناد هویتی مانند شناسنامه می‌شود. متقاضی با ارائه این مدارک یک اقامت دوساله دریافت خواهد کرد. یک روش دیگر این است که ویزای توریستی عمان را دریافت کرده و به این کشور سفر کنید. سپس به صورت حضوری با کارفرمایان و شرکت‌ها صحبت کرده و رزومه خود را ارائه دهید.

شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در عمان:

توافقات برای موضوع ازدواج معمولاً مادی و در مواردی از جمله جهیزیه، شیربها، هزینه های ازدواج و …. در این مقاله سعی می کنیم مهاجرت به عمان و شرایط عمومی آن رو براتون توضیح بدیم تا اگه قصد مهاجرت به این کشور رو دارین بتونین اطلاعاتی کلی در این باره به دست بیارین، تا پایان متن با ما همراه باشین. عمان، کشوری پادشاهی در شرق شبه جزیره‌ی عربستان است که با یمن، عربستان سعودی، امارت متحده‌ی عربی مرز زمینی و با ایران مرز دریایی دارد. زبان رسمی مردم عمان عربی است اما اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. یک نهاد مستقل در عمان است که به منظور برسی مهارت های علمی کاندیدا در شهر مسقط آزمون پرومتریک برگزار می‌کند.

از آنجا که ریسک این ویزا بالا است، هیچ گاه اخذ این ویزا برای متقاضیانی که قصد کار در کشور عمان را دارند، پیشنهاد نمی شود. بسیاری از کشور های عربی تقریباً از لحاظ قوانین و موارد حقوقی نظام مشابهی رو دارا هستن، یک مورد از شباهت این نظام های حقوقی سن بلوغ و شرایط ازدواج در آنهاست، در کشور عمان سن بلوغ و ازدواج همانند بسیاری از کشورها بالا رفته. در بحث مهاجرت و اخذ اقامت عمان یکی از شرایط مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج اینه که شخصی که تابعیت عمان رو داره باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشه. در قوانین مهاجرتی کشورهای عربی و مهاجرت به اونها بخصوص درباره ی عمان و اخذ اقامت این کشور از طریق ازدواج، این کار امری حقوقی تلقی می شه و باید در نظر گرفت برای اخذ اقامت اطلاعات درست و شفافی از قوانین داخلی کشورها در دست داشت. در زمینه ی مهاجرت به عمان از طریق ازدواج باید کاملا ً یا بصورت کلی قوانین رو بدونین.

ویزای کار در عمان

با ثبت شرکت در عمان علاوه بر اقامت یک ساله و افتتاح حساب بانکی به عنوان شخص حقیقی، می‌توانید برای خانواده و شرکا و خانواده آنها اقامت عمان را بگیرید. باید توجه داشته باشید که مهاجرت از این طریق نیز دشواری های خاص خود را دارد. برای مهاجرت ورزشکاران نیاز به دعوت نامه شغلی از طرف کارفرمای عمانی خواهد بود. در کشورها دو نوع سیستم مهاجرتی وجود دارد به نام سیستم خاک و خون! عمان جزو کشورهایی است که پایبند به قانون خون می‌باشد، به این معنی که فقط در صورتی فرزند متولد عمان، تابعیت عمان می‌گیرد که یکی از والدین عمانی باشند. عمان یکی از کشورهای زیبا در دنیا است که اگر به هوای گرم علاقه دارید می تواند کشور دوست داشتنی برای شما باشد.

مشاوران حرفه‌ای لاویژن می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند. چون به طور مثال، تحصیل در این کشور تنها زمانی منجر به اخذ تابعیت می‌شود که دانشجو پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه‌، به جست‌وجوی کار بپردازد و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهد. یا مثلاً سرمایه‌گذاری در این کشور با سخت‌گیری‌ها و پیچیدگی‌های زیادی همراه است که ممکن است به تنهایی موفق به انجام آن نشوید. برای این منظور بهتر است با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی لاویژن در تماس باشید. به طور کلی مهاجرت کاری به عمان نیازمند اخذ ویزای کاری این کشور خواهد بود. اخذ این ویزا شرایط خاصی دارد و با وجود کوتاه‌مدت بودن فرایند اخذ ویزای کاری عمان، انجام این فرایند کمی دشوار است.

منبع اصلی درآمد کشور عمان مثل باقی کشورهای عربی خلیج فارس، نفت می باشد. از دیگر راههای درآمد این کشور میتوان به کشاورزی، ماهیگیری و گردشگری اشاره نمود. بسیاری از این مهاجران با هدف یافتن راهی برای مهاجرت به کشورهای پیشرفته ای همچون آمریکا، انگلیس، کانادا و باقی کشورهای اروپایی هستند.