علل مهاجرپذیری کانادا بررسی دلایل مهاجرت به کانادا-کمک مهاجرت

یکی از دیگر انواع روش های مهاجرت که جز روش های سریع و قانونی دریافت اقامت محسوب می شود، ازدواج با یک تبعه کشور مقصد است. برای این کار لازم است زوج صحت رابطه و احساسات و تصمیم خود برای ازدواج را به تایید برسانند. در عین حال، تبعه کشور مقصد توان مالی خود را برای اداره زندگی دو نفر در کشورش به اثبات برساند. ذکر این نکته ضروری است که ازدواج صوری روش مطمئنی برای مهاجرت نیست و ممکن است به خسارت مالی برای مهاجر و بازگشت او منجر شود. در کشورهایی مانند استرالیا و یا کانادا، جذب نیروی کار ماهر از طریق سیستم امتیازبندی انجام می شود و درصورت کسب امتیاز کافی و دریافت دعوتنامه می توانید اقامت دائم آن کشور را دریافت نمایید.

خود اشتغال به شخصی گفته می‌شود که سابقه شغلی قابل توجهی را در زمینه‌های عموما فرهنگی، هنری و یا ورزشی دارند. حال به این لیست موارد دیگری بنا به قانون هر کشور مقصدی می‌تواند اضافه گردد. برای مثال برای کشورهایی نظیر استرالیا و کانادا، کشاورزان نیز جزء افراد خود اشتغال همانند افراد ذکر شده‌ی فوق تلقی شده و به آنان ویزاهای تحت عناوین مختلفی مانند ویزای خود اشتغالی، ویزای نخبگان یا ویزای گلوبال تلنت (در استرالیا) و… همچنین برای چهره‌های برجسته علمی و نخبگان نیز ممکن است این عنوان در نظر گرفته شود. افراد مشهور به ویژه در زمینه ورزشی یا فرهنگی و علمی، معمولا در دسته‌ی افراد خود اشتغال خود به خود قرار می‌گیرند. (ارائه آثار بیشتر برای هنرمندان ملاک است؛ مانند موزیسین‌ها، نویسندگان و…) و سوم آنکه ثابت شود که می‌توانید در کشور مقصد از طریق حرفه‌ی خود درآمد کسب نموده و مستقل از نظر مالی و شغلی باشید و چه بسا حضورتان برای کشور مقصد نیز سودمند باشد.

وزارت مهاجرت هلند Rita Verdonik ممنوعیت سراسری در کشور به صحبت کردن به زبان‌های هلندی را در محل‌های عمومی پیشنهاد کرد ولی بعد از اعتراضاتی آن را لغو کرد. من میخوام شما زحمت ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا و برام بکشید. برندگان لاتاری به محض ورود به آمریکا گرین کارت دریافت می‌کنند.

روش های مهاجرت

لذا این تصور که مهاجران اغلب مصرف کننده هستند و یا به زیان کشور مقصد می‌باشند تصوری غلط است. طبق آمار، مهاجران درآمد زایی بالایی نیز برای کشور مقصد تاکنون داشته‌اند. یک نقشه جهانی با وسعت تنظیم شده کشورها و سرزمین‌ها برای تعداد مهاجرانی که در این کشورها زندگی می‌کنند. مهاجرت یک مورد سیاسی و در بعضی از کشورها یک مورد مهم و عمده سیاسی هم هست.

بنابراین پردازش پرونده یک برنده لاتاری حدودا از 10 ماه تا 17 ماه بعد از پایان مهلت ثبت نام شروع میشه. بله می‌توانید آن‌ها را به عنوان زیرمجموعه در فرم لاتاری خود ثبت نام کنید. شما نمی‌توانید آن را بفروشید یا به شخص دیگر واگذار کنید. سلام وقت بخیر با تشکر از زحمات و راهنمایی های خوبتون میخواستم بدونم از موقع اعلام برنده مجله خبری مهاجرت شدن تا رفتن به سفارت چقدر وقت داریم .یا همون وقتی که باید پاسپورت تهیه کنیم چقدره .بازم ممنون . بعد از دریافت ویزا لاتاری و ورود به آمریکا، پس از شش ماه دوباره می‌توانید به ایران سفر کنید. بنابراین در ثبت نام دو شانسه، یک بار شما شانس برنده شدن در لاتاری را دارید و یک بار هم همسرتان شانس برنده شدن در لاتاری را دارد.

ثبت نام لاتاری برای پرونده مهاجرتی کانادا مشکل ایجاد می‌کند؟

مهاجرت به عنوان یک نوع تطبیق و سازگاری اجتماعی در پاسخ به نیازهای، اقتصادی، اجتماعی و تحولات فرهنگی که از جریان تغییرات جمعیتی ناشی می‌شود و در سطح محلی، ملی و یا بین‌المللی پدید می آید. مهاجرت همیشه همراه و همدم آدمیان بوده است و از سپیده ‌دم تاریخ بشری تا به امروز به شیوه‌ها و چهره‌های گوناگون جریان داشته و خواهد داشت. نمی‌توان فصل و مقطعی از تاریخ و سرگذشت آدمیان را یافت که عاری و تهی از هجرت و نقل مکان افراد و گروه های بشری باشد.

این بدین خاطر است که برای مثال، در روش کاری، شما نیاز به اخذ جاب آفر از یک کارفرمای اروپایی، تخصص و مهارت بالا و اخذ ویزای بلند مدت کار دارید که پروسه بسیار سخت، زمان بر و پیچیده است. برخی از کشورهای دنیا هستند که می‌توان با سرمایه گذاری در آن‌ها اقامت موقت و یا دائم گرفت. در این کشورها معمولاً امنیت خوبی برقرار است و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب هستند. ایرانیان معمولاً با سرمایه گذاری در این کشورهای مهاجرپذیر به سودهای بسیار خوبی هم خواهند رسید.

پاسپورت کانادا جزو پاسپورت های قدرتمند است و با دریافت آن می توانید به کشورهای بسیاری بدون نیاز به دریافت ویزا سفر کنید. پاسپورت کانادا امان سفر به 171 کشور به طور آزادانه را فراهم می کند. با استفاده از معافیت تحصیلی مشکلی پیش نمی‌آید و می‌توانید در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کنید.

  • اگر قصد مهاجرت دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی گپی با کارشناسان مجرب طینت داشته باشید تا با توجه شرایط شما بهترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند.
  • قوانین مهاجرت به کشورهای اروپایی و آسیایی از راه خانواده مثل مهاجرت به چین از طریق ازدواج، شرایط نسبتا یکسانی دارند.
  • افراد مشهور به ویژه در زمینه ورزشی یا فرهنگی و علمی، معمولا در دسته‌ی افراد خود اشتغال خود به خود قرار می‌گیرند.