مهاجرت به استرالیا بررسی راه‌های مهارت و شرایط زندگی در استرالیا-کمک مهاجرت

در 2 سال از 4 سال مالی گذشته بیزینس حداقل 3 میلیون دلار تراکنش مالی را ثبت کرده باشد. لازم به ذکر است که SUB CLASS 189 بر اساس امتیاز بندی می باشد و افراد باید امتیازات لازم را به دست آورند. برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید. گلدکوست یکی از ارزان‌ترین شهرهای استرالیا است و از مقاصد گردشگری اصلی استرالیا به شمار می‌رود. آب‌وهوای خوب و طبیعت منحصر به فرد این شهر، آن را تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری محبوب کرده است. در برنامه مدیکر می‌توانید در صورت مراجعه به پزشک متخصص، بخشی از هزینه‌های درمانی خود را از این برنامه دریافت کنید.

ویزای اشتغال استرالیا

بسته به نوع روش انتخابی شما ممکن است این فرآیند از 6 ماه تا حتی بیش از یکسال نیز به طول انجامد. با توجه به اقتصادی قوی که بر استرالیا حکم فرما است، این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است. اما توجه داشته باشید که هزینه های زندگی نیز در این کشور بالا می باشد. مهاجرت به کشوری دیگر قدم بسیار بزرگی است که می بایست با دقت و مشورت صورت بگیرد.

به طور کلی می توان گفت افرادی که از طریق ویزای کار اقدام به مهاجرت به استرالیا می کنند می توانند پس از 4 سال زندگی در خاک استرالیا در خواست تابعیت کنند. ویزای والدین خود به دو دسته ویزای والد سالخورده (محل اقامت) و ویزای والدین (مهاجر) تقسیم می شود. برای واجد شرایط بودن برای ویزای والدین سالخورده، باید توسط فرزند یا فرزند ناتنی خود که شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط است، حمایت مالی شوید. لازم به ذکر است که دولت استرالیا در یک بازه زمانی در سال ۲۰۰۹ توسط ویزای بشردوستانه بالغ بر ۱۲ هزار نفر را از این نوع ویزا و برنامه مهاجرتی پذیرفت. خیر در روش های سرمایه گذاری کشور استرالیا، با خرید ملک اعطای اقامت انجام نمی گیرد. تقاضا برای شغل رانندگی پایه یک در استرالیا زیاد است و این افراد باید از طریق ویزای کاری به این کشور سفر کنند.

بهترین شهرهای استرالیا برای مهاجران ☀

این کشور برای زندگی دانشجویی بسیارگران به حساب می­آید، اما بسیاری از افرادی که از طریق اپلای تحصیلی به این کشور وارد می‌شوند، در واقع قصد مجله خبری مهاجرت را دارند و تحصیل را تنها پله‌ای اولیه در مسیر دریافت اقامت دائم می‌دانند. استرالیا جزو کشورهایی است که شهروندان آن از سیستم قوی درمانی بهره می‌برند. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی روشی است که به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و توصیه نمی‌شود. زیرا این روش خطرات و زیان‌های مالی و جانی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.

درخواست‌ پناهندگی افراد در داخل کشور محل اقامت بنابر عدم فراهم بودن شرایط بررسی، ماه‌ها و سال‌ها را در بر گرفته و فرد در انتظار دریافت پاسخ درخواست خود می‌ماند. طی این مدت درخواست‌کنندگان به زندگی عادی شان ادامه داده و دولت استرالیا به آن‌ها کمکی نمی‌کند. مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، ساده ترین راه برای ورود به ایالات متحده و دریافت گرین کارت می‌باشد.

استرالیا برای پذیرش مهاجرین در بیشتر معیار سنجی های خود از سیستم مبتنی بر امتیاز بندی استفاده میکند. به گزارش رصدخانه مهاجرتی ایرانیان، تعـداد جمعیـت ایرانی‌ها در اسـترالیا در سـال 2020 میلادی، به 74 هـزار و 322 نفر می‌رسد. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم. از سطح علمی بسیار مناسبی برخوردار می باشد به همین علت مدارک اخذ شده از آن ها در سراسر جهان معتبر است. طرح تجاری در برخی از ایالت ها راجع به هر بیزینسی می تواند باشد و صرفا ایالت های محدودی هستند که روی بیزینس و طرح تجاری محدودیت قرار میدن.

همسران، شرکا و فرزندان مجرد زیر 18 سال واجد شرایط دریافت ویزای وابسته هستند. متقاضیان این ویزا می بایست در رشته هایی نظیر کشاورزی، فناوری، ورزشی، هنری، پزشکی، تکنولوژی، در سطح جهانی مطرح و شناخته شده باشند و اثبات نمایند در 2 سال گذشته مشغول فعالیت بوده اند. متقاضی که قصد دارد برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا اقدام نماید می بایست ثابت نماید که حضورش در استرالیا سودمند خواهد بود و نقش موثری در استرالیا خواهد داشت. متقاضیانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می توانند همزمان همراه با همسر و فرزندان زیر 23 سال خود وارد استرالیا شوند. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی ممکن است توسط افرادی که بدون تحقیق و با عدم آگاهی به روش های قانونی اقامت استرالیا اقدام به چنین کاری می‌کند انجام شود و این افراد از وجود خطر ها و زیان های مالی و جانی آن کاملاً بی اطلاع می باشند.

فرصت استثنایی برای مهاجرت به استرالیا تا انتهای اسفند ماه

ویزای توریستی هم یکی دیگر از انواع ویزای استرالیا که برای مدت محدود با اهداف مسافرت یا اقامت کوتاه‌مدت برای متقاضیان صادر می‌شود. مرکز استان استرالیای جنوبی، آدلاید در سال‌های اخیر به دلیل فرهنگ دوستانه و هزینه‌های مسکن مقرون به صرفه خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فرصت‌های شغلی در این شهر در حدی است که سالیانه حدود 5000 نفر از میان مهاجرین متخصص را به ویژه در حوزه‌های سلامت، آموزش و تولید استخدام می‌کند. همچنین شهر آدلاید در میان مهاجران خانوادگی به دلیل آرامش، امنیت و فضای سبز خود طرفدار بیشتری دارد.

  • برای درک بهتر این موضوع می توانید شرایط اخذ تابعیت در استرالیا را در روش های متعدد مشاهده نمایید.
  • استرالیا سال‌هاست که مقصد مهاجرتی ایرانی‌ها به‌خصوص مهاجـرت کاری بوده و در ایـن سـال‌ها رونـدی صعـودی داشـته اسـت.
  • البته این هزینه ها به شهر محل زندگی، موقعیت و شرایط خانه شما، تعداد افراد خانواده، سبک زندگی و بسیاری از معیارهای دیگر وابسته است.
  • علاوه بر مبالغ گفته شده، هزینه زندگی و تامین یک محل اقامت از مهم ترین و سنگین ترین هزینه های مهاجرت به استرالیا به شمار می روند.