فرم متقاضیان مهاجرت به عمان کاریابی بین المللی افق-کمک مهاجرت

با ثبت شرکت در عمان علاوه بر اقامت یک ساله و افتتاح حساب بانکی به عنوان شخص حقیقی، می‌توانید برای خانواده و شرکا و خانواده آنها اقامت عمان را بگیرید. باید توجه داشته باشید که مهاجرت از این طریق نیز دشواری های خاص خود را دارد. برای مهاجرت ورزشکاران نیاز به دعوت نامه شغلی از طرف کارفرمای عمانی خواهد بود. در کشورها دو نوع سیستم مهاجرتی وجود دارد به نام سیستم خاک و خون! عمان جزو کشورهایی است که پایبند به قانون خون می‌باشد، به این معنی که فقط در صورتی فرزند متولد عمان، تابعیت عمان می‌گیرد که یکی از والدین عمانی باشند. عمان یکی از کشورهای زیبا در دنیا است که اگر به هوای گرم علاقه دارید می تواند کشور دوست داشتنی برای شما باشد.

مهم‌ترین شرط مهاجرت کاری به کشور عمان دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرمای عمانی است. این کارفرما هم می‌تواند یک شخص باشد و هم یک شرکت که در عمان قرار دارد. به طور کلی کشور عمان از آن دسته کشور هاییست که روند اخذ اقامت پیچید و دشواری دارد و به راحتی به هیچکس اجازه تابعیت در این کشور را نمی دهد. بنابراین برای دریافت پاسپورت و اخذ تابعیت این کشور حتما باید از راهنمایی های وکیل ماهر به امور مهاجرت به این کشور بهره ببرید تا بتوانید به هدف خود یعنی مهاجرت به عمان و اخذ تابعیت این کشور برسید. موسسه مهاجرتی ملک پور با 15 سال سابقه در امور مهاجرتی و رزومه ای درخشان در این زمینه می تواند راهنمای شما در انجام این امور باشد.

مدرک زبان انگلیسی و رزومه تحصیلی از موارد بسیار مهمی است که می‌تواند در تمدید کمک هزینه مالی تأثیر زیادی داشته باشد. سیستم آموزش عالی در کشور عمان نسبت به بقیه کشورهای عربی نوپا است، اما پیشرفت زیادی داشته است. دانشگاه‌های هنر و علوم اجتماعی و همین‌طور بازرگانی و اقتصاد در کشور عمان دارای شرایط بسیار خوبی هستند. به طور کلی دوره‌های آموزش عالی در کشور عمان شامل ۴۰ جلسه آموزشی است.

نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

بنده ۳۰ ساله هستم مهندس شیمی پتروشیمی لیسانس و ارشد پلیمر دارم. ۴ سال سابقه کار پالایشگاه دارم و زبان انگلیسی هم مسلط هستم. سلام من فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک گرایش سیالات هستم نرم افزار های آفیس و اتوکد هم تسلط دارم زبان انگلیسی هم در حد متوسط بلدم.مدرک HSE از فنی حرفه ای هم دارم.ولی چون تازه فارغ التحصیل شدم سابقه کاری ندارم. برای عمان باید همیشه پیگیر باشید و توی اولین فرصت اقدام کنید. ولی اگر مدرک فنی معتبر دارین میتونید جاب افر برای کشور های دیگه اقدام کنید.

نکته حائز اهمیت این است که با توجه به اینکه کارفرما در راستای پذیرش فرد در شغل مشخصی وارد شده است و تکمیل اطلاعات انجام داده، تغییر شغل پس از ورود به کار، دشوار است. هزینه‌ای که بابت دیرکرد ماهانه تمدید ویزا باید پرداخت کنید، حدوداً 50 ریال عمان اعلام شده است. همچنین فرد مجله خبری مهاجرت مسئول استخدام باید گواهی‌ای ارائه کند که نشان دهد کارمندی که قصد استخدامش را دارد، سابقه ارتکاب جرم را نداشته باشد. از جمله مشاغلی است که با ویزای استخدام امکان حضور دراین کشور برای مهاجران فراهم می‌شود. سلام دوست عزیز در مورد ویزای اوسبیلدونگ این مطلب را مطالعه ن…

در چه مشاغلی می‌توانیم در عمان کار کنیم؟

در طی چند سال گذشته تا به حال برای انجام این کار مبالغ زیر مطرح بوده است. برای مهاجرت به عمان باید برخی هزینه‌های عمومی مانند گرفتن ویزا، آماده‌سازی مدارک و ترجمه آن و همچنین هزینه اقامت در عمان را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر این هزینه‌های عمومی هر یک از مسیرهای مهاجرتی، با هزینه‌های مجزایی روبرو است.

نکات مهم مهاجرت به عمان و مقایسه با امارات و کشورهای اروپایی و آمریکایی

افرادی که می‌خواهند در دانشگاه‌های عمان درس بخوانند و مدرک کارشناسی ارشد خود را از این کشور اخذ نمایند باید نمره زبان در حد آیلتس 6.5 داشته و همچنین مدارک تحصیلی دیپلم 12 ساله خود را به همراه مدرک کارشناسی ارائه دهند. مهاجرت از طریق ازدواج نیز یکی از روش‌های گرفتن اقامت عمان است. در این روش، اگر فردی با مردی با تابعیت کشور عمان ازدواج کند و شرایط زیر را داشته باشد می‌تواند تابعیت عمان را نیز دریافت نماید. دولت عمان به هنرمندان و ورزشکارانی که دعوت‌نامه ارسال کرده باشد، اقامت عمان و مجوز فعالیت در این کشور را می‌دهد.

  • به‌طورکلی، کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل اقتصاد قوی و دستمزدها و پاداش‌های بالایی که برای ورزشکاران در نظر گرفته‌اند، در سال‌های اخیر به مقاصد بسیاری از ورزشکاران تبدیل شده‌اند.
  • ویزای تحقیقات علمی به دارنده اجازه می‌دهد تا سه ماه در عمان بماند و ممکن است تا دو ماه دیگر تمدید شود.
  • یکی از روش های مهاجرت به عمان و اخذ اقامت آن مهاجرت کاری به عمان می باشد.
  • امروزه خیلی از دانشجویان برای ادامه ی تحصیل و تحصیل در دانشگاه ها و آکادمی های معتبر دنیا دارن به هر دری می زنن و سعی می کنن خودشون رو به کشوهای مختلف برسونن.
HSBC بانک بین‌المللی است که به اتباع خارجی برای خرید ملک در عمان وام می‌دهد. با اجرای قانون خریداری املاک عمان برای مهاجران، امکان صدور ویزای اقامت این کشور نیز ایجاد شد. اغلب ایرانیانی که برای سرمایه‌گذاری به عمان مهاجرت کرده‌اند، وضع مالی آن‌چنان عجیب‌وغریبی نداشته‌اند؛ پس شما هم می‌توانید با روش سرمایه‌گذاری به این کشور نقل‌مکان کنید. ویزای کاری عمان تقریباً سه ما بعد از تاریخ صدور مهلت دارد و پس از آن باید تمدید شود. مخارج دریافت ویزا برای مشاغل نیمه حرفه ای و کارگری نیز بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ ریال است. برخی اقدامات مثل ویرایش اطلاعات، تغییر کارفرما، پرداخت جریمه تمدید و … نیز هزینه های کمی ( ۵ تا ۵۰ ریال) در بر خواهند داشت.