مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا 0 تا 100 تحصیل در کانادا رادسام-کمک مهاجرت

افراد متقاضی در این روش از طریق برنامه‌های (اکسپرس اینتری، جاب آفر، برنامه استانی و خود اشتغالی) می توانند اقامت کانادا را بدست آورند. البته باید توجه کنید که در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین برای اخذ این نوع ویزا، ارائه مدارکی چون گذرنامه، مدارک شغلی و تحصیلی، گواهی سلامت، عدم سوء پیشینه و فرم‌های مربوطه پرشده ضروری است. برای اخذ ویزای مجله خبری مهاجرت دانشجویی، متقاضیان باید تمکن مالی خود را برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل اثبات کرده و یا در غیر این صورت بورسیه‌های دانشجویی دریافت کرده باشند. همچنین از نظر صلاحیت‌های علمی نیز متقاضی می‌بایست در سطح خوبی باشد. هرچند که در هر موقعیت شرایط متفاوت است اما عموما برای تحصیل در این کشور داشتن معدل حداقل 14 و همچنین نمره مدرک زبان آیلتس حداقل 6.5 و دیگر مدارک مانند انگیزه‌نامه قوی، داشتن توصیه نامه و…

هزینه‌های سفارت برای صدور ویزا

روابط گسترده ما با مراکز آموزشی کانادا، دقت ما در پذیرش موکل و تجربه ما باعث شده تا پذیرش تضمینی را به موکلین خود ارائه بدهیم. اما اگر بالای 30 سال سن دارید، ولی به تحصیل در کانادا علاقه مند هستید، می توانید گپ تحصیلی خود را با نشان دادن رزومه خود توجیه کنید. انتخاب شدن در این مرحله بخش عمده ای از مسیر مهاجرتی شما محسوب می شود و پس از آن باید خود را برای دریافت ویزا و تدارکات سفر آماده کنید. به کمک مشاورین تراست کارفرمای مناسب و پیشنهاد کاری با مجوز LMIA برایتان اخذ می شود.

ویزای کاری کانادا

تراست، با اتکا به سالها تجربه و اطلاع دقیق از قوانین و مقررات اداره مهاجرت کانادا، به شما کمک می کند آینده ی زندگی خود در کانادا را آن طور که می خواهید طراحی کنید. ویزای استارت آپ کانادا یکی از روش های منحصر بفرد برای کسانی است که یک طرح تجاری عالی داشته باشند. دریافت این ویزا منجر به اخذ اقامت دائم کانادا برای فرد و خانواده وی می شود. ما انواع مهاجرت‌های صورت گرفته با این کشور را به دو دسته موقت و دائمی تقسیم‌بندی می‌کنیم.

کانادا از لحاظ قوانین محیطی پیوسته درحال توسعه و رشد بوده و امنیت، آرامش و بی‌طرفی در این کشور رو به افزایش است. از آنجایی که کانادا مانند بریتانیا یا کشور همسایه خود در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، لیبی و غیره به جنگ نمی‌رسد، بنابراین از طرف تروریست‌های داخلی و خارجی در امان بوده و خطر جدی این کشو را تهدید نمی‌کند. در مورد سن شما ممکن است سفارت محدودیت هایی را برای شما اعمال کند، چرا که شاید از لحاظ کارفرما برای شما محدودیتی نیز نباشد. بهترین موقعیت برای شما در سن کنونی است، چرا که با افزایش سن؛ شانس شما نیز برای ویزا کاهش می یابد. بدین منظور بهتر است اطلاعات جزئی تری را در اختیار ما قرار دهید تا بهتر شما را راهنمایی کنیم. بر همین اساس می توانید گزینه مد نظر را انتخاب نموده و با مشاورین ما گفت و گو نمایید.

دیپازیت شهریه دانشگاه های کانادا

متقاضی باید دارای سوابق حرفه ای و کاری درخشان در امور ورزشی و هنری و فرهنگی باشد. برنامه اسپانسرشیپ خانواده، برنامه ای است که به شما اجازه می دهد همسر، فرزندان، والدین و حتی پدربزرگ و مادربزرگ تان را برای مهاجرت حمایت کنید. جالب است بدانید از اقشار موفق در کانادا، هم وطنان خودمان هستند که در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند. با این که برای بیشتر روش های مهاجرت، محدودیت سنی تعریف نمی شود اما پایین تر بودن سن همیشه یک امتیاز محسوب می شود. اگر بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید، در دوره های مخصوص امتیاز بندی رقابت می کنید.

  • خیر، فعلا تنها از طریق روش ثبت شرکت میتوان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد که به صورت اقامت موقت هست.
  • شاید یکی از مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا که کم اهمیت به نظر برسد، مشاوره تحصیلی است.
  • این برنامه بر اساس سیستم امتیازبندی است و حداکثر امتیاز آن ۱۲۰۰ است.
  • همچنین مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ، کارآفرینی و نو آفرینی نیز به گونه‌ایی زیر مجموعه مهاجرت از نوع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند که در بند ذیل بیشتر درباره این مورد توضیح داده شده است.
  • در صورت داشتن شرایط لازم، امکان اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا در مقاطع فوق لیسانس و دکترا را دارید و به دنبال آن می‌توانید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید.