فرش ارزان ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران مجله ایران راگ-فرش شادرخ

البته ارزان بودن قیمت فرش ها همیشه به معنی پایین بودن کیفیت آن نیست. پیشنهاد ما برای افرادی که بودجه کمی برای خرید فرش در نظر دارند، خرید فرش مستقیم از کارخانه فرش است. مهم ترین مزیت خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت از سایت قالی کاشان اطمینان از کیفیت فرش است. فرش های عرضه شده با تخفیف قیمت در قالی کاشان کیفیت بسیار بالایی دارند که توسط قالی کاشان تضمین شده است. انواع فرش ماشینی مانند فرش 500 و 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 و فرش 1500 شانه با قیمت مناسب و ارزان تر در این فروشگاه قابل خرید است. ، یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه انواع فرش ماشینی و دستباف و محصولات مربوط به این صنف است.

فرش ساوین طرح شبدر کرم

در این میان فرش های که با الیاف bcf، پلی استر و پلی پروپلین تولید می شوند جزء فرش های با الیاف مصنوعی هستند که در مقایسه با دیگر الیاف دارای رنگ های درخشانی هستند. این نوع فرش ها در مقایسه با فرش های که با الیاف آکریلیک تولید میشوند از استحکام و مقاومت کمتری برخوردارند و در نتیجه کیفیت پایین تری دارند و در رده فرش های باکیفیت پایین دسته بندی میشوند. وزن فرش هر چند برای خریداران قابل تشخیص نیست اما در قیمت فرش و طول عمر آن تاثیر زیادی دارد.هر چه ضخامت فرش کمتر شود از وزن فرش و مقاومت بافت آن کاسته خواهد شد. خیلی از فرش هایی که قیمت پایینی دارند به این خاطر است که با ضخامت کمتر و وزن پایین تر بافته شده اند. شما می توانید برای دیدن قیمت فرش ارزان کاشان هر کدام از محصولات را مشاهده کنید و بعد از انتخاب ابعاد قیمت نهایی آن را ببینید.

  • فرش شادرخ این امکان را به شما می دهد تا پس از خرید، فرش خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.
  • هرچند هزینه خرید یک قسمت مهم است؛ اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که خرید ارزان قیمت را جذاب می‌کنند.
  • اما برای افرادی که بتوانند مشکل را با همان فرش ته انباری ارایه شده برطرف کنند بسیار عالی میباشد .

در خرید فرش به صورت مستقیم از کارخانه به علت حذف واسطه ها و دلالان، قیمت فرش ها به نرخ کارخانه به فروش می رسد. در خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان این اطمینان را می توانید داشته باشید که فرش های با کیفیت را با قیمت واقعی خریداری نمایید. در خرید غیر حضوری و به صورت آنلاین، خریدار می تواند مشخصات و خصوصیات انواع فرش ماشینی کاشان را مشاهده نموده و بهترین فرش با قیمت ارزان را برای منزل خود را خریداری نماید.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش ارزان و با کیفیت هستید بدون شک فرش ماشینی محیا می تواند به خوبی نیاز شما را… فرش با کیفیت به فرشی اطلاق میشود که از نخ ۱۰۰درصد اکریلیک و الیاف درجه یک استفاده شود و استانداردهای قالی بافی را رعایت کند. معمولا چنین فرش تولیدی چون هزینه تمام شده آن بالاست قیمت فرش هم زیاده ولی اگر بخواهیم همان فرش را ارزان تمام کنیم باید بعضی از پارامترها را دستکاری کنیم مثلا ورزن فرش را سبک کنیم . و یا از نخ درجه پایین تر استفاده کنیم میشود تا حدودی قیمت تمام شده را کم کرد و فرش ارزان قیمت با کیفیت تحویل داد.

فرش ارزان اما بی کیفیت خرید نکنید!

فرش ارزان ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران مجله ایران راگ-فرش شادرخ

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع فرش ماشینی، فرش های ۷۰۰ شانه ارزان قیمت کاشان می باشند. بالا بودن تراکم در فرش های ماشینی سبب ریز بافت و ظریف بودن بافت فرش می شود. جنس الیاف مورد استفاده در این مدل فرش ها درجه یک و از جنس اکریلیک هیت ست شده می باشد. قیمت فرش ارزان در گروه تولیدی فرش کاشان بر اساس نوع الیاف، شانه و تراکم و نوع ابعاد متفاوت است.

فرش‌های 6 متری و یا اندازه‌های دلخواه کوچک‌تر قالیچه های ماشینی ارزان قیمت ارزان‌تر است. خرید فرش از کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث کاهش قیمت فرش های شادرخ شده است. ارزان بودن فرش در فروشگاه شادرخ به معنای کیفیت پایین نیست.

برای مشاهده انواع طرح های فرش قیطران به بخش فروشگاه ایران راگ مراجعه کنید. ارزان و دستباف را می‌خواهید تجربه کنید، پس بهتر است که از این فروشگاه معتبر استفاده کنید تا خریدی ایده آل داشته باشید. محصولات فروشگاه زر فرش تا پایان ماه اردیبهشت 98 بین 20 تا 30 درصد شامل تخفیف می باشند . اما هر دو فروشگاه به مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری جشنواره فروش فرش با تخفیف می کنند .

راهنمای خرید در تک فرش

مشتریان باید متوجه این قضیه باشند که همانطوری که قیمت برایشان مهم است. درصدی از کیفیت و طرح و نقشه و حتی دستگاهی که فرش با آن بافت می‌شود فرق دارد. ولی فرش استوک می‌تواند نیازهای خرید فرش خانوادهای کم درآمد را برطرف کند.

در اینجا می خواهیم شما را با چندین مدل فرش ماشینی که کالا فرش برای آن ها تخفیف در نظر گرفته است آشنا کنیم . برای اینکه مشتری بتواند اطلاعات کافی درباره فرش خریداری شده را دریافت کند در قسمت پشت فرش ماشینی برچسبی قرار می دهند که به آن شناسنامه فرش گویند . در این برچسب اطلاعات فنی فرش از جمله تعداد رنگ بکار رفته در فرش ، تراکم عرضی و تراکم طولی فرش ، وزن فرش ، جنس فرش ، ابعاد فرش و… که با توجه به این مشخصات خریدار آشنایی کافی را از محصول خود به دست می آورد .