مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2023 پارسی کانادا-کمک مهاجرت

قبل از اینکه بخواهیم مستیقما به شرایط ویزای ۴۷۶ بپردازیم شاید بهتر باشد تعریف کوتاهی درباره این ویزا داشته باشیم. استرالیا یکی از کشورهایی است که در نیمکره جنوبی و قاره اقیانوسیه واقع شده است. خدا را چه دیدید شاید دری به تخته خورد و شرایط مهاجرت برای شما هم مهیا شد. مراقب باشید مشاوری که انتخاب می نمایید از همه این لیستها و شرایط اقدام از طریق هر کدام از حرفه های موجود در آنها سر در بیاورد. دانشگاه ولونگونگ با بیش از ۳۷ هزار دانشجو در این شهر واقع شده و یک موسسه آموزشی معتبر در سطح بین‌المللی است. آب‌وهوای خوب و طبیعت منحصر به فرد این شهر، آن را تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری محبوب کرده است.

امکان دریافت اقامت و تابعیت در کشورها بر اساس دو قانون انجام می‌شود که شامل پیروی از خون یا پیروی از خاک است. در رابطه با پیروی از خون، یکی از والدین فرزند باید شهروند کشور مد نظر باشد و در مورد پیروی از خاک، نوزادی که در آن خاک متولد شود می‌تواند تابعیت آن کشور را دریافت کند. استرالیا در حال حاضر قانون پیروی از خون حاکم است و نوزادی که هر دو والد آن استرالیایی نیستند نمی‌تواند اقامت این کشور را کسب کند بنابراین مهاجرت به استرالیا از طریق تولد ممکن نیست. برای دریافت اقامت و مهاجرت از طریق تولد نوزاد می‌توانید به سراغ کشورهایی که از قانون پیروی از خاک تبعیت می‌کنند بروید. علاوه بر تحصیل در دانشگاه، افراد زیر ۱۸ سال می‌توانند برای تحصیل در مدارس این کشور اقدام کنند.

از چه راه‌هایی می‌توان به استرالیا مهاجرت کرد؟

شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا بوده و شهرهای سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرث، آدلاید و همچنین کانبرا از جمله بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای آن هستند. استرالیا به طور خلاصه نه تنها یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ کیفیت زندگی، رفاه، آرامش، امنیت، حقوق بشر، امکان پیشرفت، تفریح، گردش و بالا بودن در تقریبا همه‌ی شاخص‌های کیفیتی در زندگی، یکی از کشورهایی بوده که دارای سیاست مهاجرپذیری بالا و بسیار خوب می‌باشد. شرط سنی، داشتن اسپانسر یا حامی در استرالیا، داشتن دعوت نامه یا پیشنهاد شغلی برای کار، تمکن مالی و کسب امتیاز مورد نظر (برای بعضی ویزاها) از مهم ترین شرایط مهاجرت به استرالیا است. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به روش مهاجرتی، کشور مبدا و شرایط مهاجرت متفاوت است. می‌توانید با ماشین حساب آنلاین، هزینه دولتی صدور ویزا را با توجه به شرایط خود محاسبه کنید.

معرفی کشور استرالیا برای مهاجرت

قبل از هر گونه اقدام برای مهاجرت، بهتر است با مشاوران مجرب مشورت کنید تا بهترین و مناسب‌ترین راه مهاجرت برای شرایط شما را بیابید. طبق آمار Worlddata.info؛ در سال 2019 تعداد 28 هزار نفر برای پناهندگی در استرالیا اقدام کرده‌اند. 88% این درخواست‌ها در بررسی اولیه رد شدند و تنها 22% این درخواست‌ها قبول شد. اقتصاد قوی، صنایع فعال، روابط گسترده با کشورهای مختلف و سیاست‌های حمایتی، این کشور را به یکی از مقصدهای محبوب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است. همان‌طور که بالاتر گفته شد، استرالیا برای تضمین رشد اقتصادی و روشن ماندن تنور بازار کار، بخشی از نیاز خود به نیروهای متخصص را از طریق مهاجرین تامین می‌کند. وضعیت اشتغال در کشور استرالیا مطلوب است و نیروهای کاری به خصوص آن‌ها که تخصص و مهارت خاصی دارند، به راحتی می‌توانند شغل مناسب پیدا کنند.

۲- مهاجرت تحصیلی به استرالیا

شرایط سنی شما خوب است اما در صورت تمایل به مهاجرت بایستی تمکن مالی خود را افزایش دهید. استرالیا از کشورهایی است که در بسیاری از ایالت ها و شهرهای آن نظیر ملبورن و سیدنی، شاهد آب و هوای بسیار مطلوب و 4 فصل هستیم. البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور در بعضی از ماه ها شاهد برف و هوای بسیار سرد خواهیم بود.

  • توجه داشته باشید که فرزند باید مجرد باشد، کودک تنهاتا پیش از ۱۸ سالگیامکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را داراست و پس از آن این امکان از او سلب خواهد شد.
  • دانشگاه های استرالیا در سطح کیفیت آموزشی مطلوب قرار داشته و دانشگاههای استرالیا در بین بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد.
  • صفر تا صد کاریابی برای افراد در خارج از کشور مطابق دستور العمل‌های وزارت کار انجام می‌شود.

این کشور به دلیل داشتن سیستم آموزشی مدرن و با کیفیت، دانشگاه های رتبه بالا، امنیت بالا و موقعیت های شغلی فراوان مکان مناسبی برای زندگی خانواده ها است. استرالیا برای قرن ها است که مهاجران زیادی را می پذیرید به همین دلیل فرهنگ مهاجر پذیر بالایی مجله خبری مهاجرت دارد و تازه واردان به راحتی در جامعه پذیرفته می شوند. وکلای مهاجرت در مورد مهاجرت، شهروندی و امور تجاری، پناهندگی و فرایندهایی که از طریق آن افراد می توانند ویزای سفر، کار یا دانشجویی را دریافت کنند مشاوره و راهنمایی ارائه می کنند.