مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2023 پارسی کانادا-کمک مهاجرت

مرکز استان استرالیای جنوبی، آدلاید در سال‌های اخیر به دلیل فرهنگ دوستانه و هزینه‌های مسکن مقرون به صرفه خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فرصت‌های شغلی در این شهر در حدی است که سالیانه حدود 5000 نفر از میان مهاجرین متخصص را به ویژه در حوزه‌های سلامت، آموزش و تولید استخدام می‌کند. همچنین شهر آدلاید در میان مهاجران خانوادگی به دلیل آرامش، امنیت و فضای سبز خود طرفدار بیشتری دارد.

ویزای ۴۷۶ استرالیا مختص مهندسین فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا است. البته گفتنی است که در بین ۳۶ دانشگاه اعلام شده از سوی استرالیا، دو دانشگاه بزرگ امیرکبیر و دانشگاه تهران نیز قرار دارند. جاب آفر فقط یک نامه نیست بلکه تعهدات زیادی را برای یک کارفرما ایجاد می‌کند. در این شرایط، کارفرما باید ابتدا بیزینس خود را در اداره مهاجرت استرالیا ثبت کند، سپس اثبات کند که برای موقعیت شغلی مدنظرش نتوانسته نیروی کار بومی خوب و ماهر (فرد مقیم یا سیتیزن استرالیا) پیدا کند. در چنین شرایطی متقاضی ملزم است مبلغی را به عنوان جریمه به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت کند.

  • از طرف دیگر، این کشور نمی‌خواهد به هر قیمتی که شده آرامش و رفاه ساکنین این جزیره را برهم بزند.
  • استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار، تحصیل و سرمایه گذاری تبدیل شود.
  • رفاه مالی، کیفیت زندگی بالا، استانداردهای آموزشی برتر و امنیت شغلی از جمله معیارهایی است که افراد را به ویژه در ایران برای مهاجرت به استرالیا ترغیب می‌سازد.
  • در کشور استرالیا 37 دانشگاه دولتی و 5 دانشگاه خصوصی به همراه چندین موسسه آموزشی و کالج با کیفیت آموزشی بسیار بالا وجود دارند.
اداره مهاجرت به استرالیا ویزاهایی متفاوتی برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور ارائه می‌دهد. اما این شرایط چیست و چه مواردی می‌تواند در شرایط مهاجرتی شما تاثیر گذار باشد. در پاسخ به این سوال که بهترین روش مهاجرت به استرالیا کدامند، نمی‌توان پاسخ دقیقی داد و با توجه به شرایط متقاضی می‌تواند متفاوت باشد.

طبیعتا بسیاری از متقاضیان جهت اقامت استرالیا تمایل دارند قبل از اقدام از هزینه های زندگی در استرالیا مطلع شوند. به همین دلیل بر آن شدیم تا شرحی از هزینه های زندگی در استرالیا را خدمتتان ارائه کنیم. فرزندان شهروندان استرالیایی، مقیم دائم و شهروندان نیوزلند واجد شرایط می توانند برای پیوستن به والدین خود به استرالیا مهاجرت کنند. این کودکان ممکن است با ویزای کودک (زیر کلاس 101) ساکن استرالیا شوند. او باید قول دهد که حداقل برای دو سال اول اقامت کودک در استرالیا، حمایت مالی از جمله محل اقامت ارائه کند.

شهروندی استرالیا آخرین قدم از مهاجرت

همیشه باید وضعیت اقامت دائم خود را قبل از انقضای آن به موقع تمدید کنید. برای آشنایی با شرایط مهاجرت به استرالیا بهتر است پیش از انتخاب نوع مهاجرت از توانایی فردی و تخصص و مدارک اثبات کننده آن اطمینان و آگاهی داشته باشیم. به همین خاطر اگر در حرفه یا زمینه‌های کاری و تجاری در صنایع مختلف، مهارت، تجربه و دانش کافی دارید، قطعاً می‌توانید در بازار کار استرالیایی‌ها برای خود موقعیت شغلی مناسبی فراهم کنید و از طریق ویزای نیروی متخصص و یا تجاری استرالیا به این کشور مهاجرت کنید. پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری توسعه چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی می‌کند. فاکتورهای مهاجرت امروزه به صورت شرایط شغلی، شرایط اقتصادی و شرایط تحصیلی تغییر کرده است. هرچه متقاضی، دارای سطوح بالاتری از این فاکتورها باشد، ممکن است موقعیت بهتری برای مهاجرت نیز پیدا کند.

ویزاهای خویشاوندی استرالیا

✅ کسب حداقل امتیاز لازم برای رشته مورد نظر که بر حسب فاکتورهایی مانند سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و سطح زبان انگلیسی محاسبه می‌شود. مجله خبری مهاجرت، به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری و تورم، وجود پیوندهای قوی با اکثر کشورهای قدرتمند جهان و بهره‌مندی از نیروی کار متخصص ، مهاجرتی موفق خواهد بود. تقاضا برای شغل رانندگی پایه یک در استرالیا زیاد است و این افراد باید از طریق ویزای کاری به این کشور سفر کنند. امکان اقدام برای مهاجرت رانندگان پایه یک با ویزای اسکیل ورکر وجود ندارد. ویزاهای مهاجرت به استرالیا تنوع بسیار زیادی دارند اما می‌توان این ویزاها را در چند دسته طبقه‌بندی کرد.

مهاجرت به انمهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه‌گذاری از جمله این روش‌ها هستند. همچنین در مورد هزینه‌ها، شرایط، مدارک و مزیت‌های مهاجرت به این کشور و تمام نکات لازم برای اخذ اقامت استرالیا صحبت کردیم. در حالی که مهاجرت به استرالیا همراه با والدین مهاجر برای فرزندان یک گزینه است، گاهی اوقات کودکان جداگانه مهاجرت می کنند. همچنین ویزاهایی برای کودکان زیر 18 سال برای افرادی که در استرالیا با ویزای دانشجویی، کارگری یا تجاری موقت هستند، در دسترس است.

شما می‌توانید از طریق همکاری با یک وکیل مهاجرت استرالیا و استفاده از مشاوره های تخصصی او بهترین و کم ریسک ترین مسیر را برای مهاجرت انتخاب کنید. مهاجرت به استرالیا با روش های متعددی امکان پذیر می باشد که متقاضیان می توانند با هر کدام از روش های ذکر شده به اقامت استرالیا دست یابند اما تنها برخی از این مسیرها ویزای اقامت دائم استرالیا را برای متقاضی به همراه خواهند داشت. در ادامه این نوشتار به انواع راههای اقامت استرالیا خواهیم پرداخت تا بسیاری از متقاضیان بتوانند شرایط اقامت استرالیا از این مسیرها را بررسی نمایند و متناسب با شرایط خود، برای بهترین مسیر مهاجرتی اقدام نمایند.