مهاجرت به استرالیا بررسی راه‌های مهارت و شرایط زندگی در استرالیا-کمک مهاجرت

خب حالا که با استرالیا به طور مختصر آشنا شدید، برویم و موضوع مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم. قبل از اینکه بخواهیم درباره شرایط مهاجرت صحبت کنیم شاید بد نباشد ابتدا با خود استرالیا بیشتر آشنا بشویم. اداره مالیات استرالیا برای هر فرد و سازمان شماره منحصر به فردی تحت عنوان شماره مالیاتی صادر می کند. پس آنها افرادی در ارجحیت هستند که مهارت آنها مجله خبری مهاجرت جزء لیست مهارتهای خیلی خیلی مورد نیاز استرالیا باشد. اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید. کشور انگلیس با ۹۷۶۰۰۰ نفر همچنان به عنوان اولین کشور که بیشترین آمار مهاجر به استرالیا را دارد به حساب می‌آید، گرچه در بین سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۶ تقریبا ۱ میلیون کاهش داشته.

هنگامی که روش تحصیلی را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب می‌کنید، در هنگام تحصیل کارهای گوناگونی مانند صندوق‌داری، رانندگی در سرویس‌های تاکسی اینترنتی، خدمات رستوران، فروشندگی و… به شکل پاره وقت در دسترس هستند. پس از پایان تحصیلات نیز با توجه به رشته مورد نظر وارد مشاغل با سطح درآمد بیشتری می‌شوید. بدیهی است که سایر روش‌های مهاجرتی مانند مهاجرت کاری یا سرمایه‌گذاری شرایط بهتری از نظر وضعیت شغلی دارند. برخلاف کشورهای کانادا و آمریکا که برای صدور ویزای سرمایه‌گذاری زمان زیادی نیاز دارند، برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری زمان زیادی نیاز نخواهید داشت.

در جدول زیر به برخی از مهم ترین شرایط مشترک در تمامی روش های مهاجرت و زندگی در استرالیا اشاره شده است. سازمان های ارزشیابی مدارک در استرالیا با سیستم تحصیلی در ایران کاملا آشنا می باشند. آنها می دانند که که معدل شما از هر کدام از دانشگاه های ایران باید در چه حدی باشد تا فرضا مدرک لیسانستان با یک مدرک لیسانس در همان رشته در استرالیا مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد تهران جنوب با معدل 14 به بالا به عنوان مدرک لیسانس حسابداری در استرالیا در نظر گرفته خواهد شد. اما مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد رود هن باید معدل آن بالای 18 باشد تا به عنوان مدرک لیسانس حسابداری در استرالیا پذیرفته شود. یکی از راحت ترین راه های مهاجرت به استرالیا اخذ ویزای تحصیلی استرالیا میباشد.

  • رفاه مالی، کیفیت زندگی بالا، استانداردهای آموزشی برتر و امنیت شغلی از جمله معیارهایی است که افراد را به ویژه در ایران برای مهاجرت به استرالیا ترغیب می‌سازد.
  • هر کدام از مسیرهای مهاجرتی شرایط و مدارک خاصی را لازم دارند به عنوان مثال در مسیر تحصیلی لازم است که متقاضی از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش دریافت نموده باشد در صورتی که برای مسیر کاری داشتن جاب آفر الزامی است.
  • استرالیا از فرهنگ‌های بومی و مهاجر شکل‌گرفته است و به همین دلیل به‌عنوان یک کشور چند فرهنگی در جهان شناخته می‌شود.
  • این مقاله توسط موسسه ملک پور به نگارش در آمده است و هر گونه کپی برداری از آن غیر مجاز و عملی غیر حرفه ای تلقی می شود.

روش دیگری برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا از طریق تراکنش مالی بیزینس فرد وجود دارد که از بهترین روش های اخذ اقامت استرالیا می باشد. دلیل این امر این می باشد که در این روش سرمایه گذار از ابتدا اقامت دائم این کشور را دریافت می کند و از ابتدا نیز نیازی به سرمایه گذاری نخواهد داشت و هیچ شرط حضوری نیز در این روش وجود ندارد. این ویزا برای افرادی است که قصد دارند برای یکی از استان های کشور استرالیا اقدام کنند. البته باید به این موضوع اشاره داشت که کسب این ویزا بر اساس امتیاز بندی می باشد و به محض آنکه متقاضیان بتوانند امتیازات لازم را به دست آورند و بتوانند اسپانسر دریافت کنند وارد نوبت دهی جهت دریافت دعوتنامه خواهند شد. افرادی که بتوانند نامینیت استانی دریافت کنند، 5 امتیاز به امتیازات آنان اضافه خواهد شد که معمولا ایالات مد نظر از متقاضیان تعهدی مبنی بر حضور دو ساله در آن ایالت را خواهند گرفت. امتیازات این ویزا برا اساس سن، ارائه مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و مدرک تحصیلی سنجیده خواهد شد.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

در وهله اول باید بدانید که برای مهاجرت به هر کشوری به ویزا نیاز است. برای دریافت ویزای استرالیا می‌بایست مدارک مربوطه را به سفارت استرالیا تحویل دهید. اگر می‌خواهید در مهاجرت به استرالیا کارهایتان به راحتی صورت گیرد، بد نیست از یک وکیل کمک بگیرید. امروزه برای تسهیل در گرفتن ویزا می‌توانید از طریق اینترنت و رفتن به درگاه سفارت مربوطه اقدام کنید. برخی مواقع که متقاضی توانایی اقامت دائم نزد فرزندان مقیم استرالیا خودش را ندارد، باید از ساب کلاس ویزای والدین 173 کمک بگیرد. برای مثال در این ساب کلاس دیگر امکان تحصیل یا کار برای والدین وجود نخواهد داشت.

مهاجرت کاری به استرالیا

کشور استرالیا برنامه‌های زیادی را برای هر یک از این ویزاها نیز در نظر گرفته که در جدول زیر به محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. لازم به ذکر است که دریافت ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا نسبت به کشورهای کانادا و آمریکا راحت‌تر است. به عبارتی شما قبل از ورود به استرالیا ملزم نیستید هیچ مبلغی وارد این کشور کنید. ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به استرالیا و کسب اقامت دائم این کشور است. این ویزا مختص سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی است که تمایل به راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور بدون ریسک را دارند.