مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه-کمک مهاجرت

این سیستم در سالیان اخیر دچار تغییرات و تحولاتی در جهت پیشرفت داشته است که باعث شده در میان کشورهای جهان سیستم درمانی این کشور رتبه 70 را از آن خود کند. در ادامه سیستم درمانی کشور ترکیه و انواع بیمه‌های سلامت این کشور را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم. سانساراک علاوه بر تمام زیبایی‌ها دارای اقتصاد رو به پیشرفتی می‌باشد. این شهر مناسب افرادی است که می‌خواهند در شهری کم هزینه اما آینده دار سرمایه‌گذاری کنند.

در این برنامه، فرد متقاضی می بایست 500 هزار دلار را در بانک های کشور ترکیه سپرده گذاری نماید و پس از 3 سال می تواند پول خود را برداشت نماید. مهاجرت به ترکیه و انواع روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. یکی از نکات حائز اهمیت قبل از اقدام به مهاجرت بررسی شرایط نظام اقتصادی و سیاسی، تحلیل سیستم آموزشی و شرایط کاری کشور مقصد می باشد. چنانچه ابهاماتی در زمینه مهاجرت به ترکیه یا خدمات موسسه ملک پور دارید، می توانید طی تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. خرید ملک آسان‌ترین راه مهاجرت به ترکیه بلکه مطمئن‌ترین است، زیرا تنها از این طریق است که ظرف مدت سه ماه پاسپورت ترکیه را از آن خود می‌کنید. در مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک هرچه سرمایه اولیه بالاتر باشد سریع‌تر به اقامت دائم و پاسپورت ترکیه می‌رسید و بدون مواجه‌شدن با پیچیدگی‌های قانونی و ریجکتی ویزا پروسه را طی می‌کنید.

مراحل مهاجرت به ترکیه

با توجه به شرایط موجود جنگ روسیه و اوکراین و حضور اتباع روسیه در این کشور و همچنین وضعیت نامناسب اقتصادی ترکیه اصلاً پیشنهاد نمی شود. لذا توصیه می کنیم این ویدئو را ببینید تا از واقعیت های مهاجرتی اطلاعات کسب کنید. یادگیری زبان ترکی دشوار است و مدت زمان زیادی برای یادگیری مجله خبری مهاجرت این زبان لازم است. ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و کار در کشورهای مختلف آشنا شوید. ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و تحصیل در کشورهای مختلف آشنا شوید. چنانچه دانشجو در این آزمون نمره ی قابل قبول کسب کند، بورسیه تحصیلی به وی تعلق خواهد گرفت.

مزیت ها و مشکلات مهاجرت به ترکیه

از این رو فرد بایستی از تمام قوانین کشور مقصد اطلاع کافی داشته باشد. MIE که با کوله باری از تجربه و دانش در امر مهاجرت به کشورهای مختلف و آگاهی و علم به روز درباره کشورها و شرایط و قوانین آن ها آماده ارائه خدمت به شما عزیزان و مشاوره های تخصصی در زمینه مهاجرت و مسائل مربوط به آن است. همچنین شما عزیزان می توانید مقاله مشاوره مهاجرت به ترکیه را به کمک لینک موجود مطالعه نمایید. رعایت شرایط مندرج در قوانین مربوطه و تکمیل مدارک لازم به طور کامل و دقیق الزامی است. همچنین، اگر از طریق سرمایه گذاری برای شهروندی ترکیه اقدام می کنید، نیازی به صحبت به زبان ترکی، اقامت در ترکیه و شرایط اعلام ثروت ندارید.برای این کار باید مراحلی را دنبال کنید. علاقه مندان به کسب اقامت، باید با مراحل مهاجرت به ترکیه آشنایی داشته باشند.

در واقع مهاجرت تحصیلی به ترکیه و اقامت در این کشور می تواند زمینه را برای ورود دانشجویان به کشورهای اروپایی و آمریکایی برای مهاجرت تحصیلی به اروپا و آمریکا و یا کار هموارتر نماید. مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت ترکیه بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه است. امکان مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج نیز تحت شرایطی خاص امکان پذیر می باشد. افرادی می‌توانند از طریق ازدواج به این کشور مهاجرت نمایند و یا اقامت ترکیه را به دست آورند که یا با شخص تبعه ترکیه ازدواج کنند یا با شخصی که اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه را دارد ازدواج نماید. فردی که بخواهد از این طریق اقامت ترکیه را به دست آورد ابتدا اقامت موقت ۳ تا ۵ ساله را اخذ می نماید و در صورتی که ازدواج با فرد مورد نظر بیش از این مدت زمان به طول بیانجامد فرد می تواند اقامت دائم خود را به دست آورد. در این مدت فرد باید به زبان ترکی مسلط باشد و بتواند در فرهنگ کشور ترکیه ادغام گردد.

به طور میانگین هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در ترکیه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۳۰۰ دلار تخمین زده شده است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ معادل ۴۰۰ هزار دلار امریکاست. در صورت تایید سرمایه‌گذاری شما از سوی وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه، می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. برای دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید سهام، لازم است مبلغی معادل ۵۰۰ هزار دلار امریکا سرمایه داشته باشید. اقامت موقت ترکیه از طریق خرید ملک هرگز تبدیل به شهروندی نمی‌شود و فرد باید هر سال آن را تمدید کند. ما در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین و رایج‌ترین برنامه‌های مهاجرتی ترکیه را بررسی کنیم.

  • تمام حقوق مادی و معنوی برای موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو آتیه آفرینان محفوظ می باشد.
  • بنابر اطلاعات ارائه شده در وب سایت quora، به طور میانگین شما به ماهانه 5 هزار لیر برای زندگی در شهر بزرگ و پرطرفدار استانبول نیاز داشته و می توانید با اجاره یک ساله یک ملک در این کشور، مهاجرت موقت به ترکیه را تجربه کنید.
  • هزینه‌های تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاه‌های ترکیه بسته به دانشگاه و آن مقطع متفاوت می‌باشد.

همانطور که می دانید دانشگاه های ترکیه در رنکینگ جهانی دارای رتبه های بسیار خوبی هستند. شما پس از دریافت اجازه کار، بیمه پزشکی دولتی نیز خواهید شد که این همان بیمه SGK می باشد. اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید.

بلکه نزدیکی این کشور به ایران نیز از دلایل مهم انتخاب مهاجرین می باشد. راه های مهاجرت به ترکیه همانند راه های مهاجرت به دیگر کشورهای خارج از ایران متعدد است که قابل توجه ترین و قابل تامل ترین آنان روش کاری، روش پر علم تحصیلی و طرح اقامتی از طریق روش سرمایه گذاری می باشد. جالب ترین روش برای بیزینس من ها خرید خانه ۲۵۰ هزار دلاری در ترکیه است.

متقاضیان کار در ترکیه باید یک تسلط نسبی بر روی زبان این کشور داشته باشند. در واقع آشنایی با زبان ترکی استانبولی یکی از پیش نیاز های اصلی برای کارفرمایان جهت استخدام می باشد. ترکیه یکی از کشور های توریستی می باشد که از لحاظ تنوع فرهنگی، امکانات تحصیلی و اجتماعی در سطح کشور های اروپایی قرار گرفته است. با این حال هزینه زندگی در این کشور نسبت به کشور های اروپایی مقرون به صرفه تر می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوال مهاجرت از ایران به ترکیه به چه صورت است ؟ و شرایط ورود ایرانیان به ترکیه چیست ؟ را با مطالعه ادامه مقاله دریافت نمایید. استفاده از تجربه دیگران در مهاجرت به ترکیه برای کار، تحصیل و یا هر هدف دیگری از اتلاف وقت و سرمایه جلوگیری می‌کند. به‌عنوان‌مثال، تجربه نشان می‌دهد اگر قصد مهاجرت به ترکیه برای کار را دارید اول زبان ترکی را یاد بگیرید؛ زیرا یادگیری این زبان در کاریابی کمک شایانی به شما می‌کند. همچنین پرسیدن این سؤال از یک وکیل مهاجرت که «مهاجرت به ترکیه چقدر هزینه دارد؟» اقدامی عقلانی است که شما را از بسیاری خطرات و سوء استفاده‌ها در این راه حفظ می‌کند. مسئله دیگری که در مبحث تجربیات مهاجرت به ترکیه بسیار سرنوشت‌ساز است، انتخاب شیوه صحیح مهاجرت است. بنابراین اگر فکر می‌کنید با مهاجرت به ترکیه سریعاً شغل موردعلاقه و تجربه کافی برای زندگی را به دست می‌آورید و یا می‌گویید “همه کارها را خودم انجام می‌دهم”سخت در اشتباهید.