لیست قیمت S7 1200 plc PLC آسام فروشگاه پی ال سی و اتوماسیون محصولات زیمنس در ایران

اگر قبلاً با LOGO PLC آشنا هستید، توصیه می‌شود که با کیت استارتر Siemens S ادامه دهید. کنترل کننده های منطقی دلتا محصولاتی در گروه‌های، سری DVP، سری AS و … دسته بندی می‌شوند. دلتا برای کاربردهای کنترل موقعیت و Positioning، کمیت های آنالوگ، پروسه ها و عملیات سیکوئنسی و … سی پی یو های خاصی را معرفی کرده است. ژاپن و آلن بردلی آمریکا اشاره کرد که هرکدام از این پی ال سی ها با برنامه نویسی خاص خود طراحی و ساخته شده اند.

در صنعت شرکت های مختلفی اقدام به تولید پی ال سی ها کرده اند در این بین یکی از بهترین تولیدات مربوط به شرکت زیمنس و پی ال سی SIEMENS می باشد. این سری علاوه بر مقرون به صرفه بودن و کارآیی بالا، پتانسیل ارتباطی قدرتمندی نیز برای وصل شدن به خارج سیستم دارد. سری AH دیگر رده محصولی است که کنترلرهایی با قدرت عملکردی بالا برای کاربردهای سنگین معرفی می کند. سری AS نیز انواعی از واحدهای مختلف پی ال سی چندمنظوره را برای کار با انواع تجهیزات خودکار معرفی می کند. محصولات این سری مجهز به کنترل حرکتی EtherCAT/CANopen هستند و از آن ها در صنایع چاپ، بسته بندی، نساجی و صنایع دارویی استفاده می شود.

لیست قیمت S7 1200 plc PLC آسام فروشگاه پی ال سی و اتوماسیون محصولات زیمنس در ایران دسترسی به هر یک از بخش های اتوماسیون صنعتی با استفاده از پی ال سی زیمنس بسیار آسان تر می شود. به همین دلیل در بین مدل های متنوع plc زیمنس بر اساس نوع اتوماسیون صنعتی خود می توانید یکی از انواع آنها را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که زمان خرید هر یک از plc های زیمنس باید در مورد کیفیت و تعداد ورودی و خروجی دیجیتال آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. سری پی ال سی زیمنس S7-400 قوی‌ترین سری در میان خانواده کنترلرهای SIMATIC در نظر گرفته می‌شود. با وجود عملکرد بالا و قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوان، مدل‌های این سری قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند؛ از این رو، خرید پی ال سی زیمنس S7-400 انتخاب هوشمندانه‌ای برای مدیریت فرایندهای با نیازهای عملکردی بالا در نظر گرفته می‌شود.

خرید و قیمت PLC

ما در این مجموعه با عرضه محصولات متنوع و با قیمت‌های مختلف، کاتالوگ کاملی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم. قیمت‌های ارائه شده شفاف هستند و با توجه به قیمت‌های بازار بورس و بازار آزاد مشخص شده‌اند. اگر در جست‌وجوی محصولی هستید که علاوه بر کارایی خوب، مقرون به صرفه هم باشد لطفأ کاتالوگ محصولات را در سایت مشاهده کنید. برندهای زیمنس، دلتا و ال اس هم اکنون در بازار ایران به سبب کیفیت فنی و قیمت متناسب با آن شرایط مناسبی دارند و تقاضاهای زیادی برای خرید آن ها وجود دارد. برای دانلود نرم افزار PLC خریداری شده بهتر است از سایت خود شرکت های توسعه دهنده استفاده نمایید زیرا این شرکت ها نرم افزار را در سایت خود به روز نگه می دارند. شما عزیزان می توانید برای دانلود نرم افزار PLC فقط کافی است که با فرمت Download software name PLC در گوگل سرچ کرده و به دنبال شرکت تولید کننده آن بگردید.

  • این مجموعه با سابقه 15 ساله خود در انجام و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی آماده خدمت رسانی به مهندسین برق و کارفرمایان صنعت برق می باشد.
  • دستگاه های پی ال سی به طور کلی دو نوع ورودی یا خروجی دارند؛ ترانزیستوری و رله ای.
  • آموزش زبان های مختلف برنامه نویسی ابزار کنترلر فوق از جمله زبان کد نویسی، لدر دیاگرام، فلوچارتی و بلوکی این امکان را به توسعه دهنده می دهد تا بدون هیچ دغدغه و نگرانی، پشتیبانی از کنترلر را انجام دهد.
  • هر کدام از این 3 سری، خود به دسته‌های دیگری نیز تقسیم بندی میشوند و بسته به نیاز کاربر و قیمت میتوانند در پروژه‌های مختلف قیمت plc به کار روند.
از پی ال سی یکی از پرچم داران در حوزه این صنعت بوده که جدیدترین سری آن PLC LOGO 8 نام دارد. پی ال سی PLC کمپانی زیمنس مدل SIMATIC S7-300 Siemens یکی از کنترل کنندهای منطقی وقابل برنامه ریزی کمپانی زیمنس ازخانواده S7-300 است که قابلیت کنترل تجهیزات در کارخانه ها و صنایع مختلف را به کمک برنامه ریزی منطقی برای شما فراهم می کند. امروزه PLC های کمپانی زیمنس با قابلیت اطمینان بالا در تمامی صنایع نظیر صنایع اتومبیل سازی، لاستیک سازی، فرآوری پلاستیک و سایر مواد، صنایع شیمیایی و غذایی، صنعت حمل و نقل ، تولید و تبدیل انرژی نظیر صنایع هسته ای و غیره استفاده می شوند. لوگو زیمنس پی ال سی با طراحی کمپکت است که استفاده آسانی داشته و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

کارت دیجیتال لوگو زیمنس DM8 24R