طلایی ترین شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان 2023 ️ مشاوره رایگان هلدینگ مهاجرتی یونیکن-کمک مهاجرت

در واقع کار در این کشور مناسب افرادی است که به هر دلیلی نتوانسته اند به کشور های اروپایی مهاجرت کنند و حالا می خواهند با کار در کشوری چون عمان که شرایط اقتصادی خوبی دارد، پس انداز مالی و رزومه کاری خود را توسعه دهند. توجه داشته باشید که واحد پول کشور عمان، ریال می باشد و ما برای راحتی بیشتر شما در مقایسه با میانگین درآمد مشاغل مختلف در این کشور نسبت به سایر کشور ها، آن ها را به دلار تبدیل کرده ایم. کار در عمان به سطح زبان انگلیسی عالی و ارائه مدارک زبان پیشرفته ای نیازی ندارد. پس از آنکه به هر دلیلی تصمیم به مهاجرت گرفتید، حالا مهم‌ترین گام انتخاب یک مقصد مناسب است.

هرآنچه نیاز است برای سرمایه گذاری در کشور کانادا بدانید

ولی با توجه به سابقه کاریتون میتونید برای کشورهای دیگه هم اقدام کنید. پیشنهاد میکنم فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسانمون باهاتون تماس بگیرن و راهنماییتون کنن. تحصیل در مقاطع گوناگون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در کشور عمان امکانپذیره و در تمامی این مقاطع افراد می تونن به زبان انگلیسی تحصیل کنن، البته برای تحصیل در این موسسه و دانشگاهها، داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل ضروری هست.

کارهای لازم برای یافتن کار در کشور عمان:

این ویزاها نیازی به تایید اداره کل گذرنامه و اقامت در مسقط ندارند. کارمند پس از ورود ظرف 30 روز باید برای دریافت کارت اقامت به اداره وضعیت مدنی پلیس سلطنتی عمان مراجعه کند. کارمند در یک مرکز پزشکی آزمایش خون می‌دهد و برای انگشت نگاری هدایت می‌شود. پس از جمع آوری داده‌ها، اداره کل مجله خبری مهاجرت وضعیت مدنی کارت اقامت را برای کارمند صادر می‌کند که دو سال اعتبار دارد. تعداد کل کارکنان درخواست شده برای اتباع خارجی برای عملیات شرکت مناسب است. حدودا ۱۰ سال سابقه بیمه‌ای دارم در رابطه با ساخت و ساز پروژه های مختلف ملی نظیر احداث دانشگاه و غیره که اگه لازم شد رزومه رو میفرستم.

دارندگان ویزای کار برنامه نویسی یا افرادی که با تبعه کشور عمان ازدواج کرده اند باید به مدت 15 سال در این کشور اقامت بی وقفه داشته باشند. افرادی که از طریق سرمایه گذاری به کشور عمان مهاجرت می کنند نمی توانند اقامت دائم یا تابعیت این کشور را دریافت نمایند. از شرایط لازم برای دریافت تابعیت کشور عمان می توان به تسلط بر زبان عربی، نداشتن سو سابقه کیفری در مدت اقامت، رعایت اصول شهروندی و دانش در زمینه فرهنگ و تاریخ این کشور اشاره نمود. افراد با داشتن پاسپورت کشور عمان می توانند به 63 کشور دنیا بدون داشتن ویزای دیگری سفر کنند. از این رو متخصصین در زمینه برنامه نویسی می توانند برای مهاجرت به بررسی کشور های نظیر آلمان و اتریش و همچنین کانادا بپردازند.

  • پیشنهاد میکنم فرم رایگان مشاوره رو پر بفرمایید تا در اسرع وقت کارشناسانمون راهنماییتون کنند.
  • کارفرما در عمان برای کلیه کارکنانی که شرایط و سهمیه‌های ترخیص کار را دارند دعوت نامه ارسال می‌کند.
  • در آخرین مرحله متقاضی مورد مصاحبه وزارت بهداشت عمان قرار خواهد گرفت که بعد از موفقیت در آزمون مصاحبه ویزای کار برای ایشان صادر میشود.
  • در کشور عمان، رضایت پدرِ زن برای ازدواج دختر با تبعه خارجی یک موضوع حقوقی جدی است.
  • پرستاری یکی از رشته‌های خاصی است که در تمام دنیا به آن نیاز است.
دانش آموزان بین‌المللی بین 3 الی 10 هزار دلار به‌صورت سالانه هزینه خواهد داشت. عمان سیستم آموزشی پیشرفته‌ای دارد و درست مثل کشورهای توسعه یافته، تحصیلات در این کشور تا سطوح عالی، تقریباً رایگان است؛ البته تحصیل برای کسانی که به عمان مهاجرت می‌کنند؛ چون باید در مدارس بین‌المللی درس بخوانند، رایگان نیست. رابطه بین ایران و عمان، در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد، همین روابط خوب، دلیل مناسبی برای مهاجرت ایرانیان به این کشور است. کشور عمان اقتصاد روبه‌رو رشد و مناسبات سیاسی گسترده‌ای با جهان دارد. برای همین، نیاز به نیروی کار و شهروندانی دارد که در این مسیر مسئولیت‌ها و شغل‌های فراوان را بر عهده بگیرند. کشور عمان، جزء 10 کشور امن جهان برای سفر و زندگی در سال 2019 شناخته شده است.