لپ تاپ استوک با گارانتی بی قید و شرط!️ به روز استوک معتبر ترین فروشگاه لپ تاپ

در این سیستم از قطعات مرغوب و قابل اتکا استفاده شده است و از عهده کارهای عمومی به خوبی بر می آید. این محصول برای افرادی است که می‌خواهند برای فعالیت‌های روزمره یک سیستم اقتصادی داشته باشند. در این سیستم درایو نوری تعبیه نشده است ولی به جای آن می‌توانید از پورت‌های USB آن استفاده کنید. وزن ۱.۵ کیلوگرمی و طراحی ظریف و باریک این لپ‌تاپ هم در کنار زیبایی، آن را به گزینه‌ای مناسب برای حمل و نقل تبدیل کرده است.

سامسونگ برای این که کمبود این چراغ اعلانات حس نشود قابلیتی بسیار جذاب در زمینه دریافت نوتیفیکیشن قرار داده است. در این قسمت در مرحله‌ی اول حتما گزینه‌ی Dolby Atmos را روشن کنید تا کیفیت و حجم صدای دریافتی بهبود پیدا کند. از این مرحله به بعد گوشی بوق‌های متفاوتی را در دو گوش شما پخش می‌کند و از شما می‌پرسد که آیا صدا را شنیدید یا خیر و شما تنها باید گزینه‌ی Yes یا No را انتخاب کنید.

آموزش کامل نصب دو واتساپ در یک گوشی هواوی

در هنگام خرید لپ تاپ استوک به کارایی لپ تاپ و گرید آن توجه کنید و در نهایت قیمت روز لپ تاپ را با قیمت دست دوم آن مقایسه کنید. اگر شما هم هر روز به لپ تاپ خود خیره شده و کارهای متفاوتی انجام می‌دهید، باید اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش لپ تاپ برای چشمام شما راحت‌تر باشد. می‌توانید از گزینه‌های براق‌تر بازار استفاده کرده و حس و حال خوبی داشته باشید. صفحه نمایش لمسی همواره براق هستند، اما می‌توانند یکسری معایب هم داشته باشند.

بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت : Dell G3

این بدنه ۱۹.۹ میلی‌‌متر ضخامت و ۱.۸ کیلوگرم وزن دارد و برای جا‌به‌‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. وجود بلندگو‌های قوی Harman Kardon هم کاربری این لپ‌‌تاپ را به‌ عنوان یک محصول مالتی‌مدیا تقویت می‌کند. پورت‌های USB Type-C و HDMI روی لبه‌‌های این مدل از ایسوس دیده می‌‌شود که با استفاده از آن‌‌ها می‌توان انواع ابزارهای جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ‌‌تاپ متصل و از آن‌ها استفاده کرد.

لپ تاپ استوک با گارانتی بی قید و شرط!️ به روز استوک معتبر ترین فروشگاه لپ تاپ

اگر ترجیح می‌دهید که این عدد نمایش داده نشود این گزینه را خاموش کنید. همه‌ی ما برنامه‌هایی به روی گوشی‌های خود داریم که استفاده زیادی ندارند و می‌خواهیم چند وقت یک بار از آن‌ها استفاده کنیم و مهم هم نیست که نوتیفیکیشن از آن‌ها دریافت کنیم. با افزودن برنامه‌ها به این بخش دسترسی آن‌ها به پس‌زمینه محدود می‌شود و قطعا در مصرف بهینه شارژ تأثیر به سزایی خواهد داشت.

حالت Vivid رنگ‌ها را به صورت اغراق شده و غلیظ‌تر از واقعیت به شما نمایش می‌دهد و گوشی های امولد سامسونگ به صورت پیش فرض به روی این حالت قرار دارند. اگر رنگ بندی طبیعی‌تر صفحه نمایش را ترجیح می‌دهید حتما گزینه Natural را انتخاب کنید تا رنگ‌ها تا حد ممکن به حالت واقعی خود نزدیک شوند. حال به صفحه Battery‌ برگردید و به روی More battery settings کلیک کنید. این گزینه را حتما روشن کنید؛ چرا که با روشن بودن آن گوشی به صورت خودکار برنامه‌های کمتر استفاده شده توسط شما را تشخیص داده و دسترسی آن‌ها به پس‌زمینه را محدودتر می‌کند.

ابزار قدرتمند حرفه‌ای‌ها

انتخاب از بین محصولات این برند، شما را در شرایط بهتری قرار خواهد داد و می‌توانید چندین ساعت از لپ تاپ استفاده کنید. امکان ارتقا حافظه رم و دیگر قطعات لپ تاپ هم فراهم شده است و ایسوس هم مانند سایر برندها چنین امکانی را بدون مشکل خاصی در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده صحیح از لپ تاپ خود، می‌توانید ماندگاری باتری را برای مدت زمان بیشتری حفظ کرده و در بیرون از منزل، نیازی به شارژ مجدد لپ تاپ هم نداشته باشید. یکی از بهترین ویژگی‌های لپ تاپ این است که می‌تواند داخل کیف لپ تاپ قرار گرفته و با شما دور دنیا سفر کند. اگر نگران قابلیت حمل لپ تاپ خود هستید، بهترین کار این است که به سراغ لپ تاپ‌هایی با اندازه صفحه نمایش کوچک‌تر و طراحی نازک و سبک‌تر بروید. این نوع لپ تاپ‌ها معمولا در قالب اولترا بوک‌ها در بازار عرضه می‌شوند و بنابراین، از این کلمه کلیدی هم می‌توانید برای انتخاب بهره ببرید.

  • در این لپ تاپ می‌توانید از پورت HDMI هم استفاده کنید که به‌طور معمول برای اتصال لوازم جانبی دیگر مانند مانیتور دوم استفاده می‌شود.
  • به‌طوری که CPU، GPU، هارد و مشخصات دیگر آن‌ها با لپ‌تاپ‌های عادی اصلاً قابل مقایسه نیستند.
  • در این سیستم از قطعات مرغوب و قابل اتکا استفاده شده است و از عهده کارهای عمومی به خوبی بر می آید.
  • خریداران همچنین از 1 ترابایت حافظه پرسرعت SSD در کنار 8 گیگابایت رم DDR4 برخودار خواهند شد.
  • صفحه‌نمایش FHD IPS و مات این لپ‌تاپ در محیط‌های روشن دید مناسبی را برایتان فراهم می‌کند.

باید توجه داشت که لپتاپها در سایزهای مختلفی نیز تولید میگردند از لپتاپهای مینی گرفته تا بزرگتر و انتخاب بهترین سایز لپ تاپ کاملاً یک انتخاب اختیاری است. در پایان در مورد نمایشگر باید گفت که باید با توجه نوع کاربری­تان از لپ­تاپ، نمایشگر مناسب را انتخاب کنید. اما باید ذکر کنیم که در سالهای اخیر سخت افزارهایی وارد بازار شدهاند که چنین امکانی را برای گیمرها فراهم فهرست این وبسایت را مرور کنید میکنند. اما باید بگوییم که در هر صورت باید روی انتخاب این قطعه حساسیت زیادی به خرج دهید، زیرا احتمالا ارتقا سیستمتان در سالهای آینده به این قطعه وابسته خواهد بود. سعی کردیم در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون از برندهای مختلف استفاده کنیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید.