مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2023 پارسی کانادا-کمک مهاجرت

در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا، مدارک مورد نیاز، شرایط اقامت و هزینه زندگی در استرالیا آشنا کنیم. در میان شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا با ویزای کار می‌توانم بگویم سابقه کار برگ برنده افرادی است که آن را دارند چرا که سابقه کار می تواند از 5 تا 15 امیتاز به متقاضیان بدهد. یکی از مسیرهای اخذ اقامت دائم استرالیا هم از جاده مهاجرت کاری به این کشور می‌گذرد. یکی از روش های اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور، کار آفرینی می باشد.

با دریافت تخفیف 50% و همچنین در صورت گرفتن پذیرش از استاد و دانشگاه به‌ صورت رایگان تحصیل کنید. نیز استفاده کنید تا بتوانید شرایط خود را زیر نظر متخصص مربوطه به صورت تخصصی بررسی کنید. لازم به ذکر است بعضی از مدارک شما باید به‌صورت کامل ترجمه انگلیسی شده و مهر ناتی NAATI داشته باشند.

ویزای پناهندگی

از جمله مهم‌ترین دلایل مهاجرت به استرالیا می‌توان به شرایط آب و هوایی، اقتصاد و فرهنگ قوی و مهاجرپذیر بودن آن اشاره کرد. این کشور ششمین کشور پهناور جهان است که تقریباً 26 میلیون جمعیت دارد. استرالیا به دلیل سیستم آموزشی قوی و باکیفیت، دانشگاه‌های رتبه بالا، امنیت بالا و موقعیت‌های شغلی بسیار، انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به مهاجرت است. برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا روش‌های متعدد و مختلف بسیاری وجود دارد که افراد متقاضی می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش‌ها را برای دریافت اقامت این کشور انتخاب کنند.

یکی مهاجرت تحصیلی برای ادامه تحصیل در رشته معماری و دیگری مهاجرت کاری به منظور اشتغال در این کشور که گزینه دوم بهتر است. برای دریافت این نوع ویزا و به دنبال آن مهاجرت به استرالیا شما باید اثبات کنید که در یک رابطه مداوم حداقل مدت ۱۲ ماه است که با همسرتان ازدواج کرده اید و علاوه بر اینها مدارک سلامت و عدم سوء سابقه هم ارائه شود. ویزای نامزدی برای افرادی است که هنوز در مورد ازدواج مطمئن نیستند ولی تصمیم دارند با مهاجرت به استرالیا و شناخت بیشتر نامزد خود با او ازدواج کنند. متقاضیان ویزای نامزدی استرالیا نیز باید شرایطی که در این قسمت معرفی شده را دارا باشند. متقاضی ویزای توریستی، باید اثبات کند که قادر است برای هر روز اقامت خود در این کشور میانگین بین ۶۰ تا ۸۰ دلار استرالیا هزینه کند. ویزای توریستی استرالیا برای کسانی است که قصد دارند برای مسافرت یا دیدار اهالی خانواده و یا فامیل به استرالیا سفر کنند.

بله در مدت زمان تحصیل به طور محدود (۲۰ ساعت در ماه) می توانید کار کنید. حالا که شرایط مهیا است مساله بعدی این است که از چه راه‌هایی و از کجا باید شروع کرد. معمولا آماده سازی، ارسال و ارزشیابی مدارک در مجموع بین 4 تا 5 ماه طول خواهد کشید.

  • برای دریافت این نوع ویزا و به دنبال آن مهاجرت به استرالیا شما باید اثبات کنید که در یک رابطه مداوم حداقل مدت ۱۲ ماه است که با همسرتان ازدواج کرده اید و علاوه بر اینها مدارک سلامت و عدم سوء سابقه هم ارائه شود.
  • در کمتر از 2 دقیقه میتوانید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
  • افرادی که دارای مدرک دکترا و دستاوردهای ورزشی، هنری، علمی و دانشگاهی هستند می‌توانند از این طریق برای ورود و دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند.
  • این کشور حیوانات را در سه دسته از نظر میزان خطر ابتلا به هاری تقسیم می‌کند و برای ورود هر کدام شرایط ویژه‌ای دارد.
  • متقاضی که قصد دارد برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا اقدام نماید می بایست ثابت نماید که حضورش در استرالیا سودمند خواهد بود و نقش موثری در استرالیا خواهد داشت.

استرالیا کشور ارزانی نیست و از طرفی کشوری است که میانگین درآمد سرانه بسیار بالایی را دارد و به همان نسبت هزینه‌ها در آن بالاست. عمده‌ هزینه‌ها در استرالیا هزینه‌ مسکن است و معمولا برای هر خانواده که تازه به این کشور مهاجرت کرده‌ است بحث اجاره مسکن پیش می‌آید و یا افرادی که به دنبال خرید خانه هستند بحث دریافت و پرداخت وام پیش می‌آید. و برخی با سیتیزنی استرالیا می‌شناسند و باید بگوییم که فرقی ندارد و هردو آنها به یک معنا هستند و فرد در آخرین مرحله از مهاجرت به آن میرسد و به عبارتی پاسپورت استرالیا را دریافت می‌کند. شما شهروند استرالیا هستید و بعد از دریافت آن فرقی با یک شهروند استرالیایی ندارید و می توانید در انتخابات شرکت کنید و بدون مشکل به بسیار از کشورها سفر کنید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری

جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا مجله خبری مهاجرت در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند. در ادامه مطلب مدرک زبان مورد نیاز استرالیا و مدارک مورد نیاز را هم بررسی می‌کنیم.

در سال ۲۰۱۶ این ویزا جایگزین چند نوع ویزای دانشجویی و دانش آموزی متفاوت شده است. جهت اقدام برای ویزاهای دانش آموزی (مقطع دبستان تا انتهای دبیرستان)، مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا باید از طریق ویزای ساب کلس ۵۰۰ اقدام کنید. اگر بعد از اگوست 1986 در استرالیا بدنیا آمده اید و هیچ کدام از والدنیتان شهروند یا PR نبوده اند اما اکثر زندگی خود را تا قبل از سن 10 سال در استرالیا گذرانده باشید در این شرایط بعد از تولد 10 سالگی به طور اتوماتیک شهروند استرالیایی محسوب میشوید. استرالیا با داشتن بیش از ۱۵ هزار شرکت اینترنشنال مورد توجه بسیاری از سرمایه داران قرار گرفته تا بتوانند با ریسک کمتر سرمایه و بیزنس خود را در این کشور شروع کنند. مسیر مهاجرت پر است از چاه و چاله که اگر اسیر یکی از آن‌ها شوید، باید زمان و هزینه زیادی برای خلاصی صرف کنید.

انواع اقامت استرالیا