لیست قیمت فلش مموری Eight آبان ایمالز

نکته ی دیگری که در زمان خرید فلش مموری باید به آن توجه داشته باشید نوع اتصال وبسایت اصیل بخرید فلش مموری است. کمی قبل تر فلش مموری ها تنها از USB پیشتیبانی می کردند اما در حال حال شاهد عرضه USB type C، فلش او تو جی و فلش لایتنینگ هستیم. حتما سرعت انتقال فلش مموری را بررسی کنید و مطمئن شوید رابط اتصالی آن با دستگاه‌های دیگری که دارید، مطابقت دارد.

  • بر اساس سیستم‌عامل، نوع فرمت‌های قابل پشتیبانی توسط فلش مموری متغیر است.
  • اما برای انتخاب ظرفیت مورد استفاده خود ،حجم فایل هایی که بیشتر با آن ها سرو کار دارید را در نظر بگیرید.
  • اگر قرار است محتواهای ویدیویی را در این حافظه‌ها ذخیره کنید، حجم‌های بالاتر مثل sixty four یا 128 گیگابایت انتخاب بهتری هستند.

این روزها که فلش مموری‌ها جایگزین بسیاری از حافظه‌های قدیمی شده‌اند، خرید Flash memory خوب هم دغدغه بسیاری از افراد گشته است. برای خرید بهترین فلش علاوه بر این که باید نیاز و هدف خود را به درستی روشن کنید، باید از ویژگی‌های این حافظه‌های کوچک هم مطلع باشید. در زیر این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم تا راهنمای خرید فلش مموری خوب برای شما باشند. فلش مموری‌هایی که حافظه NOR دارند جزو انواع فلش ارزان قیمت و جمع و جور دسته بندی می‌شوند. البته از نظر استحکام فیزیکی نسبت به سایر فلش مموری‌ها عمکلرد بهتری دارند. فلش مموری سیلیکون پاور دارای خاصیت های ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار است که مزیت بسیار خوبی به حساب می آید.

بدین ترتیب می‌توانید فلش مموری خود را با استفاده از نرم‌افزارهای خاص رمزگذاری نمایید. به کمک یک کابل مبدل می‌توانید فلش مموری را به گوشی‌های همراه خود متصل کنید. در خصوص گوشی‌های اندرویدی که درگاه میکرو یو اس بی دارند، به یک مبدل ” USB OTG” نیاز خواهد بود که یک سر آن دارای سر متناسب با فلش مموری است و سر دیگر آن با درگاه گوشی همراه سازگاری دارد. در خصوص گوشی‌های اندرویدی که درگاه USB-C دارند، به رابطی نیاز است که یک سر آن به درگاه فلش مموری معمولی متصل شود و سر دیگر آن سازگار با پورت تایپ سی باشد. اگر از فلش مموری تایپ سی استفاده کنید، نیازی به هیچ گونه رابط نخواهید داشت و به صورت مستقیم می‌توانید فلش را به گوشی خود وصل کنید.

هستید، بد نیست نگاهی هم به حافظه‌های کوچکی که قابلیت OTG دارند، بیندازید. قابلیت OTG به شما امکان می‌دهد Flash reminiscence را به طور مستقیم به گوشی‌های اندرویدی خود متصل کنید. زمانی که قصد خرید بهترین Flash reminiscence را دارید باید بدانید که هیچ فلش مموری one hundred درصد ضد آب یا ضد ضربه نیست. پس اگر حافظه کوچک داخل جیب‌تان را فراموش کردید و داخل ماشین لباسشویی گذاشتید، باید قید استفاده از آن را بزنید. با این حال مقاومت در برابر آب و رطوبت با درجه بندی مشخصی در برخی از انواع Flash memory وجود دارد.

استفاده از فلش مموری به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی به صورت مجزا و یا درون یک ست مدیریتی تبلیغاتی به همراه سایر وسایل کاربردی از رایج‌ترین کاربردهای فلش در دنیای بازاریابی و تبلیغات است. دریافت‌کنندگان و استفاده‌کنندگان از فلش مموری معمولاً سؤالاتی درباره این وسیله مفید دارند. از این رو در این مطلب تلاش کردیم تا به مهم‌ترین پرسش‌ها در خصوص فلش مموری پاسخ دهیم تا با یک جمع‌بندی ساده به تمامی پاسخ‌های خود برسید.

لیست قیمت فلش مموری Eight آبان ایمالز

با برسی های صورت گرفته سرعت انتقال اطلاعات این فلش حدود a hundred and fifty مگابایت بر ثانیه است. همچنین یک در پوش سیلیکونی دارد که می تواند از فلش در برابر گرد و غبار محافظت کند. یک فلش مموری معمولاً از یک یا چند تراشه حافظه فلش تشکیل شده است که هرکدام سلول های حافظه فلش زیادی را در خود جای داده اند. ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.

دسته بندی کالاها

شرکت نوآوران آسان پیشرو (فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت) ، فروشگاهی مطمئن برای خرید آسان کالاهای بازار کامپیوتر، شبکه، IT و تکنولوژی ست. فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت اصالت محصولات خود را تضمین می‌کند و یک خرید امن را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. ایزی مارکتایجاد “حس خوب خرید اینترنتی” در مشتریانش را ماموریت اصلی خود می‌داند. از بهترین برند های حوزه فلش مموری می توان به اپیسر، اچ پی،ای دیتا، ایکس انرژی، دیتا پلاس، سن دیسک، سیلیکون پاور، لکسار، میکروسونیک، وریتی، ویکو من، پاناتک، کدا و… اشاره کرد. عموما اگر از فلش مموری خود انتظار طول عمر بالا و سرعت خارق العاده را ندارید می توانید مدل های ارازن قیمت را تهیه کنید اما فلش های برند با وجود قیمت بالاتر، ارزش خرید بالایی دارند. فلش مموری ها محصولات کاربردی و کوچکی هستند که می‌توانند اطلاعات را از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل کنند.

Uv350 128gb Usb 32 Gen1 Flash Memory