مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا 0 تا 100 تحصیل در کانادا رادسام-کمک مهاجرت

اما با تمام این تفاسیر افرادی هستند که به دلایل مختلف امکان دریافت مدرک زبان انگلیسی را ندارند. با بررسی کامل روش‌های مهاجرت به کشور کانادا متوجه می‌شویم که راه‌هایی هم برای دریافت اقامت بدون مدرک زبان وجود دارد. اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان قطعاً سخت‌تر از دریافت اقامت با ارائه این مدرک است و مسلماً شانس افرادی که دارای مدرک زبان معتبر با نمره عالی هستند برای اخذ ویزا و اقامت، بیشتر است. اما همچنان برخی از راهکارهای دریافت ویزای کاری و سرمایه‌گذاری مانند ICT هستند که بدون نیاز به مدرک زبان هم امکان دریافت اقامت را به شما می‌دهند. از دیگر انواع روش سرمایه گذاری در این کشور، کارآفرینی در کانادا است که تقریبا در همه استان‌های کانادا قابل اجرایی است.

یکی از نکاتی که همه افراد درباره مهاجرت در آن توافق نظر دارند، این است که مهاجرت پروسه ای زمان بر و هزینه بر است. به همین دلیل هم مهاجران همواره به دنبال راه هایی هستند که سریعتر و در عین حال ارزان تر باشند. در اولین قدم برای مهاجرت، باید شناخت خوبی از انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا داشته باشید.

در صورت اثبات حقیقی‌نبودن ازدواج، زوج خاطی ممکن است با عواقبی مانند زندان، جریمه مالی و ممنوعیت ورود به خاک کانادا مواجه شوند. برای آشنایی با شرایط دریافتویزای ازدواج کانادا، می‌توانید با کارشناسان ایران کانادا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. فرد اسپانسر، مسئولیت مالی همسر یا شریک قانونی را تا ۳ سال، بعد از دریافت اقامت دائم برعهده دارد. () مراجعه کنید و تمام مراحلی که باید انجام شود را به دقت مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید.

استان مانیتوبا

پس اگر سرمایه دارید، سرمایه شما تنها زمانی برای کانادا مفید است که قدرت مدیریتی و اداره موفق یک بیزینس را داشته و برای کانادایی‌ها شغل ایجاد کنید. اگر استعداد تحصیلی دارید، باید از رزومه قوی برخوردار بوده و ثابت کنید که پیشرفت علمی خوبی خواهید داشت. اگر تجربه کاری دارید، باید ثابت کنید که تخصص شما باعث پیشرفت اقتصادی کانادا خواهد شد. با صبا ویزا پلن به راحتی برنامه مهاجرتی خود به کشور کانادا را به نتیجه برسانید.

در این قسمت به بررسی نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا می پردازیم. البته توجه داشته باشید که مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا بر اساس سایر شرایط شما ممکن است تغییر کند. یکی از اصلی ترین سوال هایی که متقاضیان مهاجرت به کانادا مطرح می کنند این است که برای مهاجرت به کانادا باید از کجا شروع کنند؟ شاید فکر کنید، اولین گام مطالعه زبان انگلیسی است، یا فراهم کردن تمکن مالی. اما تجربه به ما نشان داده اولین قدم این است که بدانید کدام یک از روش های مهاجرت به کانادا برای شما مناسب تر است و بعد از آن به دنبال فراهم کردن شرایط مورد نیاز آن باشید.

برای راهنمایی دقیق تر و اینکه کدام یک از این روش ها یا روش های دیگر را باید انتخاب کنید، وقت مشاوره رزرو کنید. در این روش های سریع برای مجله خبری مهاجرت، معمولا می توانید در عرض 6 ماه به کانادا بروید. توصیه می شود برای تسریع در امور پرونده مهاجرتی خود، مدارک خود را جمع آوری نموده، مدرک زبان را تهیه کنید، فرم های مهاجرتی را به دقت تکمیل نمایید و به موقع برای انگشت نگاری حاضر شوید.

  • از‌این‌رو، مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا، راه درست را برای شما روشن خواهد کرد.
  • در صورتی که افراد بخواهند هزینه کمتری به دولت پرداخت کرده و یا بخواهند سرمایه‌گذاری کمتری در این کشور انجام دهند، هر کدام روش متفاوتی خواهند داشت.
  • از مزایای مهاجرت به کانادا می‌توان به دسترسی به یک محیط امن و تمیز اشاره کرد.
  • پس بهتر است شخص در مسیری قدم بگذارد که حداقل امتیازهای لازم را در آن کسب نموده است.
  • در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژیک و صنایع ایجاد شده در حوزه انرژی، نیمه غربی کانادا نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

برای مهاجرت به کشور کانادا راه‌های گوناگونی وجود داد که می‌توانید انتخاب کنید. مهاجرت تحصیل، کاری و سرمایه گزاری جزو روش‌هایی هستند که معمولا انتخاب می‌شوند. اما راه‌های دیگری مثل پناهندگی وجود دارد که می‌تواند شما را به خاک کانادا برساند، ولی انجام چنین روشی ممکن است مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی: