مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و سرمایه گذاری گروه مهاجرت اسمارت-کمک مهاجرت

مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند. این اصل نه تنها در تعامل با مشتریان، که در ارائه اطلاعات به مخاطبین (مرجع معتبر اطلاعات مهاجرت) نیز همواره رعایت می‌شود. دوم اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب پاسپورت استرالیا باشند و در این حالت چه تولد داخل استرالیا و چه خارج استرالیا باشد با تولد، فرزند نیز صاحب تابعیت می‌شود. استرالیا یک کشور چهار فصل است اما هرگز دماهای زیر صفر درجه را تجربه نمی‌کند.

برای مثال یکی از اقدامات این است که دانشجویانی که در دانشگاه‌های مناطق حاشیه‌ای تحصیل کرده‌اند، هم اکنون می‌توانند ویزای موقت کاری پس از فارغ‌التحصیلی خود را برای 1 الی 2 سال بیشتر دریافت کنند. همچنین ظرفیت جذب نیروی کار ماهر بین‌المللی طبق اعلام سپتامبر 2022 از سوی وزیر امور داخلی این کشور، به میزان بسیار قابل توجهی برای سال 2023 افزایش خواهد یافت. کشور استرالیا پس از ایالات متحده و کانادا به عنوان سومین مقصد مهاجرت در سراسر جهان شناخته می‌شود. رفاه مالی، کیفیت زندگی بالا، استانداردهای آموزشی برتر و امنیت شغلی از جمله معیارهایی است که افراد را به ویژه در ایران برای مهاجرت به استرالیا ترغیب می‌سازد.

گروه وکلای لاهه به متقاضیان توصیه می کند قبل از هرگونه اقدام جهت مهاجرت به استرالیا، به دلیل شرایط متفاوت و قوانین خاص و سیستم امتیاز دهی این کشور، حتما با وکیل متخصص مهاجرتی مشورت کرده تا از هر گونه ضرر و زیان و اتلاف وقت و تصمیم گیری اشتباه جلوگیری نمایند. مهاجرت به استرالیا از طریق فرزند طبق قانون این کشور، فرزندی که در خاک استرالیا به دنیا نیامده و یکی از والدین آن شهروند استرالیا بوده و اقامت دائم آن کشور را داشته باشد می تواند اقدام به اخذ اقامت نماید. این کشور ششمین کشور پهناور در سطح دنیا بوده و با توجه به شرایط اقتصادی و جغرافیایی و سیاسی اجتماعی، یکی از کشور های ایده آل و مطلوب جهت زندگی به حساب می آید.

مدت زمان اخذ ویزای استرالیا

متقاضیانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می توانند همزمان همراه با همسر و فرزندان زیر 23 سال خود وارد استرالیا شوند. در اقدامی کم‌نظیر اداره مهاجرت استرالیا، نام چند دانشگاه معتبر از سراسر دنیا را آورده است که دانشجویان آنها می‌توانند از این فرصت استثنائی استفاده کنند و اقامت 18 ماهه استرالیا به دست آورند. دو دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران در بین دانشگاه‌های نامبرده شده دیده می‌شود. کافی است فارغ التحصیل یکی از رشته‌های مهندسی این دو دانشگاه باشید و از زمان فارغ‌التحصیلی‌تان دو سال نگذشته باشد. یک روش دیگر برای اخذ اقامت و مهاجرت به استرالیا این است که شما حرفه مورد نظر خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که اگر تحصیلات و همچنین سوابق کاری شما در لیست SOL موجود باشد، در نتیجه سازمان ارزیابی کننده و همچنین امتیاز آن هم موجود است و شما اگر سپس شغل مورد نظر خود را در لیست MODL جست و جو کنید قادر خواهید بود که امتیاز لازم را به دست آورید.

تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم استرالیا

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور تماس حاصل نموده تا علاوه بر اینکه از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید از نحوه ثبت نام مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای اقامت دائم استرالیا نیز اطلاعاتی کسب کنید. مهاجرت به استرالیا در در روش های متنوعی امکان پذیر است که هر یک از روش ها توضیح داده شد. از جمله روش های مهاجرت به استرالیا، اقدام برای اقامت استرالیا از طریق تخصص کاری می‌باشد. دولت استرالیا همواره اهمیت بالایی به مهاجرت از طریق کار به استرالیا در رشته‌های مختلف قائل بوده است. درصد پایین بیکاری افراد متخصص، میزان استفاده کم آنها از بودجه‌های دولتی و کمبود نیروی ماهر کاری در استرالیا و… تمام این ها تاییدکننده اهمیت دولت استرالیا در این مهم میباشد.

یا اگر فردی مدرک دکتری با حداکثر حدود سال سن و سابقه پژوهشی و رزومه مناسب داشته باشد، ویزای تلنت بهترین ویزا خواهد بود. شما برای مجله خبری مهاجرت مسیرهای متنوعی پیش روی خود دارید، که برحسب شرایط و توانایی های خود یکی از این مسیرها را انتخاب می کنید. لازم به ذکر است که پناهندگی روشی سخت و نامطلوب است، زیرا اگرچه کشورهایی چون استرالیا به موجب عهدنامه ژنو، از پناهندگان استقبال می‌کنند، اما آن‌ها همواره شهروندان درجه 3 محسوب شده و مردم دید مثبتی نسبت به آن‌ها ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه‌گذاری اقدام کنید. ازدواج با یک فرد استرالیایی و اخذ ویزای ازدواج استرالیا یکی دیگر از روش های مهاجرت به این کشور می باشد.

برای اینکه بتوانید از مزایای یک مهاجرت بی‌دغدغه، قانونمند و سریع بهره‌مند شوید، همین حالا با همکاران ما در موسسه کاربین تماس بگیرید. ما با داشتن روابط کاری با موسسه‌های کاریابی در استرالیا و کشورهای دیگر، ما قادر خواهیم بود تا قبل از اینکه به کشور مقصد مهاجرت کنید، شغل مورد نظرتان را پیدا کنید و از این بابت هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید. بیشتر از نصف جمعیت استرالیا را غیربومی‌ها (غیراسترالیایی‌ها) تشکیل داده‌اند که به خوبی نشان دهنده مهاجرپذیری این کشور است.

به استرالیا سفر کنید

همسران، شرکا و فرزندان مجرد زیر 18 سال واجد شرایط دریافت ویزای وابسته هستند. ویزای ساب کلاس 820 یک ویزای پارتنر موقت است که به شما اجازه می دهد در استرالیا زندگی کنید. ویزای ساب کلاس 820 اولین مرحله به سمت ویزای پارتنر دائمی (زیر کلاس 801) است. شما برای هر دو ویزا به طور همزمان اقدام می کنید و تنها یک هزینه درخواست پرداخت می کنید. برای واجد شرایط بودن، باید با یک شهروند استرالیایی، یک مقیم دائم استرالیا یا یک شهروند نیوزیلندی واجد شرایط ازدواج کرده یا در یک رابطه واقعی باشید. تمام افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند باید همانند تمام کشورهای دیگر از قوانین و مقررات آن کشور تبعیت نمایند و شرایط و قوانین آن را در روش های متعدد کسب اقامت و تابعیت بررسی کنند.

  • ما در ایمیگو هر روز قدم‌های کوچکی برمی‌داریم برای فتح قله‌ای که پیش چشممان قرار دارد و به واقعیت تبدیل کردن این تصویر باشکوه.
  • شما می توانید آنها را در درخواست اصلی ویزای دانشجویی خود بگنجانید یا می توانید پس از شروع دوره تحصیلی خود در استرالیا برای پیوستن آنها درخواست دهید.
  • پس از مراجعه به سفارت و انجام مصاحبه می بایست منتظر نتیجه درخواست ویزای خود باشید.
  • مهاجران باید در معاینه فیزیکی که توسط پزشک انجام داده می شود شرکت کنند و مورد تأیید مقامات مهاجرتی استرالیا قرار بگیرند.
  • دولت استرالیا همواره اهمیت بالایی به مهاجرت از طریق کار به استرالیا در رشته‌های مختلف قائل بوده است.
  • کشور استرالیا پس از ایالات متحده و کانادا به عنوان سومین مقصد مهاجرت در سراسر جهان شناخته می‌شود.