مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه-کمک مهاجرت

دوست عزیز شما باید سرمایه ثابتی داشته و بتوانید در حدود ۵ نفر شهروند ترکیه را استخدام نمایید و کار خود را راه اندازی نمایید. پیشنهاد می شود با مشاوران موسسه تماس حاصل نموده و اطلاعات دقیق کسب نمایید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس یک شرکت در ترکیه لیره ترکیه است و برای پیش رفتن مراحل ثبت ، باید آدرس یک دفتر در ترکیه ارائه شود و یک نفر وکالت داده شود تا برای انجام تمام و کمال امور اقدام کنند. هدف اول تیم ما، ارائه مشاوره صحیح، جامع و بهینه به متقاضیان عزیز است. در گروه مهاجرتی راشین، دغدغه اصلی ارائه اطلاعات مفید و معتبر به متقاضیان عزیز است و مشاوران تیم ما از لحظه ارتباط اولیه با مشتریان تا لحظه ورود و استقرار این عزیزان در کشورهای مقصد خود، همراه و پشتیبان آن ها هستند. گواه این امر، اعتماد متقاضیان عزیز به این گروه مهاجرتی و استفاده از پکیج های خدماتی موسسه راشین بوده است.

  • اکثر قریب به اتفاق کشورها، سیستم خون را مورد پذیرش قرار دادند؛ به این ترتیب که تابعیت نوزاد بر اساس تابعیت پدر یا مادر وی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.
  • شما با تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور، از فرصت اقامت قابل تمدید بهره مند شده و بعد از 5 سال می توانید برای اخذ شهروندی این کشور اقدام نمایید.
  • همچنین با نگاهی به عنوان قیمت خانه برای زندگی در ترکیه می توانید هرچه ببشتر با این کشور آشنا شوید.
  • با این حال این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از آگهی ها و دفاتر و مراکز معرفی شده پذیرا نیست و مسئولیت تعیین صحت و سقم ادعای این شرکت ها به عهده متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم می باشد.
  • برنامه شهروندی ترکیه را خود شخص و یا وکیل قانونی وی می‌تواند از مرجع دولتی محل اقامت خود و یا با مراجعه به دفتر امور خارجه در خارج از کشور دریافت کند.
  • در صورتی که والدین اقامت موقت یا دائم ترکیه را داشته باشند، فرزند آن ها نیز بعد از تولد در این کشور، همان اقامت را خواهد داشت.
در مجموع می‌توان ادعا کرد شرایط دریافت اقامت این کشور از سادگی قابل توجهی برخوردار است. با توجه به شباهت‌های فرهنگی و تاریخی، این کشور برای مهاجران ایرانی جذابیت زیادی دارد. علاوه بر این، ترکیه با شرایط مناسبی به سرمایه‌گذاران اقامت می‌دهد و این موضوع باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی درباره مهاجرت به ترکیه جدی‌تر فکر کنند.

ضمنا از دیگر مزایای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل این است که دولت‌مردان این کشور، امکانات متعددی را برای دانشجویان خود در نظر گرفته‌اند. به‌عنوان نمونه، ترکیش ایرلاین که یکی از مشهورترین آژانس‌های هوایی است، بلیت‌های خود را با تخفیف 15درصدی به دانشجویان عرضه می‌کند. همچنین دانشجویان برای خرید بسته‌های اینترنت یا استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز از تخفیفات ویژه‌ای برخوردارند. در پایان نیز هزینه مهاجرت به ترکیه را موردبررسی قرار می‌دهیم تا ببینیم که به‌صورت کلی، مهاجرت به ترکیه چقدر هزینه دارد و در کدام روش است که مهاجرت به ترکیه با کمترین هزینه صورت می‌پذیرد. طبق قوانین ترکیه، مسافرانی که مایل به ورود به ترکیه هستند باید پاسپورتی با تاریخ انقضا حداقل 60 روز پس از “مدت اقامت” ویزا، ویزای الکترونیکی، معافیت ویزا یا اجازه اقامت خود داشته باشند. بهتر است مثلاً 45 دقیقه قبل از قرار ملاقات خود به اداره مهاجرت بروید تا هزینه های خود را قبل از مصاحبه پرداخت کنید.

همچنین اگر خانه ای در محله مناسب خریداری کنید ، می توانید به عنوان یک سرمایه گذاری خوب به آن نگاه کرده و سود کسب کنید. در میان کلیه این روش ها با توجه به شرایط موجود می توان شیوه تحضیلی را مناسب اغلب متقاضیان دانست که به آسانی و با هزینه مناسب شما را به این کشور وارد می سازد. هنگامی که پاسپورت خود را با تابعیت ترکیه دریافت می کنید، می توانید بدون ویزا یا با سهولت ویزا در دروازه مرزی به بیش از 100 کشور جهان سفر کنید. ما قبلاً در خصوص هزینه مهاجرت به کانادا صحبت کرده ایم و در این نوشته سعی می کنیم در مورد هزینه های مهاجرت به ترکیه مواردی را ذکر کنیم. معمولاً با دو روش می توان تابعیت کشور ترکیه را از طریق تولد دریافت کرد.

شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

تحصیل در این کشور به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار ارزان‌تر می‌باشد. دانشگاه‌های دولتی این کشور معمولا بین 100 تا 4000 یورو در سال هزینه دارند در حالی که دانشگاه‌های خصوصی حدود یورو در سال خرج دارد. یکی از شرایط مهاجرت تحصیلی به ترکیه، اخذ نامه پذیرش از دانشگاه های این کشور می باشد. دانشجویان اجازه تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ترکیه را دارند.

هزینه اجازه اقامت ممکن است بسته به کشور محل اقامت متقاضی متفاوت باشد. اما فرض کنید شما برای یک اجازه اقامت دو ساله درخواست می‌دهید اما مطمئن نیستید که متخصص مهاجرت به شما دو سال کامل را بدهد یا خیر. این اغلب برای برنامه‌های کاربردی برای اولین بار به خصوص در استانبول صدق می کند. اگر وضعیت شما اینطور است، می توانید منتظر باشید تا متخصص مهاجرت در پایان مصاحبه تصمیم بگیرد که برای چه مدت به شما اجازه اقامت بدهد.

یکی دیگر از شیوه‌های مهاجرتی، مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت است. به این صورت که افراد متمکن یا مدیران کسب‌وکارها می‌توانند با راه‌اندازی شرکت خود در ترکیه، فعالیت تازه‌ای را در این سرزمین آغاز کنند. به‌خصوص که ترکیه با سایر کشورهای جهان تجارت آزاد دارد و تاسیس شرکت در این سرزمین، می‌تواند سودآوری فراوانی برای افراد داشته باشد.

درخواست تمدید ویزا

موارد زیر حداقل شرایط ورود برای تحصیل در ترکیهتحصیل در ترکیه در مقطع کارشناسی است. شما باید تا 20 سپتامبر در سالی که دوره خود را شروع می کنید، حداقل 17 سال داشته باشید. دریافت ویزای تحصیلی ترکیه در صورت درخواست آنلاین تنها 24 ساعت طول می کشد. با این حال، زمانی که متقاضیان از طریق کنسولگری یا نماینده خارجی درخواست دهند، حداکثر 90 روز طول می کشد.

یکی از بهترین راه ها و روش های مجله خبری مهاجرت و اخذ اقامت این کشور، مهاجرت از طریق کار می باشد. برای اقدام از این طریق و استخدام توسط کارفرمایان ترک، شما باید حتما به زبان ترکی تسلط داشته باشید و مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی کشور ترکیه، دریافت کنید. در اولین مرحله مهاجرت به ترکیه از طریق کار، فرد متقاضی باید شغل مورد نظر خود را پیدا کند و مصاحبه کاری را با موفقیت گذرانده باشد. یک روش مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج با فردی می باشد که تبعه این کشور است.

حدود ۴ سال است که دولت ترکیه امکان ورود مهاجرین با خرید ملک در کشورش را فراهم کرده است. مهاجران از هر کشوری که باشد می‌توانند با خرید ملک در ترکیه اقامت داشته باشند، اما نوع ویزای صادر شده برای متقاضی متفاوت خواهد بود. برای مثال افرادی که ارزش ملک آن‌ها بیش از ۲۵۰ هزار دلار آمریکا باشد، به محض خرید ملک، مراحل اخذ اقامت دائم در پاسپورت آن‌ها شروع می‌شود. ولی پرداخت چنین مبلغی با قیمت ارز در این بازار آشفته، برای همه‌ افراد امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد با مبالغ کمتری اقدام به خرید خانه در ترکیه می‌کنند که ویزای توریستی ۳ ساله برای آن‌ها صادر می‌شود. افراد برای دریافت تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری می توانند از سه مسیر اقدام کنند.