مهاجرت استرالیا کاریابی بین المللی کاربین به همراه مجوز رسمی-کمک مهاجرت

طبق سیستم رتبه‌بندی QS هفت دانشگاه کشور استرالیا شامل دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملبورن، دانشگاه نیوساوت ولز، دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه موناش و دانشگاه وسترن استرالیا رتبه جهانی زیر 100 دارند. چنین استاندارد‌های بالایی در نظام آموزشی باعث شده تا مهاجرت تحصیلی به استرالیا چنین محبوب باشد. این سیاست برای سال‌های متمادی دنبال می‌شد و در دوران پس از جنگ جهانی دوم موجب افزایش جمعیت اروپایی در کشور استرالیا گشت. در نهایت در دهه 1970 سیاست جدید چندفرهنگ گرایی جایگزین شده و فرصت جدیدی برای مهاجران غیر سفید پوست فراهم ساخت تا در این کشور ساکن شوند. به طور حدودی از سال 1945 تا به الان بیش از 7.5 میلیون نفر در این کشور مستقر شدند و در نتیجه 30 درصد از مردم استرالیا، متولد در کشوری دیگر هستند. استرالیا در سال‌های اخیر بطور متوسط سالانه 170 هزار مهاجر را اسکان داده و همچنین در هر سال بین 250 تا 300 هزار ویزای اقامت کوتاه مدت (ویزای دانشجویی و ویزای موقت کار) صادر نموده است.

  • همچنین در مورد هزینه‌ها، شرایط، مدارک و مزیت‌های مهاجرت به این کشور و تمام نکات لازم برای اخذ اقامت استرالیا صحبت کردیم.
  • کشور استرالیا به سبب شرایط مناسب طبیعی و اجتماعی، شرایط مناسب حقوق و دستمزد و ویژگی‌های طبیعی منحصربه‌فرد همواره موردتوجه مهاجران بسیاری بوده است .
  • توصیه ما به شما این است که بعد از کلی تحقیق و بررسی و با یک دید باز تصمیم خود را در این زمینه نهایی کنید.
  • در نتیجه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهاجرت کشور استرالیا خواهد بود.
  • می‌توانید با ماشین حساب آنلاین، هزینه دولتی صدور ویزا را با توجه به شرایط خود محاسبه کنید.
بنا به شرایط سنی، تحصیلی و شغلی شما، روش های متفاوتی برای مجله خبری مهاجرت می تواند وجود داشته باشد. از نظر بهترین انواع ویزاهای استرالیا، ویزای مهارتی 189، 190 و ویزای تلنت از آنجایی که اقامت دائم استرالیا را فراهم می کنند از بهترین ویزاهای استرالیا هستند، اما اخذ این ویزاها نیاز به شرایط خاصی دارد. اگر فردی به دلیل سن بالا نتواند از طریق ویزاهای مهارتی اقدام کند و بیزینس داسته باشد می تواند از طریق ویزای تجاری اقدام کند. یا اگر فردی سن کمی دارد و سابقه کار ندارد بهترین روش مهاجرت، ویزای تحصیلی خواهد بود. یا اگر فردی مدرک دکتری با حداکثر حدود سال سن و سابقه پژوهشی و رزومه مناسب داشته باشد، ویزای تلنت بهترین ویزا خواهد بود.

جزییات هزینه ی هر ویزا را می توانید در بخش ویزاهای استرالیا شادا مشاهده کنید. در حالت کلی هزینه ویزاهای مهارتی بسته به وضعیت تاهل و عنوان شغلی شما می تواند حدود 250 تا 350 میلیون تومان باشد. همچنین هزینه ویزاهای سرمایه گذاری و تجاری حدود 500 میلیون تومان و هزینه ویزای تلنت حدود 200 میلیون تومان است و در مورد ویزاهای تحصیلی هم بسته به اینکه فرد موفق به گرفتن فاند می شود یا خیر متفاوت خواهد بود. چنانچه تصمیم گرفته اید که از خدمات ما برای عزیمت به کشور استرالیا استفاده کنید، مطمئن باشید که ما بهترین شرایط مهاجرتی را به شما پیشنهاد خواهیم داد و در تمامی این مسیر، همراه شما هستیم. می‌تواند روند بررسی پرونده شما را سریع‌تر کرده و شانس اخذ ویزای استرالیا را بالا ببرد. با کمک‌گرفتن از وکلای مهاجرتی، با جدید ترین قوانین مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا و جدیدترین تغییرات آن‌ها آشنا شده و بهترین روش مهاجرتی طبق شرایط خود را پیدا می‌کنید.

ثبت نام و ارسال درخواست پناهندگی

این شهر سومین شهر بزرگ استرالیا و همچنین پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر ایالت کوئینزلند است. این شهر دومین شهر بزرگ استرالیا به شمار می‌رود و به عنوان پایتخت فرهنگی و ورزشی استرالیا شناخته می‌شود. این شهر به نقل از اکونومیست یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای جهان است. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

طبیعتا تجربه و شرایط هر شخص برای مهاجرت به استرالیا با دیگران متفاوت است. برخی افراد ممکن است به دلیل ناآشنایی با مسیر مهاجرت بی گدار به آب زده و در این راه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی سرمایه های بسیاری را از دست بدهند. بنابراین بهترین راه، بررسی شرایط مهاجرت به استرالیا در ابتدای راه است. افرادی که واجد این شرایط باشند و بتوانند به استرالیا وارد شوند، حتی پس از چند سال زندگی در استرالیا امکان اخذ شهروندی استرالیا و استفاده از مزایای آن را خواهند داشت. یکی ازمحکم‌ترین ویزاهادر بسیاری از کشورها و همچنین استرالیا ویزای تحصیلی می­یاشد این ویزا کمترین ضریب خطا را دارد و در پروسه اخذ آن افراد با کمترین مشکل روبرو خواهند بود. وجود بهترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در سطح جهانی یکی از دلایل اصلی مهاجران برای تحصیل در این کشور می­باشد.

دفتر مهاجراتی به استرالیا

افراد متقاضی در صورت پذیرفته شدن، می‌توانند وارد خاک استرالیا شده و اقامت کاری دریافت کنند. لازم به ذکر است که پناهندگی روشی سخت و نامطلوب است، زیرا اگرچه کشورهایی چون استرالیا به موجب عهدنامه ژنو، از پناهندگان استقبال می‌کنند، اما آن‌ها همواره شهروندان درجه 3 محسوب شده و مردم دید مثبتی نسبت به آن‌ها ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه‌گذاری اقدام کنید. در بسیاری از مواقع متقاضیان به دنبال سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشند این دسته از افراد می خواهند در سریع ترین وقت ممکن به استرالیا مهاجرت نمایند.

از طرفی دیگر توجه داشته باشید که کشور استرالیا به دلیل وسعت جغرافیایی خود، در برخی از مناطق کم‌ جمعیت و روستایی سرمایه‌گذاری بیشتری بر متقاضیان مهاجرت کاری می‌کند. به همین دلیل افرادی که خواهان دریافت ویزای کاری در مناطق کم‌ جمعیت هستند، شانس بهتری برای اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند داشت. از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به ساب کلس 887، 491، 489، 494 و 187 اشاره کرد. متوسط درآمد افراد شاغل در کشور استرالیا آن هم پس از کسر مالیات در حدود سالانه 60 هزار دلار استرالیا می‌باشد. یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا که منجر به اخذ ویزای اقامت دائم این کشور می شود، کار در استرالیا است.

مهاجرت هنرمندان به استرالیا از طریق برنامه ویزای تلنت امکان‌پذیر است. دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال علاوه بر این که باید فرم‌های مربوطه را پر کنند لازم است تا فردی را به عنوان گاردین به همراه خود به این کشور ببرند. مهاجرانی که موفق به دریافت پاسپورت استرالیا شوند، می‌توانند به ۱۰۵ کشور دنیا بدون محدودیت سفر کنند.