مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص ویزاموندیال-کمک مهاجرت

IIL با تجربه عمیق و حضور طولانی مدت خود در حقوق مهاجرت استرالیا عرضه بهترین خدمات مهاجرت به استرالیا را تضمین می کند. در دنیای امروزه و گسترش شبکه اینترنت، افراد منابع زیادی را برای افزایش دانش خود در مورد مهاجرت به خارج از کشور در اختیار دارند. بهترین راه برای طی کردن فرآیند مهاجرت، استفاده از تجربیات و دانش یک وکیل مهاجرت به استرالیا است. با دریافت این ویزا شما امکان تحصیل در یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا با داشتن ۸ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان را خواهید داشت. این ویزا همچنين به شما اجازه کار دانشجویی می‌دهد که پوشش دهنده هزینه های زندگی شما خواهد بود …

در همان سال به منظور سهولت در ارائه خدمات و تسریع پروسه های مهاجرتی -پس از اخذ مجوز کاریابی بین المللی- دفتر تهران نیز افتتاح شد. ویزاهای کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری دو نوع ویزای دیگر هستند که نسبت به ویزاهای اسکیل ورکر شرایطشان آنچنان سخت‌گیرانه نیست اما در عوض به سرمایه اولیه بیشتری نیاز دارند. ویزای پناهندگی به افرادی تعلق می‌گیرد که در کشور خود امنیت جانی ندارند. ویزاهای ساب‌کلاس ۲۰۰، ۲۰۱، ۲۰۲، ۲۰۴ و ویزای بشردوستانه ۸۶۶ همگی از زیرمجموعه‌های ویزاهای پناهندگی استرالیا هستند. ویزای Working Holiday و Work And Holiday هردو ویزاهایی موقت هستند که به متقاضیان کمک می‌کنند تا بتوانند در ایام تعطیلات، در استرالیا به کار مشغول شوند. علاوه بر این موضوع اگر قصد داشته باشید تا در روند مهاجرت خود از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید، هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا هم با توجه به موسسه‌ای که انتخاب می‌کنید، به هزینه‌ها افزوده خواهد شد.

ویزای نخبگان به استرالیا

فرقی ندارد که دانش‌آموز باشید و یا دانشجو، برای سفر و تحصیل در استرالیا لازم است که برای اخذ ویزای ساب‌کلاس ۵۰۰ اقدام کنید. محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا در وبسایت اداره مهاجرت این کشور امکان‌پذیر است. همان‌طور که در جدول‌ها مشاهده می‌کنید، حداقل نمره زبان برای مهاجرت به استرالیا، آیلتس ۶ جنرال است. به همین دلیل تنها در صورتی پشیمانی از مهاجرت به استرالیا به وجود می‌آید که نسبت به روش‌های مهاجرت و شرایط این کشور آگاهی کافی نداشته باشید.

همچنین امکان استفاده از تمامی خدمات درمانی و بهداشتی رایگان این کشور را خواهید داشت. ویزاهای استرالیا به دو نوع اقامت دائم استرالیا و اقامت موقت تقسیم می‌شوند که در ادامه در مورد هرکدام توضیح خواهیم داد. بسیاری از دانشگاه‌ های استرالیا در فهرست صد دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. پژوهش محور بودن مراکز آموزش عالی استرالیا و مهم‌تر از همه امکان استفاده از انواع بورسیه‌های متنوع ارائه شده، موجب شده تا دانشجوهای زیادی سالانه از سراسر جهان برای تحصیل به استرالیا مهاجرت کنند.

ویزای نیروی کار ماهر

به طور کلی اولین مرحله برای این روش آماده سازی مدارک مالی و هویتی فرد است که در حالت عادی حدود 1 ماه زمان نیاز دارد. پس از ارائه مدارک به سفارت و ثبت درخواست ویزای سرمایه‌گذاری، باید تقریبا 2 سال منتظر بمانید. بهترین خبر برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی در دانشگاه تهران و امیرکبیر، امکان دریافت ویزای ساب کلاس 476 است تا بتوانند مسیر زندگی خود را شکلی فوق‌العاده پیش بروند. در واقه اداره مهاجرت استرالیا با اعلام فهرستی از چند دانشگاه منتخب از سراسر دنیا، فرصتی برای فارغ‌التحصیلان آن فراهم کرده است که بتوانند به مدت 18 ماه، ویزای استرالیا را به دست بیاورند و مشغول کار و تحصیل شوند. یکی از روشهای دریافت اقامت استرالیا بحث اسپانسرشیپ یا همان پیوست خانواده است. در این روش مهاجرتی اگر همسر و شریک زندگی شما دارای شهروندی استرالیا یا حداقل اقامت دائم استرالیا باشد شما می توانید برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنید.

  • استرالیا برای ورود پناهندگان و اقامت آن‌ها قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد.
  • بخش اول که بزرگترین قسمت است و 50 درصد از سرمایه کلی متقاضی را تشکیل می‌دهد، باید به صورت متوازن در استرالیا سرمایه‌گذاری شود.
  • این ویزا مناسب افرادیست که تمایل به ایجاد تجارت و سرمایه گذاری در استرالیا را دارند.
  • بله ولی فقط در صورتی که سابقه سفر بسیار خوب داشته باشید یا اینکه خویشاوند نزدیک شما در استرالیا سکونت داشته باشد.
  • تحصیل در استرالیا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری و برنامه های کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند.
برای اخذ این ویزا نیازی به انتقال سرمایه به استرالیا و داشتن مدرک آیلتس نمیباشد … ۴- افرادی که خواهان دریافت ویزای کاری در مناطق کم‌جمعیت هستند، شانس بهتری برای اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند داشت زیرا کشور استرالیا در برخی از مناطق کم‌جمعیت و روستایی، سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کند. از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به «ساب کلس ۸۸۷، مجله خبری مهاجرت ۴۹۱، ۴۸۹، ۴۹۴ و ۱۸۷» اشاره کرد. مشاوران و کارشناسان تخصصی ما در تمام طول مسیر همراه شما هستند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه اقدام به مهاجرت نمایید. ویزای کارآفرینی استرالیا از جمله برنامه های سرمایه گذاری این کشور می باشد. این ویزا ویزایی 4 ساله و موقت است که در صورت انجام تمامی تعهدات به ویزای دائم منجر خواهد شد.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای پارتنر