مشاوره مهاجرت به خارج از کشور مهاجرت کاری، تحصیلی و .. ایران مهاجر-کمک مهاجرت

برخی از کشورها مانند آمریکا یا آلمان مدت زمان بیشتری را برای بررسی پرونده‌ها در نظر می‌گیرند، اما اخذ ویزای کشورهایی همچون کانادا یا استرالیا با سرعت و سهولت بیشتری انجام می‌گیرد. ایرلند کشوری انگلیسی زبان در شمال غربی اروپا و مطابق با آخرین آمار مجله خبری مهاجرت سال جاری میلادی، دارای جمعیتی بیش از پنج میلیون نفر است. تکنسین‌ها و افراد دارای مشاغل تخصصی پس از دریافت ویزای شغلی، در کمتر از دو سال می‌توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و در عرض 5 سال شهروندی و تابعیت کشور ایرلندی را بدست آورید.

ایالات متحده آمریکا

سلام من قصد ثبت شرکت توی آلمان دارم حدود سه میلیارد تومان سرمایه دارم و البته بیزینس پلن خاصی هم مدنظرم نیست.آیا امکانش برای من فراهم هست؟آیا در خصوص بیزینس پلن شما مشاوره و فعالیت دارید؟ با سپاس. در شرایط کلی، تحصیل در کشور آلمان برای همه مقاطع رایگان خواهد بود اما اینکه بورسیه تحصیلی اخذ نمایید تا هزینه های زندگی را نیز پوشش دهد، مبنی بر سطح علمی شما خواهد بود. شرایط خوبی که براش رشته شما در این کشور وجود دارد می تواند باعث شود شما با ارائه مدرک و سابقه قوی، وارد دوره تحصیلی دکترا و سپس کار در این کشور شوید. در صورتیکه بتوانید مدرک زبان ارائه دهید، می توانید برای ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  • در مورد بیماری شما، این سفارت کشور آلمان است که تصمیم گیرنده می باشد و اجازه یا عدم اجازه را برای شما صادر می کند.
  • این برنامه مهاجرتی کانادا در خصوص افرادیست که میخواهند بیزینسی را در کانادا راه اندازی کرده و یا خریداری کنند.
  • در صورتیکه بتوانید مدرک زبان ارائه دهید، دریافت ویزای کاری کشور آلمان گزینه خوبی برای شما می باشد.
  • بدیهی است برای اقدام به مهاجرت و گرفتن ویزا نیاز به ارائه مدارک دارید.
البته به اشتباه افرادی پناهندگی را گزینه ای برای مهاجرت می‌دانند. مهاجرت خارجی بین کشورها صورت می‌گیرد و مهاجران از کشوری به کشور دیگر مهاجرت می‌کنند. برخی مهاجرت‌های خارجی با هدف دستیابی به منابع طبیعی و ثروت یا دستمزد و رفاه بیشتر انجام می‌پذیرد که به آن مهاجرت اختیاری گفته می‌شود. به‌عنوان نمونه مهاجرت اروپاییان به آمریکا، استرالیا، کانادا و آفریقا در قرن نوزدهم یک مهاجرت اختیاری است. مهاجرت کارگران ترکیه به آلمان غربی پس از جنگ جهانی دوم و مهاجرت مردم اتریش، مجارستان و یوگسلاوی به آلمان پس از سال ۱۹۸۹ نیز مهاجرت‌های اختیاری هستند. اگرچه مهاجرت بشر برای مدت صدها هزار سال وجود داشته و دارد، اما «مهاجرت» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود.

انواع مهاجرت و دلایل آن

می توانید برای کسب اطلاعات در مورد شرایط و نحوه پذیرش به مقاله تحصیل در آمریکا، مراجعه کنید. از یکی از سرمایه گذاران تعیین شده کانادایی که می توانند در یک تجارت جدید سرمایه گذاری کنند پشتیبانی دریافت کنید. کل هزینه های دریافت ویزا برای اقامت استانی 1.294 دلار خواهد بود. پس از پنج سال، می توانید کارت اقامت تجدید پذیر (10 ساله) و طولانی مدت EC را دریافت کنید.

(ویزای شینگن چیست) کافی است مقالات، مدارک تحصیلی و تمکن مالی خوبی داشته باشید. قبل از هر چیز این نکته را در نظر بگیرید که برای مهاجرت، حتما باید سخت‌کوش باشید. شاید تا سال‌ها نتوانید به شرایط مطلوب دست‌ پیدا کنید و تا مدت‌ها مجبور شوید با سختی امورات خود را بگذرانید.

همچنین قوانینی در سرتاسر اتحادیه اروپا وجود دارد که به شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا اجازه می دهد به صورت قانونی در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا اقامت داشته باشند. همچنین در این روش متقاضیان می توانند اعضای خانواده خود را از بدو ورود، همراه خود ببرند و اقامت طولانی مدت داشته باشند. معمولاً پس از گذر 5 سال از تاریخ صدور اقامت موقت ، امکان درخواست اقامت دائم را خواهید داشت.

هدف از مهاجرت چیست