فرم متقاضیان مهاجرت به عمان کاریابی بین المللی افق-کمک مهاجرت

البته ترجمه مدارک مقطع لیسانس را هم باید انجام داده باشید. در مواردی که فرد خارجی در عمان کار می‌کند و هنوز دو سال از آخرین خروجش نگذشته است، نامه آزادسازی از کارفرمای قبلی و تایید اداره کل گذرنامه و اقامت الزامی است. کارمندانی که ویزای کار دارند نباید قبل از شش ماه از عمان خارج شوند. اعضای خانواده ممکن است برای پیوستن به خانواده درخواست ویزای دهند. در این صورت، به خانواده کارمند اجازه داده می‌شود که در عمان اقامت کنند، اما در طول این مدت نباید کار کنند. هنگامی که وضعیت ترخیص کار به دست آمد، کارفرما از نظر قانونی مجاز است کارمندان خارجی مشخص شده را استخدام کند.

  • ویزای بازدیدی به اشکال مختلف از جمله ویزای تجاری، توریستی و خانوادگی ارائه می‌شود.
  • علاقه ای که مسئولان کشور عمان به جذب ورزشکاران حرفه ای کشورهای دیگر دارند به دلیل افزایش سطح ورزشی کشورشان است.
  • از دیگر راه های مهاجرت به یک کشور و اخذ پاسپورت و اقامت آن تولد در یک کشور می باشد که این قانون دربرخی از کشور ها رواج دارد و برای کودکی که در یک کشور متولد می شود امتیازاتی در نظر گرفته خواهد شد.
  • در سال جاری مشاغل مختلفی در عمان با کمبود نیروی کار روبه‌رو ده‌اند.

میتونید فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسامون دقیق تر راهنماییتون کنند. نرخ بیکاری یک کشور، بیان کننده وضعیت اقتصادی آن کشور می باشد و برای همین قبل از مهاجرت به هر کشوری لازم است که نسبت به نرخ بیکاری آن کشور تحقیق و بررسی انجام دهید. برای اخذ ویزا باید مدت اقامت فرد در عمان مشخص شده باشه، که بطور کلی بین یک تا دو سال از تاریخ ورود محسوب می شه. فرد متقاضی به ویزای معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ صدور داره. امروزه خیلی از دانشجویان برای ادامه ی تحصیل و تحصیل در دانشگاه ها و آکادمی های معتبر دنیا دارن به هر دری می زنن و سعی می کنن خودشون رو به کشوهای مختلف برسونن. در این بین کشورهای زیادی در اطراف ایران و جاهای دورتر هم هستن که ارزش تلاش و سختی کشیدن رو دارن.

پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه جهت مهاجرت خود را پیدا کنید. در قوانین مهاجرتی کشورهای عربی و مهاجرت به اونها بخصوص درباره ی عمان و اخذ اقامت این کشور از طریق ازدواج، این کار امری حقوقی تلقی می شود. در بحث مهاجرت و اخذ اقامت عمان یکی از شرایط مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج این است که شخصی که تابعیت عمان رو دارد باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشد. دوست عزیز برای دریافت ویزای دیگر کشور ها نیاز به شرایط مهمی مثل سن مناسب تحصیلات معتبر و متناسب با سن. داشتن مدرک زبان یا تسلط کافی به زبان کشور مقصد و تمکن مالی مناسب برای ارائه صورت حساب بانکی به دولت کشور مد نظر و پرداخت هزینه های دولتی و حقوقی مهاجرت میباشد.

میزان تقریبی شهریه‌ها در دانشگاه‌های کشورعمان در مقطع لیسانس. ویزای سرمایه‌گذاریویزای سرمایه‌گذاری برای خارجی‌هایی در نظر گرفته شده است که قصد سرمایه گذاری در عمان را دارند. این ویزا باید به تایید وزارت بازرگانی و صنعت برسد.ویزای پیوستن اعضای خانوادهاین ویزا به همسر کارمند خارجی و فرزندان زیر 21 سال اعطا مجله خبری مهاجرت می‌شود. این فرآیند نیاز به گواهی وزارت کشور برای تایید وضعیت ازدواج دارد. یکی از شروط مهم برای اخذ ویزا همراه برای خانوادتان، دارا بودن درآمدی بیش از 500 ریال عمان می باشد. در کشور عمان، بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌های معروف آمریکا و اروپا شعبه داشته و عملاً دانشگاه‌ها و کالج‌های بین‌المللی به حساب میان.

یکی از اصلی ترین حالت های مهاجرت به عمان کاری، داشتن جاب آفر است. جاب آفر یعنی یک کارفرمای عمانی برای شما پیشنهاد شغلی ارسال کرده یا شما پیشنهادات خود را برای کارفرما ارسال کرده و او نسبت به استخدام کردن شما تمایل نشان داده است. وجود شرکت های بزرگ خارجی باعث رونق بازار کار برنامه نویسی در عمان شده است. بیشتر فرصت‌های شغلی در کشور عمان در حوزه مشاغل علوم پزشکی، فناوری اطلاعات و مشاغل فنی مانند جوشکاری هستند.

همانطور که در آب و هوای بیابانی معمول است، دما می‌تواند به شدت بین روز و شب متفاوت باشد، به خصوص هر چه بیشتر به سمت مرکز کشور بروید. آیا قصد مهاجرت به عمان را دارید؟ عمان یک مقصد ایده آل برای مهاجرت است و هر ساله مهاجران بسیاری را به سوی خودش جذب می‌کند. مهاجرت به عمان شما را به گوشه‌ای کمتر شناخته شده از خاورمیانه می‌برد.

فرم مشاوره رایگان

لازم به ذکر است که هزینه اقامت برای دانشجویانی که تازه به دانشگاه وارد شده‌اند، با سایر دانشجویان متفاوت می‌باشد. هزینه ویزای کاری عمان با توجه به شغل مورد نظر و نحوه ارتباط با کارفرما تعیین می شود. برای مثال هزینه ویزای کار در عمان برای مشاغل سطح بالایی که ماهانه بیش از ۴ هزار ریال درآمد دارند حدود ۲۰۰۰ ریال است. برای مشاغلی که بین ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ ریال درآمد دارند نیز هزینه ویزا حدود ۱۰۰۰ ریال خواهد بود .

تحصیل در آلمان

این کشور با استفاده از همین منابع توانست زیرساخت‌های اقتصادی خود را بهبود بخشیده و به یکی از ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه تبدیل شود. کشور عمان دارای بیش از پنج میلیون بشکه ذخیره نفت خام است و فروش روزانه این کشور از این نفت به بیش از یک میلیون بشکه می‌رسد. با توجه به امکان تمام شدن ذخایر نفت و گاز این کشور، دولت عمان در سال‌های گذشته تلاش کرده تا روی صنایع دیگر تمرکز کند. از همین رو کشور عمان سرمایه‌گذاری روی صنعت گردشگری را آغاز کرد. که البته بهترین روش برای سرمایه گذاری و مهاجرت به عمان ثبت شرکت در عمان می باشد. تا زمانی که افراد ویزای کاری عمان را نداشته باشند امکان کار در عمان وجود ندارد.

بر این اساس صرفاً به دنیا آمدن فرزند در این کشورها منجر به اخذ تابعیت نخواهد شد؛ بنابراین افرادی که تابعیت این کشورها را ندارند، نمی‌توانند با مهاجرت و به دنیا آوردن فرزند خود، تابعیت بگیرند. بعضی کشورها مثل برزیل، کانادا، آمریکا و … از طریق سیستم خاک، تابعیت کشور خود را به فرزندان متولد شده می‌دهند. کشورهای با سیستم خون تابعیت فرزند را بر اساس تابعیت والدین می‌دهند. یکی دیگر از این شرایط حضور 18 ماهه فرد در بازه سه ساله در این کشور است. هر تغییر و کم و کاستی در این بخش باعث خواهد شد تا فرد اقامت یک‌ساله و یا سه ساله خود را از دست بدهد. آموزش در این کشور هم به زبان عربی و هم به زبان انگلیسی انجام می‌شود.

با اخذ ویزای کار ورزشکاران، مربیان ورزشی، قهرمانان ورزشی و مفسران ورزشی می‌توانند در این کشور به کار و اشتغال بپردازند. از مهم‌ترین مدارک برای پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های عمان، مدرک دیپلم دوازده‌ساله و نمره زبان انگلیسی 5.5 آیلتس است. این دو مدرک حداقل‌های پذیرش تحصیلی و مهاجرت به عمان برای تحصیل در مقطع کارشناسی است. در ویزای ده ساله، مبلغ سرمایه گذاری ۵۰۰۰۰۰ ریال عمانی و در ویزای ۵ ساله، ۲۵۰۰۰۰ ریال عمان است. هزینه مهاجرت به عمان از طریق سرمایه گذاری نیز به شرح زیر است.