مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟-کمک مهاجرت

تمام اطلاعاتی که نیاز دارید به همراه توضیحات تمام روش‌های مهاجرتی، در این وبسایت در دسترس است. اما اگر بخواهید مراحل کار را سریع‌تر و با ریسک کمتر انجام دهید، توصیه می‌کنیم به وکیل مهاجرت مراجعه کنید. زیرا وکیل و مشاور مهاجرت، به قوانین و مقررات و روال کار آشنایی بیشتری دارند و راه را برای شما هموار می‌کنند. ارزانترین راه مهاجرت به کانادا از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری کاناداست، اما کوتاه نیست و شرایط امتیازی دشواری دارد. انتخاب درست روش مهاجرت به کانادا به عوامل بسیاری بستگی دارد، توصیه می شود که به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه کرده تا شرایط شما دقیق تر بررسی شود. این موضوع مشکلات زیادی برای مهاجران به خصوص مهاجران جدید داشت و باعث شد افرادی که نیاز به مهاجرت و اخذ ویزای کانادا داشتند برای این موارد به کشورهای اطراف ایران مهاجرت کرده و خدمات کنسولی را انجام دهند.

امتیاز مهاجرت به کشور کانادا

معمولا به این صورت است که بعد از ۵ سال اقامت موجه در کانادا می‌توان برای دریافت اقامت دائم اقدام کرد. روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری بسیار متنوع است و می‌توان گفت که هر ایالتی در این کشور شرایط و روش مخصوص به خودش را دارد. تو این ویدیو مهاجرت به کشور کانادا از طریق جاب آفر یا همون پیشنهاد شغلی رو براتون توضیح دادیم و… ویدیو آموزشی مهاجرت به کانادا از روش برنامه های استانی ما رو ببینید و اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید!

برای مطلع شدن به صورت دقیق از شرایط مهاجرت، میتونید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید. اگر مادر فرزند دارای شهروندی کانادا باشد و پدر تابعیت یک کشور دیگر را داشته باشد و فرزند در خاک کانادا متولد شود، کودک تابعیت پدر و مادر خود را دریافت می کند. اگر شهروند کانادا با یک زن خارجی ازدواج کند، فرزند متولد شده از این زوج در خارج از کشور کانادا نیز تابعیت را دریافت می کند. اگر پدر و مادر فرزند متولد شده در کانادا فاقد تابعیت کانادا باشند و فقط در کانادا زندگی کنند، فرزند با شرایطی می تواند تابعیت کانادا را دریافت کند. اگر پدر و مادر فرزند متولد شده در کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، قاعدتاً فرزند آنها نیز شهروندی و تابعیت کانادا را دریافت خواهد کرد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

در این روش افرادی که بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند بالاترین امتیاز را دریافت می کنند. برای راه اندازی بیزینس نیز افراد باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. اگر می خواهید از طریق استارتاپ وارد کانادا شوید باید بدانید که حداکثر سن برای راه اندازی استارتاپ در کانادا ۴۵ سال است. کانادا یکی از کشورهای آمریکای شمالی است که بخش اعظم آن را مناطق سردسیر تشکیل مجله خبری مهاجرت داده اند و جمعیتی حدود ۴۰ میلیون نفر دارد. کانادا به دلایل زیادی از جمله امنیت بالا، رشد بالای تولید ناخالص داخلی، اقتصاد قوی، دانشگاه های معتبر، سیستم بهداشت و درمان پیشرفته و فرهنگ مهاجرپذیر مقصد بسیاری از مهاجران در سال های گذشته بوده است. بسیاری از ایرانیان نیز به دنبال راهی برای مهاجرت به این کشور پیشرفته و در نهایت اخذ اقامت آن هستند.

  • به نظر شما تیم مورد نظر برای دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟ مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگر یک روند پیچیده بوده و هر نکته ریز آن هم حائز اهمیت است.
  • ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند.
  • متقاضیان از طریق آدرس ایمیل اداره مهاجرت کشور کانادا به نشانی و می توانند پروفایل شخصی خود را در این سایت ایجاد کنند و مدارک لازم را برای مهاجرت به کشور کانادا ارسال کنند.

اگر می‌خواهید از طریق ویزای استارتاپی یا راه‌اندازی کسب‌وکار به کانادا مهاجرت کنید به طرح تجاری یا بیزینس پلن احتیاج دارید. در این روش، باید بتوانید برای کانادایی‌ها شغل ایجاد کنید و از یک سرمایه‌گذار کانادایی نامه حمایت بگیرید. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی و تمکن مالی از دیگر شرایط ویزای استارت آپ کانادا هستند.

مراحل زیر را برای درخواست مهاجرت به کانادا دنبال نمایید