قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

شرکت تهران دما به همراه محصولات ارسالی به مشتریان، کلید قفل را به آن ها ارائه می نماید. یکی دیگر از نکات مثبتی که می توان به آن اشاره کرد، زیبایی و شیک بودن دریچه کولرهای قفل زیمنس دار است. اگر کانال کولر یک محیط به گونه ای باشد که در درون سقف نضب شود، این محصول بر روی آن نصب می گردد. مشتریان در هنگام خرید دریچه کولر سقفی، می توانند مدل های متنوعی را مشاهده و تهیه کنند.

  • این دریچه ها در ابعاد و انواع بسیار متنوعی ساخته و تولید می شوند تا بر اساس نیاز محیطی بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • دریچه کولر روشنایی برای نور پردازی در محیط ها استفاده می شود.
  • باد خنک حاصل از دریچه کولر در ساعات گرم تابستان، لذتی بهشتی بوده و تنها در صورت عدم‌دسترسی به برق شهری شما را از این حس خوش‌آیند دور خواهد نمود.
  • مشتریان برای خرید دریچه کولر ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس می گیرند، در مرحله ی بعدی کارشناسان این شرکت نحوه ی صحیح اندازه گیری دهانه ی کانال کولر را توضیح می دهند.

بسیاری از کاربران، از گرد و غباری که به منزل وارد می‌شود شکایت دارند. از همین رو در نوع جدید این نوع درچه‌ها، سعی شده است با استفاده از پره‌هایی که داخل دریچه تعبیه می‌شود، تا حدود زیادی جلوی گرد و غبار گرفته شود. یکی از عمومی‌ترین و بهترین نوع دریچه‌های کولر که از زمان قدیم تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مورد توجه افراد و کارکنان است، دریچه‌های کولر آلومینیومی است. دریچه کولر در واقع در انتهای کانال کولر نصب می‌شود که به کمک آن، تهویه منازل در فصول مختلف سال صورت می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین مباحثی که امروزه برای پیمانکاران و معماران ساختمان مطرح است، بحث نحوه کانال کشی مهندسی شده و نصب دریچه کولر است.

قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

اما دریچه های آلومینیومی از جنس پروفیل آلومینیومی ساخته می شوند که به نسبت دریچه های آهنی سبک وزن تر می باشند. به کمک این دریچه نیز شما می توانید میزان فشار هوای ورودی را به خوبی تنظیم نمایید و همچنین ورودی را در صورت نیاز کاملا مسدود کنید. دارای استحکام و مقاومت کاملا مناسب بوده، وبا توجه به کیفیت و سبکی وزن این محصول در برابر فرسایش و خوردگی مقاوم می باشد.. این دریچه کولر دارای دمپر جهت مسدود کردن و باز کردن جریان هوا می باشد. یکی از نکات مهم در زمان ساخت دریچه کولر آهنی، تعبیه ی محل پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ بر روی فریم قبل از انجام عملیات رنگ کردن آن می باشد.

قیمت دریچه کولر پلاستیکی

برای تولید طرح‌های متنوع و همچنین ایجاد پره‌های دریچه از فناوری CNC استفاده می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که این نوع دریچه‌ها به دلیل جنس چوبی‌شان برای مناطق با آب و هوای گرم و مرطوب مناسب نیستند. همه بخش‌های دریچه کولر آهنی ازجمله تیغه‌های هوا، پره‌های دمپر و فریم از جنس آهن هستند. استفاده از ورق‌های ضخیم علاوه بر افزایش طول عمر باعث می‌شود که هنگام برخورد هوا با دریچه، صدای اضافی و لرزش در پره‌ها ایجاد نشود. دریچه‌های آهنی به صورت عادی و سفارشی در بازار عرضه می‌شوند.

انتخاب بهترین دریچه کولر

دریچه کولر آلومینیومی قابل شست و شو بوده و در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. دریچه کولر گالوانیزه ارزانتر از دریچه کولر آلومینیومی می باشد. به منظور تنظیم مسیر باد دریچه کولر و جهت دهی آن به سمت بالا و پایین می توان از دمپر استفاده نمود. همچنین برای اینکه ورود هوا از بیرون به درون را متوقف کنیم می توانیم دمپر دریچه کولر را کاملا بسته و مانع نفوذ هوا به داخل فضا شویم.

ویژگی های دریچه های کولر آهنی

وزن دریچه‌های آهنی نیز در مقایسه با دریچه‌های آلومینیومی، پلاستیکی و چوبی بسیار زیاد است. پره‌های دریچه آهنی معمولا اندکی ضخیم‌تر از پره دریچه‌های آلومینیومی، چوبی و پلاستیکی هستند. در برخی از ساختمان‌ها به جای دریچه آلومینیومی از دریچه کولر چوبی استفاده می‌کنند. در صورت تمایل به استفاده از دریچه چوبی برای کانال کولر باید بر روی آن از روکش مخصوص استفاده شود. در صورت عدم استفاده از روکش بر روی دریچه چوبی احتمال پوسیدگی آن بسیار زیاد است.

دریچه کولر قابل تنظیم اغلب برای کولر آبی مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه ی خطی در مکان هایی که از سیستم های داکلت اسپیلت و فن کوئل استفاده می نمایند، نصب می شود. شرکت تهران دما اجرای دریچه کولر در شرکت های برجستهرا در سال های اخیر ارائه نموده است. شرکت تهران دما انواع مختلقی از دریچه کولر را در کارخانه جات و شرکت های مشهور نصب نموده است. یکی از مکان هایی که شرکت تهران دما محصولات خود را عرضه نموده است، شرکت لبینات کاله می باشد.

نمونه دیگری از دریچه های پرکاربرد، دریچه پلاستیکی تهویه مطبوع بوده و برای انواع کولرها مناسب است. دریچه پلاستیکی اندازه های مختلفی دارد و در ابعاد متفاوت تولید و عرضه می شود. یکی از مهم ترین مزایای این نوع دریچه، سبک و قابل شستشو بودن آن است. مواد اولیه ای که برای ساخت این دریچه استفاده می شوند، کیفیت و عمر بسیار بالایی دارند. کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول باعث شده است که در طول زمان تغییر رنگ ندهد و از استحکام بالایی برخوردار دریچه کولر باشد.

کاربرد هر یک از دریچه کولر تزئینی علاوه بر تنظیم دما و جهت باد، زیبا نمودن محیط و دکوراسیون داخلی می شود. تهران دما این محصول را با توجه به سایز و اندازه های دلخواه مشتریان خود تولید می نماید. امروزه به دلیل وسعت ارتباطات، اینترنت نقش بسیار مهمی در امور زندگی هر فرد ایفا می کند. به همین جهت می توان گفت خرید اینترنتی دریچه کولر بهترین روش برای خرید و دریافت این کالا می باشد. بهترین راه برای خرید دریچه کولر مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد. شرکت تهران دمافروشگاه اینترنتی خرید دریچه کولر را برای رفاه خرید مشتریان دایر نموده است.

ساخت این تجهیزات هوشمند و پیشرفته و تعبیه آن در فضای داخلی ساختمان ها به گونه ای است که از انتقال و ورود هر نوع آلودگی ها و ذرات گرد و غبار به داخل جلوگیری می نماید. فناوری های حاصل از ساخت این دریچه ها حاکی از آن است که این بخش از کولر با استحکام و مقاومت بسیاری بالایی ساخته شده است. به گونه ای که به عنوان یک عایق صوتی و گرمایشی قوی عمل خواهد کرد.